Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2019 Yeni Toyota Corolla Sedan


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

19 dakika önce, Serkan erden yazdı:

2015 yılında sıfır focus alırken corolla focusdan 10 bin TL. Daha pahalı idi. Hemde sis, jant ve curuse control olmamasına rağmen. Ancak şu an tam tersi oldu. Toyota fordu rakamsal anlamda ezdi. 2015 de focus çok mantıklı idi, ancak şuan corolla mantıklı. 

Neyse ki söz uçar, yazı kalır.

 

Bunlar Ağustos 2015 Focus fiyatları

Screen_Shot_2015-08-21_at_14.17.56.thumb.png.9d5a6666e907b98b9d347a3a143473d6.png

 

Bunlar da Ağustos 2015 Corolla

 

Screen Shot 2019-02-15 at 00.30.40.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Neyse ki söz uçar, yazı kalır.

 

Bunlar Ağustos 2015 Focus fiyatları

Screen_Shot_2015-08-21_at_14.17.56.thumb.png.9d5a6666e907b98b9d347a3a143473d6.png

 

Bunlar da Ağustos 2015 Corolla

 

Screen Shot 2019-02-15 at 00.30.40.png

Pardon yanlış hatırlamışım. Focusun başlangıç paketini corolla touch ile kıyaslamıştım. Çünkü neredeyse aynı donanımdı. Demir jant ile kıyaslamadığım için o rakamlar aklımda kalmış. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Yazılı yabancı inceleme https://www.carwow.co.uk/toyota/corolla

 

Turbo benzinli motorunun olmayışı beklentisi olanları alternatiflere yönelmeye mecbur bırakacaktır. Fakat atmosferik motorlu bir Focus düşünen ve sürüş keyfi isteyen kitle bu sefer Corolla'yı tercih edecektir. Hatta sürüş kalitesi isteyenler 1.0 Ecoboost yerine bile daha fazla mtv'yi göze alıp 1.6 atmosferik Corolla'ya geçebilir. Zira performansları arasında da bariz büyük fark olmayacaktır ki Corolla'nın şu aşamada fiyatları da gayet iyi duruyor. Otosan da hala müşteri isterse 1.5 ecoboost getirebiliriz demeye devam etsin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
6 dakika önce, Adem Kazıl yazdı:

Teknoloji senin neyine??

A00022E2-34DA-4446-9AE6-D6F5D6E8272A.jpeg

Adam test aracını vurmuş ya laa. Artık sıfır corolla almak şart oldu adama. Mahçup olmamak için.. ?

Serkan erden tarafından düzenlendi
Eksik
  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İki satır da ben yazayım yeni Corolla hakkında.

Toyota İsveç Rallisinin sponsorlarından ve kullanıma da pek çok araç vermişlerdi. Bizim medikal aracımız C-HR idi söz gelimi.

Kısa süreli kullanımlar için de üç adet beyaz Corolla HB vardı.

Dumanı üstünde.

Düz vites 6 ileri ve 1.2 Turbo benzinli motorlu.

Bir kere servis alanına gidip geldim, 80 km.

Şunu yazayım baştan ön yargılı yaklaşanlar ve eski Corolla gibi zannedenler çok ama çok şaşıracak.

Çivili lastik ve karlı buzlu yollar olmasına rağmen son derece hassas, kolay kontrol edilebilir ve geri bildirimi yüksek bir direksiyon sistemi var, Focus'u asla aratmaz.

Yol tutuşa bir şey diyemem çünkü zemin koşulları alışık olduğumuz türde değil, ona rağmen bana başarılı geldi. İzin verilen hız limitlerinde hiç kayma yaşamadan gittik geldik. 

Ayrıca motor çok canlı ve şanzımanla gayet uyumlu. 

O da bizim 1.0 EB'u aratmaz. 0-100 10 saniye altındadır diye düşünüyorum. Bakacak fırsat olmadı. 

Diğer modeller küçük ve büyük motorlu hibridler imiş ve CVT şanzıman varmış, denk gelmedi bana, ama kullananlar şanzımanın sıkıcı olduğunu ilettiler sadece. 

Bu arada yakıt tüketimi de açık yola rağmen 8,5 L/100km altına düşmedi, yani bence çok da ekonomik sayılmaz.

Dikkate alınması gereken bir model ve benim Toyota ön yargımı kırdı.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Başlıkta daha önce de yazmıştım; yeni corolla'nın bildiğimiz toyota sürüşleriyle hiç bir alakası yok. Zaten bir marka torsiyon kullanırken sürüş kalitesini eskisi gibi tutma niyetindeyse çift salıncak süspansiyona falan geçmez kolay kolay. Belli ki sürüş üzerine bir değişiklik, yenilik yapmak istiyorlar ki bu noktada oldukça işe yaramış.

 

1.6 atmosferik Flame X-Pack otomatik sedan lansmana özel 142 bin lira

1.5 atmosferik Titanium otomatik Focus seden ise 162 bin lira

 

Bunların hepsi 2019 model. Flame X Pack donanım en üst versiyon değil ama Titanium'a denk denebilir. Hatta yer yer daha iyi özellikleri de var. Muhtemelen ilerleyen zamanlarda da Corolla'nın fiyat avantajı devam edecektir. Bu şartlarda denk motor seçeneklerinde, hatta fiyat avantajı varsa denk olmayan motor seçeneklerinde bile Focus yerine Corolla seçilmesi işten bile değil. Ciddi güzel fiyatlarla piyasaya giriş yaptılar. Fiesta parasına Flame donanım Corolla alınabiliyor daha ne olsun.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.