Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Yeni Ford Focus (Mk4) 2019 Avrupa'da Yılın Otomobili Seçimlerinde Son Listede

Sizce Yılın Aracı Hangisi?  

45 üye oy kullandı

  1. 1. Sizce Yılın Aracı Hangisi?

    • Alpine A110
      3
    • Citroën C5 Aircross
      0
    • Ford Focus
      24
    • Jaguar I-Pace
      5
    • Kia Ceed
      0
    • Mercedes-Benz A-class
      7
    • Peugeot 508
      6


Önerilen Mesajlar

Ford'un teknolojik olarak en gelişmiş arabası Alpine A110, Citroen C5 Aircross, Jaguar I-PACE, Kia Ceed, Mercedes A-Class ve Peugeot 508 ile birlikte prestijli ödül için kısa listeye girdi. 

 

Kazanan, 4 Mart 2019'da Cenevre Otomobil Fuarı'nın arifesinde ortaya çıkacak.

4 Mart'a kadar biz de oylayalım, ankete oyunuz bekleniyor 🙂 

 

Focus ödülü kazanırsa, 1999 yılında birinci nesil Ford Focus'un başarısını tekrar etmiş olacak.

 

http://www.caroftheyear.org/winners/2019/nominees.php

--2 dakika sonra eklendi--

Son Liste.png

 

İlk Liste

Do-TcyLX4AE2NRR.jpg-large.jpeg

 

Ds6g-0GXcAAUkq1.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En begendigim sitelerden olan carwow da ' best family car ' klasmaninda yeni Focus'u yilin araci secmis. Bu sene sansi var bence Focus'un. Yabanci otoriteler tarafindan da oldukca begenildi zaten.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şerefsizim linke tıkladım oy verecek yer arıyorum. İyice kafayı yedim. 

Bu sefer erkenden oy vermeyeceğim.Çünkü genelde ilk verdiğime pişman oluyorum 🙂 

Burada da tarzı nedeniyle citroen ilk oylamak istediğim oldu. Sonra Jag a baktım. Retro da fena değil. Biraz daha  düşününce gene A en iyisi dedim 😄😄 Focus herhalde 4.-5. olur benim gözümde. 

Keşke bizim anket de herkesin 20 puan hakkı bir arabaya maksimum 12 verebilirsin en çok puan toplayan kazanır şeklinde olsaydı. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
12 dakika önce, H. Cenk yazdı:

Şerefsizim linke tıkladım oy verecek yer arıyorum. İyice kafayı yedim. 

Bu sefer erkenden oy vermeyeceğim.Çünkü genelde ilk verdiğime pişman oluyorum 🙂 

Burada da tarzı nedeniyle citroen ilk oylamak istediğim oldu. Sonra Jag a baktım. Retro da fena değil. Biraz daha  düşününce gene A en iyisi dedim 😄😄 Focus herhalde 4.-5. olur benim gözümde. 

Keşke bizim anket de herkesin 20 puan hakkı bir arabaya maksimum 12 verebilirsin en çok puan toplayan kazanır şeklinde olsaydı. 

Türkiye için yapmıştık öyle. Şubat sonunda yaparız onu 😁 Daha bu arabaların esamesini bile görmeyen çok kişi vardır 🙂 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

I-Pace benim açımdan rakipsiz. 

Sonuçlara baktım da pek fanatik bir toplulukmuşuz gibi geldi bana.

Sonunda arkada yeterli hacim buldu ve bir iki otonom kullanım desteği olması Focus'un öne çıkmasına yetmez bence.

Yanılıyor olabilirim elbette ama sabredip göreceğiz.

Cem Boneval tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Türkiye’de yılın otomobili oylamasında son 7'ye bu (altta) araçlar kalmıştı.
      11 Nisan'da açıklanacak sonuçlar, şu an oylamalar yapılıyor  
       
      Toplamda 250 puanımız var bunu araçlara paylaştırmamız gerekiyor  (Alakasız yorumlar dikkate alınmayacak)
       
      Unutulmaması gereken detay var, bu araçlar buraya zaten seçilerek geliyor yani sizlerin eleyerek getirdiğinizi düşünün bu sebeple birine 0 birine 150 vermek aşırı mantıksız duruyor  Bunu da düşünmek gerek gerçekçi olmak için.
       
      ÖNEMLİ
      Yolladığınız mesajlar GİZLİ olarak kalacak endişe etmeyin, sonuçlar açıklandığı zaman mesajları görünür hala getireceğim ve toplamını açıklacağım bakalım ne kadar paralel çıkacak sonuçlar  
      Kimin neye ne verdiğini de görmüş olacağız, tıpkı oylama gecesinde yaşanılacaklar gibi.
       
      Kopyala-Yapıştır->
       
      Honda Civic:
      Mazda MX-5:
      Peugeot 3008:
      Renault Megane:
      Seat Ateca: 
      Toyota C-HR:
      Volvo S90:
       
      Kriterler: Tasarım, konfor, güvenlik, ekonomik olma hali, sürüş dinamikleri, performans, işlevsellik, çevreye etkisi, sürücü memnuniyeti ve fiyat. Özellikle teknolojik yenilikler (inovasyon) ve fiyat/kalite oranı öncelenen özellikler.
       
      SONUÇLAR
       
      3 sıfır ve üstü olan verileri silince Pejo 3008, silinmezse birincimiz Volvo S90 oldu.
      Bence, 3008 birincimiz.
      Katılımcılara teşekkürler efendim, sağ olsun var olun.
       

       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Lider değişince haberi olmuş, denk gelince biraz bakınalım dedim.
       
      Önce pazara bakalım, hangi segment nereye gidiyor?
       
      Geçen yılın ilk çeyreği ile bu yılın ilk çeyreği: 
      SUV, almış başını gidiyor açık ara lider olma yolunda.
      B segmenti biraz büyürken, C segmenti biraz küçülmüş.
      MPV ve D sınıfı kan kaybına devam ediyor.
       

       
      Marka bazında lider VW, biraz büyürken; ensesinden takip eden Ford ve Renault kararlı büyümesine devam ediyor.
      Hyundai ve Mazda bana göre biraz düşük irtifadan uçuyor daha yüksek olmasını bekliyordum.
      Alfa Romeo ise yeni ürünleriyle birlikte hızlı yükselişi dikkat çekiyor.
       


       
      Model bazında Fiesta, yeni kasası 4-5 ay önce duyurulmasına rağmen bu ay liderliğe yerleşmiş.
      Golf'ün düşüşü, makyajlı versiyonun satışa sunulmasıyla birlikte tahminimce bu versiyonu bekletmeye itti ama yine de bu kadar düşüş düşündürücü gibi gözükse de SUV'a kayan müşteriler Tiguan'u zirveye çıkarmaya çalışıyor sanki 
      Polo ve Clio kararlı yükselişe devam etmiş. Corsa bekleneni bence bir türlü veremedi, stabil diyebiliriz.
      QQ'ye birçok rakip türemesine rağmen satışının ciddi artışı göze batmıyor değil.
      Megane, C3, E serisi ve Kuga da yenilenmenin haklı yükselişini yaşıyorlar.
      A3, 308 ve Passat ise dikkat çeken düşüş eğilimindeler ki bu da SUV'a olan ilginin sonuçları gibi gözüküyor. 
       


       
      Avrupanın 27 marketindeki satışlar ile lider değişikliği
       

       
      Fiesta'yı değerlendirmek gerekirse
       
      Avrupa'da hala başı çekmesine rağmen Türkiye'de tablo çok daha farklı. B ve C segmentinde Mart ayında satışları sıralamasında 10. sırada yer aldı. Zamanında Türkiye'de çok başarılı olan Fiesta şimdi bu kadar geriye gittiğine göre bir yerlerde yanlışlık var ve devam ediyor  
      En kısa sürede düzelir temennisiyle konuyu sonlandırıyorum  
       
      Türkiye 2017 Mart Ayı Satışları
       
      1. Clio 2.123
      2. Golf 1.754
      3. Polo 1.466
      4. i20 1.514
      5. Sandero 1.456
      6. Astra 759
      7. Leon 655
      8. Corsa 565
      9. Megane 505
      10. Fiesta 416
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford'un tamamen elektrikli Focus Avrupa için üretimi başladı  
       
      Araç Hakkında Detayları Fuar Döneminde Vermiştik Burada: 
      https://www.focusclubtr.com/topic/1678-ford’un-tamamen-elektrikli-ilk-binek-otomobili-olan-focus-bev-2012-cenevre-paris-otomobil-fuarı’nda/

      Detayları
        

       
      Üretim
       
       





    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, Avrupa’da sürekli kar için dönüşüm planını hızlandırıyor.
      2015 yılında tekrar kar etmeye başlayan Ford Avrupa, 2016’da ve ilerleyen dönemde karlılığı sabit ve yüksek tutmak istiyor. Ürün stratejisi değiştirilerek daha fazla tutulan araçlar ve yeni araçlar ile devam edilecek şuan yapılmakta olan Crossover ve SUV seçenekleri gibi. Ayrıca daha az kar getiren araçlar artık satılmayacak. 2016 yılında 7 adet yeni veya yenilenmiş (makyaj) model tanıtılacak, bunların üçü bildiğimiz üzere Focus RS, Makyajlı Kuga ve Edge. (Ek yorum: Yeni Fiesta (%100) ve makyajlı Mondeo yüksek olasıdır.)
        Devamı: http://anasayfa.focusclubtr.com/ford-avrupa-yeniden-yapilaniyor/
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Fiesta 2015 yılında Avrupa’da en çok tercih edilen küçük otomobili oldu. Bu yıl ile birlikte peş peşe dördüncü kez bu ünvanı kazandı.
      Geçen yıl 314,432 adet Fiesta satılmış.
      Devamı: http://anasayfa.focusclubtr.com/kucuk-mucize-tekrar-avrupanin-1-numarasi-oldu/
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.