Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Hararet Sabit Kalmıyor


Umut Akgün

Soru

Selam arkadaşlar, 

Aracı alalı henüz 10 gün oldu ve aklıma takılan birkaç soru var. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.

  1. 2007 model 1.6 TDCI aracımda uzun süre yol yapsam dahi hararet 90 derecede sabit kalmıyor. Genellikle 70 - 80 derece civarında geziyor. Hararet müşirinde sorun olabilir diye düşünüyorum.
  2. Araç çalışırken ve stop ederken rahatsız edici seviyede sarsılıyor. Stop ederken ve çalıştırıken debriyaja basıyorum ve stop etmeden önce 30 saniye kadar bekliyorum. Buna rağmen sarsıntı oluyor. Daha önce dizel araç kullanmadım normal olabilir, bilgim yok.
  3. Aracı alacağım gün tecrübeye çıktığımda motor arıza lambası yandı. ODB'ye bağladığımızda P0087 yakıt basıncı arızası olduğunu gördük. Ustam mazot filtresi olduğunu söyledi ve henüz değiştiremedim. Hangi marka filtre kullanmalıyım? 
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 2 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Aynı araç bende de var. Birinci sorun bende de oluşmuştu. En son bakımda termostat değişti sorun düzeldi ve artık sabit sıcaklık. İkinci sorun galiba genetik çünkü aldığımda bende de vardı. Benim öğrendiğim şu benim aracimin eski sahibi focuslar her baskı balata ile volan değiştirme yapılması gerektiği için sanayi maliyeti 3400 lira servis maliyeti 8000 lira olduğu için volani sabit volan ile değiştirmiş. Bu araçlarda konfor için ustanın tabiri oynar volan varmış. Sabit volan takılınca araçta konforda bariz düşüş, yakıt artışı, sarsıntılı ve sesli çalışma ile durdurma sorunu olurmuş. Tabi hemen orjinal haline getirdik. Ne yazık ki bu tarz araçları alıp fakir dusunenlerin hataları sonraki kullanıcılara patlıyor. Üçüncü sorunuzun cevabı orjinal ufi denmiş ve takılmıştı. Geçen ay aracı yeni aldım. Eksper raporu temiz çıkmasına rağmen bakım için giden aracım triger den başlayıp egzoz ve lastikten çıkan komple bakıma girip 13.500 TL masrafları ile araç sahipliği tarihimde bir rekor kırmıştır. 

 

Yapılanlar;

Tüm yürüyen aksam..

Turbo revizyon

Enjektör revizyon

Triger set

Devirdaim

Tüm filtreler

Sahibinin araç rengine boyadığı sis lambaları, ön ve arka tampon alt eklentileri yenisi ile değişti.

Sol şoför kapısı dış fitili değişti

Bagaj amortisör değişim

Micheline alpine5 kış lastikleri

Baskı balata,bilya,volan

Multimedya ekran

Klima bakımı

4 cam kriko değişimi

Karter muhafaza

Motor şanzıman yağ

Manifolt ve diğer contalar

Sibop iticileri

Termostat ve soğutma sıvısı

Anten,depo kapağı değişim

Focus bana rekor kırdıtti.. lakin hakkını veren bir araç olmasa bu kadar yapmazdım...

 

 

 

 

 

 

 

 

Onur T tarafından düzenlendi
Ekleme
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Biraz geç oldu ama yeni gördüm. Cevabınız için teşekkürler

Yaptığınız bakımlarla gereçekten aracın hakkını vermişsiniz. Benim bu konudaki düşüncem o paraya daha üst model araç almak yönünde olmuştur. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.