Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.5 TDCI PowerShift'i Yazılım ile Güçlendirmek


Gökhan Türker

Önerilen Mesajlar

  • Yakup Ç. A., başlığı 1.5 TDCI PowerShift'i Yazılım ile Güçlendirmek olarak değiştirdi

Üzerindeki şanzıman dayanım için uygun. Klasik tüm cevapları üzerinize alınabilirsiniz araca özel ekstra bir şey yok. Forumda konuları var veya google ile detaylı birçok kafa karıştırıcı çoğu hiçbir somut veriye dayanmayan yorumlar mevcut ? 

Eğer ihtiyaç ise bu, geri dönüş garantili güvenilir yere uğrayın.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında 1.5TDCi Powershift pedal tepkimeleri ile çok atak bir sürüşe izin veriyor, özellikle alt viteslerde bu daha belirgin, 4.vitesten sonra uzamaya çalışınca hafiften bir tık nefes hali hissedilmiyor değil. 

Ayrıca Yakubun da belirttiği gibi çok iyi ve dayanıklı bir şanzımana sahip. 

Bu iki gerçeği birleştirince ben sahip olsam hiç vakit kaybetmeden superchips TR temsilcisine uğrar gerekek yazılımı uygulatırdım.

Bildik ve deneyimli bir firmadır, fantastik değil sağlıklı yazılımlar üretir. 

 

image.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Cem Boneval yazdı:

Aslında 1.5TDCi Powershift pedal tepkimeleri ile çok atak bir sürüşe izin veriyor, özellikle alt viteslerde bu daha belirgin, 4.vitesten sonra uzamaya çalışınca hafiften bir tık nefes hali hissedilmiyor değil. 

Ayrıca Yakubun da belirttiği gibi çok iyi ve dayanıklı bir şanzımana sahip. 

Bu iki gerçeği birleştirince ben sahip olsam hiç vakit kaybetmeden superchips TR temsilcisine uğrar gerekek yazılımı uygulatırdım.

Bildik ve deneyimli bir firmadır, fantastik değil sağlıklı yazılımlar üretir. 

 

image.png

Yüksek devirlerde soluğunun kesildiğini evet bende farkettim kalkış hızlanma çok güzel ama uzama biraz eksik bunu da bu yazılım işe kapatmayı düşündüm.egsozdan siyah duman çıkarır mı ki acaba yada başka sorunlara yol açarmıki aracım sıfır araç. bu yüzden çekiniyorum biraz. Yazılımlı kullanan arkadaşlar var mı ?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, Gökhan Türker yazdı:

Yüksek devirlerde soluğunun kesildiğini evet bende farkettim kalkış hızlanma çok güzel ama uzama biraz eksik bunu da bu yazılım işe kapatmayı düşündüm.egsozdan siyah duman çıkarır mı ki acaba yada başka sorunlara yol açarmıki aracım sıfır araç. bu yüzden çekiniyorum biraz. Yazılımlı kullanan arkadaşlar var mı ?

powershıft sanzımanda yazılımla hıc kullanmadım ama mk2.5 kasada sıfır aldıgım aracıma 30 bınde ıken yazılım yaptırdım ort 130hp cıvarı ıdı dumansız ne soft ne hard ıdı yazılım ama 130 bın km geldıgınde dpf yetkılı servıs ıhmalı yuzunden ıptal etmek zorunda kaldım(servısde dpf fıyatı ozaman 2750 tl cektıklerı ıcın pasaoğlunda son yaptıklarımla daha ucuza getırdım) ve sonradan komple duz boru dpf egr ve kat ıptalı ıle guncellettım pasaoglu bekır ıle kendı kullanımıma gore yazılım yaptık hard yazılımla 156 hp ve 362torq lar aldık  demem o kı duman ıcın dıp gaz yapmanız gerekır her ıkı yazılımdada soft da olsa hard da olsa 4000 dd den sonra duman salar ama oyle aman aman bı duman olmaz   sadece yazılımdan sonra yapacagınız ve dıkkat edılmesı gereken hususlar var  

 

ılkı 15 bınde bır deıl 8 ıla 10 bınde bır yag ve yag fıltresı degısımı hava fıltresı degısımı 

ıkıncısı aracı calıstırırken ve stop ederken 10 ila 15 sny beklemelı stop etme ve calıstırdıktan sonra ilk 3 ıla 5 dk kesınlıkle redlıne cevırmeme gıbı 

bunlara dıkkat ettıgınızde sanmıyorum bı problem yasamazsınız ben kendı aracımda 189 bın km kadar yazılımlı kullandım motora ve sanzımana hıc anahtar degdırmedım sadece ve sadece 190 bınde turbo kestim oda benım becerım dı ?

halil içingir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

14 saat önce, Turhan Onat yazdı:

 Bu yazılım konusuna benzinli 1,5 Kuga AWD aracım için, en azından alt devirleri canlandırmak için niyetlenir, ama sonra  6 ileri otomatik 6F35 şanzumana bir zarar gelir mi, tüketimim artar mı diye tırsar geri çekilirim  ? 

Yazılımla alt devirlerden çok genel karakterinde bir canlanma oluyor. Alttaki Superchips yazılımının güç ve tork eğrisinden ne demek istediğim anlaşılır sanırım.

Ancak K&N hava filtresinin alt devirlere etkisi belirgin.

Ayrıca gaz tepkimelerini Sprintbooster ile arttırmak da diğer bir çözüm.

Tek başına yazılım tüketimi arttırmaz. Ancak gücü hissetmek için sağ ayağınızı daha aktif kullanmaya başlarsanız durum değişir. 

Bu arada 6F35 400 Nm'ye kadaar torka dayanıyor.

 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben bu motoru ve şanzıman uyumunu çok beğeniyorum, tüm kalibrasyonlar başarılı şekilde ayarlanmış durumda. Çift kavrama ve kalibrasyon konusu çok önemli bir şanzımanda yazılım yapıp orjinali bozmaya değer mi kararsızım. Kendim manuel dizel focusumda 145 hp civarında yazılımla kullanıyorum, çok da memnunum ancak ps konusunda kararsızım. Her ne kadar şanzıman sağlam olsa da sanki aracın orjinal yazılımı kickdownlarda motorun gücünü bilerek kısarak (özellikle tork anlamında) şanzımanı korumaya çalışıyor gibi bir davranış sergiliyor. 

Duman konusu ise tamamen yapılan yazılıma bağlı. Custom ve güvenli yapılacak bir yerde yaptırırsanız alt devirlere yüklenmeyip, yazılımın gücünün 2300-2400 lü devirlerden sonra vermesini isteyerek yaptırabilirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Yazılımla alt devirlerden çok genel karakterinde bir canlanma oluyor. Alttaki Superchips yazılımının güç ve tork eğrisinden ne demek istediğim anlaşılır sanırım.

Ancak K&N hava filtresinin alt devirlere etkisi belirgin.

Ayrıca gaz tepkimelerini Sprintbooster ile arttırmak da diğer bir çözüm.

Tek başına yazılım tüketimi arttırmaz. Ancak gücü hissetmek için sağ ayağınızı daha aktif kullanmaya başlarsanız durum değişir. 

Bu arada 6F35 400 Nm'ye kadaar torka dayanıyor.

 

Üst devir orta devir alt devirde herhangi bir ekstra güç ihtiyacım yok. Daha kalkışta bizim buranın %10-28 rampalarında şimşek gibi ileri atlıyor. Biraz sarıyor hatta yol tozlu veya ıslaksa. 17-18 jant daha iyi lastik yazılımdan daha etkili olur diye düşünüyorum naçizane.  Zaten yol yok , sıkışık trafikte tıngır mıngır gidiyoruz. Yılda bir uzun yol yaparsak onda da zırt pırt radar var. Nerede arabanın hakkını veriyorsunuz hiç tahayyül edemiyorum ?

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tabiki her yerde radar var .ama geçen gün ışıklarda dururken leon fr geldi yanıma egsoz fln biraz gürültülü durdu yanıma bi anda ikimizde kalkış yapınca benim araba atıldı ileri doğru çok hoşuma gitti ama sonra uzama ya gelince fr uzayıp gitti bizimkini daha soluğu yetmedi işte böyle uzamalar fln asıl sorun.yoksa gerçekten arabanın kalkışına hızlanmasına diyecek yok rakipsiz ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

26 dakika önce, Gökhan Türker yazdı:

tabiki her yerde radar var .ama geçen gün ışıklarda dururken leon fr geldi yanıma egsoz fln biraz gürültülü durdu yanıma bi anda ikimizde kalkış yapınca benim araba atıldı ileri doğru çok hoşuma gitti ama sonra uzama ya gelince fr uzayıp gitti bizimkini daha soluğu yetmedi işte böyle uzamalar fln asıl sorun.yoksa gerçekten arabanın kalkışına hızlanmasına diyecek yok rakipsiz ?

enjektörünüz turbonuz yeterli

büyük intercooler

down pipe

k&N hava filtresi

 sprint booster custom remap ile  gayet keyifli olur ama duman hard yazılım olursa olur ...

maliyette bu setup için yaklaşık 5bin tl gibi ...

Serkan Karakoca tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  Superchips yazılımında, motor yağ değişim periyotlarını kısaltmanız veya farklı bir motor yağı kullanmanız gerekmiyor yani özel bir uygulama getirmiyor. Ayrıca duman olacağını da hiç sanmıyorum. Ancak ben de dsg kalibrasyonu veya motor-şanzıman uyumu konusunda tereddütlüyüm, orjinal yazılımda mı kalmak gerekli bilemedim. Pedal tepkime cihazını bile kullanırken normale yakın bir seviyede kullanıyorum. Haa birde  kahrolasıca sterlin/tl paritesini unutmamak lazım ?

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, H. Cenk yazdı:

Nerede arabanın hakkını veriyorsunuz hiç tahayyül edemiyorum

Sen uğramadın ki bir gezdireyim seni, nasıl hakkı verilirmiş gör...

İlk kalkışta ve alt viteslerde yazdıklarına katılıyorum, benim EB'u aratmıyor, ancak 80-100 km/h arası bir hızdan uzamak istediğinde astım başlangıcı hissediliyor. 

Gerekli mi? Tabii ki değil. Ama hangi zevkli şey gerçekten gerekli ki?

Bu arada pedal tepkimesi bence aşırı hassas, ben alışana kadar ışıklardan patinajla kalkıp ele güne mahcup oldum bayağı. 

4 saat önce, Ozan Altundal yazdı:

şanzımanda yazılım yapıp orjinali bozmaya değer mi kararsızım.

Superchips önerimin temelinde de bu yatıyor, arabanın karakteri değişmiyor. Düşünmeye bile değmez. Düşünülecek tek şey getiriği maliyet olabilir. 

5 saat önce, halil içingir yazdı:

ılkı 15 bınde bır deıl 8 ıla 10 bınde bır yag ve yag fıltresı degısımı hava fıltresı degısımı 

Apaçi bir yazılım değilse psikolojik rahatlama dışında somut bir faydası olmaz. Apaçi yazılım ise bu da kurtarmaz.

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...
1 dakika önce, Gökhan Türker yazdı:

Arkadaşlar şimdi bi soru sorucam bi miktar paranız var ya yazılım atacaksınız yada pedal commander cihazı alacaksınız hangisini tercih ederdiniz 

Gerçek performans istiyorsam yeni yazılım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.