Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Linkte çok foto var o yüzden burada karışıklık yapmak istemiyorum.

Buyrunuz: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/

 

Alıntı

Malzeme seçimleri de iyi ancak bazı yemek sunumlarında tabak/yemek süslenir ve algı yükseltilir ya işte bunda o yok. Şef unutmuş. Otosan da üstüne çiçek ekmiş, ambiyans aydınlatmayı buna eklememiş olmuş mu sana standart yemek!

 

 

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_65.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_75.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_66.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_19.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_55.JPG

  • Beğen 5
  • Teşekkür 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2018 Ford Focus Sedan Mk4 Ön İnceleme olarak değiştirdi

bagajdaki logo nerde ? 

--21 dakika sonra eklendi--

-makyaj ışıkları bu arabada yoktur muhtemelen, gelmemesi mümkün değil bence.

-sinyal ve silecek kolları çok kaba olmuş.

-direksiyon üzerindeki tuşlarda basit olmuş.

-far düğmesindeki ışık iyi olmuş ama vag styla simgeyi aydınlatsalar daha iyi olurdu.

-kolçakta kesinlikle kaplanmalı.

eline sağlık ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Filo harici pek kimseyi heyecanlandıracak bir araba değil.

Active'e ağırlık verilirse bir umut olur.

Benim için de daha önce yazdığım gibi ST Line 182 PS opisyonu belki ilginç olabilir.

Görüşüm budur, gerisi teferruattır.

Bu arada 1.5 123 PS nereden çıktı, atmosferik mi? Türk halkına özel mi imal ediliyor?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

57 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Filo harici pek kimseyi heyecanlandıracak bir araba değil.

Active'e ağırlık verilirse bir umut olur.

Benim için de daha önce yazdığım gibi ST Line 182 PS opisyonu belki ilginç olabilir.

Görüşüm budur, gerisi teferruattır.

Bu arada 1.5 123 PS nereden çıktı, atmosferik mi? Türk halkına özel mi imal ediliyor?

daha önce konuşulmuştu. Başlıca Hindistan pazarı için 1.5 3 silindir atmosferik. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sedanı ben beğendim aslında. Arka dış tasarım olması gerektiği gibi. F3'de o alan biraz zayıf kalmıştı. Bir şey dikkatimi çekti. Stepnenin üstüne subwoofer koyduğunda bagaj hacmi çok küçülmüş olmuyor mu? Onun yerine Amerikanyadaki gibi tekerlek boşluğuna konulan cinsten bir şey daha iyi olurdu. P-R-N-D-M harfleri neden öyle yanyana dizilmek zorunda (kugada da sevmem), sanırım bu da bir tür Amerikan hastalığı.

Ön tasarıma, özellikle sis farının oraya halen alışamadım. ST Line ya da active sedan isteriz ? Ya da sis farı hiç olmasın ..

 

 

 

sedan.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, H. Cenk yazdı:

daha önce konuşulmuştu. Başlıca Hindistan pazarı için 1.5 3 silindir atmosferik. 

Otosan'ın Türkiye'yi az gelişmiş ülke olarak tanımlamasının dayanılmaz hafifliği yani...

Rakiplerin çoğunda turbo motorlar olmasına rağmen belirgin fazla satıyor olmaları da bir anlam ifade etmemiş demek ki. 

  • Beğen 4
  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitlemiş ve öne çıkarılmış

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.