Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Passat Cc Takas için Tavsiye


Gökhan Türker

Önerilen Mesajlar

Ocak 2018 de sıfır focus titanium 1.5 tdci pwssanruflu araç aldım şuan 10 bin oldu 135 bin tl verdim alırken sıfır.

sorum şu geçen gün bana bir teklif geldi 2016 vw cc 1.4 tsi 150 hp r line paket en fulu anahtarsız giriş çalıştırmadan tutun da koltuk ısıtmasına kadar sanrufuna kadar sizce takas etmelimiyim kafa kafaya edelim diyor 30 binde hatasız Amcam da araç beyaz renk tavsiyelerinize ihtiyacım var yakıt vs konuların da binen kullanan arkadaş var mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sizin kadar kilometre yapıyor olsam girmezdim. Benim focusta çok yakıyordu, aynı motor a4 aldım uzun yolda focustan az yaktı. Şehir içinde fazla kullanmadım ama az trafikli 7 civarı yakıyor. Dizel benzinli dışında da düşünülecek bir tarafı yok bence. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Ozan Kar yazdı:

Sizin kadar kilometre yapıyor olsam girmezdim. Benim focusta çok yakıyordu, aynı motor a4 aldım uzun yolda focustan az yaktı. Şehir içinde fazla kullanmadım ama az trafikli 7 civarı yakıyor. Dizel benzinli dışında da düşünülecek bir tarafı yok bence. 

Hocam benim focus az yakıyor. volkwagen cc çok yakıyor dediler ben yılda en fazla 15 bin yapan biriyim şans eseri focusumla bu yolu fazla yaptım uzun yolda 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup bey haklı, vw passat, cc, tiguan 1.4 tsi ile çok yakıyor. Denendi yıllarca. Bizde 2011 1.4 tsi 4motion tiguan var, manüel. Tüketim aralığı 8 litre çok sakin şehirlerarası ile 15 litre kışın şehir içi sıkışık trafik arasında gezer.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

audi ile farklı mı? motor şanzuman aynı değil mi?

çeşmeden çıktım, 4-5tane ışık, kadranda 136 sabit, sahil yolu gene ışık, basmane üzerinden karşıyaka 6.3 bence gayet iyi, yaktığından azda göstermiyor pompada max 6.4 çıkar. Ancak 205 taban 16" lastik var, 225 17ye geçince ne olacak bilmiyorum ? 

geçen ay focusla 6.2 yakmıştı ki daha yavaş gitmiştim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

49 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

audi ile farklı mı? motor şanzuman aynı değil mi?

çeşmeden çıktım, 4-5tane ışık, kadranda 136 sabit, sahil yolu gene ışık, basmane üzerinden karşıyaka 6.3 bence gayet iyi, yaktığından azda göstermiyor pompada max 6.4 çıkar. Ancak 205 taban 16" lastik var, 225 17ye geçince ne olacak bilmiyorum ? 

geçen ay focusla 6.2 yakmıştı ki daha yavaş gitmiştim.

Seninki ile alakası yok ki eski A4 gibi düşün bunu. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konfor olarak da Focus'un yalıtımını ve sürüş karakterini ararsınız. Bende sizin aracınızın 2016 modeli titanium donanımı varken arkadaşımın Passat'ına her bindiğimde aynı yollardan geçerken hayretler içinde kalırdım bu Passat ne kadar sert bir araçmış diye. Ben 2015 benzinli titanium Focus'tan 2016 1,5 tdci pws'e geçerken diğer aracımda olmayan sunroof ve navigasyon opsiyonunu da ekleyerek almıştım. Kısa sürede edindiğim izlenim bu araç ancak BMW veya Mercedes için değiştirilir, onun dışında macera aramaya gerek yok olmuştu. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Cevaplaması kolay bir soru değil.

CC üst sınıf bir uzun yol ve biraz da gösteriş aracı.

Motoru yeterli gücü sağlar, ama performanslı kullanırsanız şehir içi 10, şehir dışı 8-8,5 L/100km görebilirsiniz.

Sakin kullanımda fark kabul edilebilir düzeylere iner. Ama ekonomi odaklı düşünülüyor ise, önümüzdeki günlerde yakıtın çok ciddi fiyat artışları göreceği de hesaba katılırsa, Focus'ta kalmak mantıklı olabilir.

Uzun yolda CC açık ara avantajlıdır, hissettirmeden hızla ve konforlu olarak yol alırsınız. Özellikle otoyol performansı Focus'a göre belirgin keyiflidir.

Tabii iç mekan genişliği, koltukların rahatlığı gibi üst segment özellikleri de var. 

Yeni nesil şanzımanlar daha sorunsuz ama çift kavramalıların her halükarda manüel şanzımana göre daha az dayanıklı olduğu biliniyor.

Yani burada pek fark yok.

İkinci elde değer kaybı az olsa da CC (alçak bulunuyor) ve benzinli olması aracı tercih nedeni olmaktan çıkarır biraz. 

Ayrıca servis ve bakım maliyetleri de göreceli yüksek olacaktır.

Dediğim gibi karar kolay değil.

Geniş hacim arıyor ve biraz da gösterişli olsun diyorsanız ve bu konuda ciddi hevesli iseniz bedelini ödeyerek değiştirin derim.

Mantıklı ve ekonomik olsun derseniz Focus'ta kalın.

Esas soru: Araç sahibi niye değiştirmek istiyor?

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 10 lt'den aşağıya indiremedim gaza sadece gitmesi için bastığım halde. Kuzenim de 12 lt yakıyordu.

Zaten zor sattık kurtulduk, hiç kazası yoktu arabanın. Sadece tipi için alınır, adam da sıkılmıştır belli ki yoksa niye takas etsin.

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, Serkan Z. yazdı:

Konfor olarak da Focus'un yalıtımını ve sürüş karakterini ararsınız. Bende sizin aracınızın 2016 modeli titanium donanımı varken arkadaşımın Passat'ına her bindiğimde aynı yollardan geçerken hayretler içinde kalırdım bu Passat ne kadar sert bir araçmış diye. Ben 2015 benzinli titanium Focus'tan 2016 1,5 tdci pws'e geçerken diğer aracımda olmayan sunroof ve navigasyon opsiyonunu da ekleyerek almıştım. Kısa sürede edindiğim izlenim bu araç ancak BMW veya Mercedes için değiştirilir, onun dışında macera aramaya gerek yok olmuştu. 

Galiba haklısınız hocam kime sorsam aynısı nı dedi 

--5 dakika sonra eklendi--
12 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Cevaplaması kolay bir soru değil.

CC üst sınıf bir uzun yol ve biraz da gösteriş aracı.

Motoru yeterli gücü sağlar, ama performanslı kullanırsanız şehir içi 10, şehir dışı 8-8,5 L/100km görebilirsiniz.

Sakin kullanımda fark kabul edilebilir düzeylere iner. Ama ekonomi odaklı düşünülüyor ise, önümüzdeki günlerde yakıtın çok ciddi fiyat artışları göreceği de hesaba katılırsa, Focus'ta kalmak mantıklı olabilir.

Uzun yolda CC açık ara avantajlıdır, hissettirmeden hızla ve konforlu olarak yol alırsınız. Özellikle otoyol performansı Focus'a göre belirgin keyiflidir.

Tabii iç mekan genişliği, koltukların rahatlığı gibi üst segment özellikleri de var. 

Yeni nesil şanzımanlar daha sorunsuz ama çift kavramalıların her halükarda manüel şanzımana göre daha az dayanıklı olduğu biliniyor.

Yani burada pek fark yok.

İkinci elde değer kaybı az olsa da CC (alçak bulunuyor) ve benzinli olması aracı tercih nedeni olmaktan çıkarır biraz. 

Ayrıca servis ve bakım maliyetleri de göreceli yüksek olacaktır.

Dediğim gibi karar kolay değil.

Geniş hacim arıyor ve biraz da gösterişli olsun diyorsanız ve bu konuda ciddi hevesli iseniz bedelini ödeyerek değiştirin derim.

Mantıklı ve ekonomik olsun derseniz Focus'ta kalın.

Esas soru: Araç sahibi niye değiştirmek istiyor?

 

Hocam öncelikle cc bin satışı durduruldu ve benzin fiyatı malum bu yüzden üstüne prim yapmaz diye düşündüm eve keyifli bir araç aracımı değiştirmek gibi bir düşüncem yok ti taki amcama öylesine takıldım takas edelim diye olur dedi üste para istemezsen kafa kafaya olur dedi kendisi 135 e aldı bende o fiyata aldım focusumu bi anda edeyim diye düşündüm amcama bi düşüneyim dedim ama bir çok kişi sonuçta cc kaç yakarsa yaksın alınır diyor ama bir sürü kişide alınmaz diyor bin aracına diyor ben Bmw aracımı satıp focus a geçtim haliyle biraz bana focus parçaları oturmamış gibi geldi ama Allah var nazar değmesin elimi cebime attırmıyor cc de hastası olduğum bir araç kararsız kaldım açıkcası.Allah nasip ederse çocuğum olucak iyi kaliteli bir araç düşündüm ama rızkını da benzine yatırmak istemiyorum kararsız kaldım siz değerli üyelerin fikirlerini almak istedim

Gökhan Türker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben olsam kesinlikle değiştirmezdim. Megane sedan, Jetta, corolla, focus kullandım. Kesinlikle Focus, bir üst segment dışında diğer markaları aratmayan bir araç. CC kötü araba değil şahsi fikrim ancak yakacağı yakıt, 2.elde kaybettiği değer ve prim yapmayacak olması takası reddetmeme yeterdi. Aracınız güzel. Focusdan sonra binilecek araçlar bana göre aynı segmentte bmw, mercedes, audi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.