Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Her ne kadar ön tasarımın makyajla revize edileceği kesin olsa da genel itibarı ile yollarda çok göreceğimiz bir araç olmuş. Gövde şekli mazda 3 serisi ile benzerliklere sahip ki mazda 3 'ün şasesi ve yol tutma isteği beni etkilemişti. Yazılanlara göre önemli geliştirmeler mevcut. Özellikle active kasası arkadan gla yi andırdı. Umarım bagaj hacimlerinde de Türkiye kullanıcılarına hitap edebilirler de filo aracı görmekten bir nebze kurtuluruz :). 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İçinde ki hız gösterge ekranını saymazsak ben arabayı genel hatlarıyla beğendim. Hız göstergelerinin güncel mondeoda ki gibi yarı hayalet gösterge şeklinde olmasını beklerdim. Bunun dışında getirdiği yeni teknolojiler epey iyi görünüyor. Eğer fiyat makul olursa 1.5 ecoboost 180 lik olan modelden almayı düşünürüm. Tabi bir de opsiyon listesi çok önemli. Umarım şuan ki gibi paketler halinde değil de tane tane alabiliriz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

videoyu izledikten sonra benim fikrim biraz değişti. göstergeler hariç St line ve active iyi göründü gözüme. hatta active., bir zamanlar düşündüğüm :)    infinity Q30/GLAya falan alternatif gibi.

 

yalnız tanıtımın sonunda adam ne kadar iddialı konuştu. Bugüne kadar Fordun yaptığı en iyi otomobil dedi. Segment veya ford EU falan diye sınırlamadı direk fordun bugüne kadar yaptığı en iyi araba dedi. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çok beğendim, iç kısımda F3 te en çok eleştirdiğim V şeklindeki dashboard şeklini bırakmışlar. 

--0 dakika sonra eklendi--
18 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 150 ps 8 ileri otomatik vites ile

Benzinli bu motor şanzıman seçeneği çok çekici geldi gözüme.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, H. Cenk yazdı:

videoyu izledikten sonra benim fikrim biraz değişti. göstergeler hariç St line ve active iyi göründü gözüme. hatta active., bir zamanlar düşündüğüm :)    infinity Q30/GLAya falan alternatif gibi.

 

yalnız tanıtımın sonunda adam ne kadar iddialı konuştu. Bugüne kadar Fordun yaptığı en iyi otomobil dedi. Segment veya ford EU falan diye sınırlamadı direk fordun bugüne kadar yaptığı en iyi araba dedi. 

İşçilik öyle olacak belli ki.

 

2 dakika önce, Aydın Baran yazdı:

Benzinli bu motor şanzıman seçeneği çok çekici geldi gözüme.

Bence de.

 

Bu arada araba 88 kg'a kadar hafifledi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhabalar herkese,

 

Mk4 Focus çıktığı için kafamdaki bazı sorulara yanıt bulabilmeyi bahane ederek foruma tekrar üye oldum diyebilirim. Herkese hayırlı forumlar.

 

Yeni Focus'ta kullanılacak süspansiyon modellerine dair sitede yazılanları okudum. Bu süspansiyon seçenekleri 1.0 ecoboost ve 95'lik 120'lik ecoblue dizel motorda torsiyon, 150 - 182'lik ecoboost versiyonların tamamında gövde seçeneği ayırt etmeden SLA teknolojili tam bağımsız süspansiyon, SW, Active ve Vignale modellerinde ise motor seçeneklerinden bağımsız standart olarak SLA tam bağımsız süspansiyon olacak anladığım kadarıyla.

 

Merak ettiklerime gelecek olursak;

 

1- 120'lik ecoblue dizel motora 8 ileri otomatik / 6 ileri manuel fark etmeksizin SLA bağımsız süspansiyon sistemi gelme ihtimali sizce nedir ? Malum, Ford bazen bölgelere göre farklılıklar yapabiliyor.

 

2- SLA süspansiyonun standart olarak sunulacağı söylenen 150 ve 182'lik ecoboost motorun Türkiye'ye gelme ihtimali sizce nedir ?

 

3- SLA bağımsız süspansiyon'da sunulan ve yolafocus'da da bahsedilen, sürüşü geliştiren Sürekli Kontrollü Sönümleme sistemi bağımsız süspansiyona ek olarak sunulacak ve opsiyon olarak alınabilecek tarzda bir donanım mıdır yoksa bağımsız süspansiyona entegre, standart gelen bir donanım mıdır ?

 

Şimdiden teşekkür ederim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

31 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

1- 120'lik ecoblue dizel motora 8 ileri otomatik / 6 ileri manuel fark etmeksizin SLA bağımsız süspansiyon sistemi gelme ihtimali sizce nedir ? Malum, Ford bazen bölgelere göre farklılıklar yapabiliyor.

 

2- SLA süspansiyonun standart olarak sunulacağı söylenen 150 ve 182'lik ecoboost motorun Türkiye'ye gelme ihtimali sizce nedir ?

 

3- SLA bağımsız süspansiyon'da sunulan ve yolafocus'da da bahsedilen, sürüşü geliştiren Sürekli Kontrollü Sönümleme sistemi bağımsız süspansiyona ek olarak sunulacak ve opsiyon olarak alınabilecek tarzda bir donanım mıdır yoksa bağımsız süspansiyona entegre, standart gelen bir donanım mıdır ?

1- Bilmiyorum fakat zor gibi o şekilde olması. Lakin şu da var, daha güçlü 1.5 dizel motor seçenekleri bekliyorum sızıntılara göre olacak belki onlarla olabilir ?

2- %100. (Bildiğim kadarıyla benzinliler önce 1.5L olarak gelecek sonra 1.0L eklenecek)

3- Standart yani entegre evet :) 
Donanım hakkında bu kategoride ayrı konu var orada bu kalemi görmemiştik; buradan yola çıkarak ve Ford'un söylediğine göre bu da %99 evet.. (%1 ne olur ne olmaz :D )

--12 dakika sonra eklendi--

Çok boş Focus :D 

Bize böyle gelmez ama, sis farı ve alüminyum a. jant kesin olur Mk3 Trend X gibi.

 

Screen Shot 2018-04-10 at 20.01.50.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

1- Bilmiyorum fakat zor gibi o şekilde olması. Lakin şu da var, daha güçlü 1.5 dizel motor seçenekleri bekliyorum sızıntılara göre olacak belki onlarla olabilir ?

2- %100. (Bildiğim kadarıyla benzinliler önce 1.5L olarak gelecek sonra 1.0L eklenecek)

3- Standart yani entegre evet :) 
Donanım hakkında bu kategoride ayrı konu var orada bu kalemi görmemiştik; buradan yola çıkarak ve Ford'un söylediğine göre bu da %100 evet..

Cevaplar için çok teşekkür ederim..

 

Daha önce paylaşılan ve yanlışım yoksa 140 yahut 150'lik 1.5 ecoblue motor söylentisi vardı. İnşaallah bu motor seçeneği olur ve bu motor seçeneğiyle beraber Türkiye'ye standart gelir bağımsız süspansiyon.

 

Sürekli Kontrollü Sönümleme sistemi madem bağımsız süspansiyona entegre ve 150'lik ile 182'lik motorlarla standart geliyor, o zaman bunu önemseyen dizel kullanıcısını bile 150'lik veya 182'lik benzinli almaya direkt ikna edebilir bu farklılık. Her ne kadar torsiyon tipi süspansiyon, Ford patentli geliştirmeler içerip Fiesta ST'den alınıp Focus'a uygulansa da, bağımsız süspansiyona entegre Kontrollü Sönümleme sistemi sürüşü bambaşka noktaya taşıyıp iki farklı süspansiyon tipi arasında direkt hissedilecek ve ayırt edilecek farklılıkta bir sürüş lezzeti sunacaktır diye tahmin ediyorum. Anlaşılan o ki maddi gücü yetenlerin çoğu, direkt bağımsız süspansiyonlu benzinli modellere yönelecektir :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.