Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Focus Focus Mk4 Donanım Ve Fiyat Bilgileri


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Aileden değillerse hatta kuzen bile olsalar bir daha onları arabaya bindirmez, ufak ufak da araya mesafe koyardım. Bırakın yürüsünler. :)

Adem fena gömmüşsün kardeşim ama inan MCA Focus'ta titanium alan birçok kişi "Biz 10 bin lirayı bir geniş ekranla dijital klimaya mı verdik?" diye sorgulamadan edemiyor. Trend x Focus sis farlarından deri direksiyona, hız sabitlemeden renkli arka camlara, alüminyum alaşım jantlardan ön kol dayamaya kadar o kadar çok konfor ve donanım özelliği sunuyor ki bunları giriş seviyesinde kimse vermiyor. Zaten trend x alan kullanıcı da hemen bir multimedya ile geri görüş, navigasyon ve bluetooth gibi ihtiyaçları da karşılıyor. Sen de bir MCA Focus sahibi olarak en iyi bilenlerdensindir ki Corolla ile kıyas kabul etmez keyifte bir araba Focus.

Abi focus ile corolla tabiki kıyas edilemez en basit örnek corollanın kapısını açmakla anlıyorsun ama BT koymak çokmu zor sis farı çelik jant bunları sonradan koymak basit ama benim gibi kıl biri? veya leri için o konsolda söktürme taktırma işi yapmak çok zor birde taktırmaya karar verdik diyelim hangi multimedya piyasada birsürü ürün var bize bu stresleri yaşatmasın standart koysun, ustayım diye geçinen kasap dolu birde onların eline düşersek yandık nerden nereye bağladım?.

  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 dakika önce, Adem Kazıl yazdı:

ustayım diye geçinen kasap dolu birde onların eline düşersek yandık nerden nereye bağladım?.

Ben de kesinlikle orijinalden yanayım ama servisin onayladığı ve garanti verdiği bir ürün takılabilir. Bu arada emin ol ben hastalık derecesinde pimpirikliyim. :P

Kızımın Fiesta'sına Ford'un onayladığı Cyclone multimedya taktırdık henüz 1 haftalıkken ama binbir tembihatla ve beni aracın zarar görmeyeceğine ikna etmek için 2 saat dil döküp ustayla bire bir görüştürmeleri sonucunda.

Orijinal Sony paketli araç getirtme şansım olsa onu alırdım tabi o da ayrı. Bu uygulamalar sadece alternatif seçenek yaratıyor. 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kol dayama zetec te     (olması gereken style)

sis lambaları zetec te    (olması gereken style)

ön ve arka park sensörleri titanium da      (olması gereken style)

otomatik kararan dikiz aynası titaniumda   (olması gereken zetec)

navigasyon titanium da                           (olması gereken zetec)

geri görüş kamerası vignale de                 (olması gereken zetec)

çok renkli led iç aydınlatma vignale de      (olması gereken titanium)

 

sene olmuş 2018 temele yakın özellikleri nerdeyse titanum seviyesine koymaları çok şaçma olşmuş

umarım otosan tr için daha güzel paketler hazırlar

Mehmet Yavuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Ford'un bugün yaptığı son zamla Focus 1.5 TDCI TIT. PWS 4K 155bin oldu. Dolar bugün 4.29'u gördü. Kur, ekonomi, gündem vs... Demem o ki, sene sonuna kadar Yeni Focus 1.5 Ecoblue PS Tit. 4K ....... cümleyi bitiremiyorum... ?

  • Şaşırmış 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

              İstediği kadar şu bu olsun. 1.5 tdci, titanium, dinamik far, sunroof ve navigasyon ile birlikte 175.000 tl ! fiyat istiyor ! Kafayı yemiş bunlar. 2.elde 175.000 tl'ye öyle arabalar var ki Focus'a bakılmaz. Tamam araç harika ama parası ve hastası çok olanın vereceği paralar. Zaten titanium 2.el satılıklara bakın bütün opsiyonları bulunduran ya 2 ya 3 araç görürsünüz. Belki de yoktur bilemiyorum. Ford'un tek geliştirmesi gereken noktası plastik kalitesi ! Mondeo ile Fiesta'ya aynı plastiği kullanıyor ! Olmaz ! Deri koltuk diyoruz, tam deri değil ! Hele o yan dikiz aynaları kapağı kaç yıldır aynı ! Malzeme sağlamlığı, dayanıklılığı şasede mükemmel;ama ıvır zıvırda ( atıyorum güneşlik plastiği, torpido gözü tırnağı, priz kapağı ) 10 üzerinden 4-5 civarında. Silecekler yağmurda içeriye çok ses yapıyor.Yakışmıyor Ford'a bunlar. 

             Eleştirilere şöyle bir göz attım da. Arkadaşlar Golf düşünün 150.000 tl lik arabada sürücü koltuğu düşünün ki elle ayarlanıyor ! Benim titanium x 'e bakıyorum, sürücü koltuğunda var, yan yolcu koltuğunda yok. Güneşlik bazılarında lamba yok mesela Trend'te yok, Titanium'da var. Mesela KIA Ceed'e bakıyorsunuz, adamlar herşeyi koymuş arabaya. Yani bu özellikleri KIA yapıp satıyor da bizim araçlara neden koymuyorlar. Şu an da Ford'un Dinamik Led Far sistemini almak istiyorsanız opsiyondan, 6300,00 TL para ödemeniz gerekiyor. PAraya bakın ! Resmen soygun ! 

             Benim anlayamadığım, mesela arabamın AUX girişi var, torpido kapağının üstünde, oraya kabloyu takıp, teypten AUX ayarına getirince karşımdaki kişi ile konuşabiliyorum; ama Bluetooth'tan konuşamıyorum. Böyle saçma sapan şeyleri de var Ford'un. Koyaydın Bluetooth ne olurdu yani ? 

             Çok eleştirilecek yanı var ama beğenmiyorsan alma kardeşim modunda demek ki adamlar. Biz de almayız o zaman. Ama hastasıyız napalım

 

Çağdaş Kolcuoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Herhangi bir C sınıfı rakibine bakmak lazım. Aynı donanım ve opsiyondaki Focus 150 iken o kaç paraya satılıyor veya MK4 geldiğinde en üst ve tam dolu versiyonu 175 ise rakipler 160 mı? Tabii ki de böyle olmayacak. Aralarında 3 veya 5 bin lira fark olacak en fazla. Hatta kimilerine göre ucuz bile kalacak fiyatı. İşin özü Focus pahalı değil. Piyasa artık C sınıfı için bu rakamlara oturmak üzere.

Ben bu paraya C segmenti araç almam gider 2. el 3.20 alırım, devri de kapandı. Yanlamaktan düz gitmeyi unutmuş bir BMW ancak alınır artık bu paralara. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Çağdaş Kolcuoğlu yazdı:

Çok eleştirilecek yanı var ama beğenmiyorsan alma kardeşim modunda demek ki adamlar. Biz de almayız o zaman. Ama hastasıyız napalım

Bu kadar çok eleştirecek şey bulup da hastası olmak da gerçekten "hastalık" olarak adlandırmayı hak ediyor.

Eleştirel gözle baktıktan sonra kusuru bulunmayacak araba yoktur. 

  • Beğen 1
  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arabanın vergisiz fiyatı 80 bin tl, vergilerle 151 bin tl oluyor. 80 bin tl = 16 bin euro eder. 10 bin euro maliyeti desek Ford 6 bin euro (30 bin tl) kar etse, devletin cebine 71 bin tl girdi bile hiçbirşey yapmadan.  

 

Pahalı olmasında Ford’un bir suçu yok.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Serkan Z. yazdı:

Herhangi bir C sınıfı rakibine bakmak lazım. Aynı donanım ve opsiyondaki Focus 150 iken o kaç paraya satılıyor veya MK4 geldiğinde en üst ve tam dolu versiyonu 175 ise rakipler 160 mı? Tabii ki de böyle olmayacak. Aralarında 3 veya 5 bin lira fark olacak en fazla. Hatta kimilerine göre ucuz bile kalacak fiyatı. İşin özü Focus pahalı değil. Piyasa artık C sınıfı için bu rakamlara oturmak üzere.

Ben bu paraya C segmenti araç almam gider 2. el 3.20 alırım, devri de kapandı. Yanlamaktan düz gitmeyi unutmuş bir BMW ancak alınır artık bu paralara. 

  Honda Civic 1.6 dizel elegance 2018 model 130.000 , Golf 1.6 dizel Highline 2017 model  148.000, Opsiyon ve ekipmanlar aynı ayara gelince Focus fazla pahalı çıkıyor. Şimdi bir Golf ile Civic'teki konforu,plastiği, malzeme kalitesini Focus ile bir tutamıcam. Ama kasa, şase ve tasarım olarak Focus daha bir ben arabayım, burdayım diyor. Kıyaslama yaptığım zaman Focus pahalı bir araç. Ve sert bir araç olması hoşuma gidiyor. Güven veriyor. Sanki 1 karış çukura girse araç birşey olmayacak hissi veriyor. BMW 3.20 almazsınız, E180 alırsınız. 5.20 bile alırsınız. Sonuç olarak pahalı. Bu arabaların hakkı 140-150 dir en fazla. Bu benim görüşüm... 

--4 dakika sonra eklendi--
2 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Bu kadar çok eleştirecek şey bulup da hastası olmak da gerçekten "hastalık" olarak adlandırmayı hak ediyor.

Eleştirel gözle baktıktan sonra kusuru bulunmayacak araba yoktur. 

   Valla Cem abi binmediğim araç kalmadı 911 Carrerasına kadar. Focus ile ben sadece Golf'u kıyaslarım. Bu piyasada bence en büyük rakibidir. Evet pahalı araç, parçaları da pahalı, eksikleri de var ; ama tasarım olarak, şase olarak, güven olarak araç bana keyif veriyor. Ee gülü seviyorsak, dikenine katlanıcaz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

58 dakika önce, Erhan Er. yazdı:

Arabanın vergisiz fiyatı 80 bin tl, vergilerle 151 bin tl oluyor. 80 bin tl = 16 bin euro eder. 10 bin euro maliyeti desek Ford 6 bin euro (30 bin tl) kar etse, devletin cebine 71 bin tl girdi bile hiçbirşey yapmadan.  

 

Pahalı olmasında Ford’un bir suçu yok.

 

 

 Ondan biz üretmiyoruz zaten, çünkü yapandan daha çok kazanıyor zaten devlet ??

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.