Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Focus Focus Mk4 Donanım Ve Fiyat Bilgileri


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Gelecek yıl yollarda bol bol göreceğimiz Trend veya Style jantı 16”

 

9534AAA7-2F9E-48B8-8494-F68A784F1F2D.jpeg

 

 

15 olmasın lastik yanağı çok kalın, sanki 195 65 15 gibi.Hiç 205/215 55/50 16 gibi durmuyor bu lastik. 

Bu arada standart spoileri de görmüş olduk.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, H. Cenk yazdı:

15 olmasın lastik yanağı çok kalın, sanki 195 65 15 gibi.Hiç 205/215 55/50 16 gibi durmuyor bu lastik. 

Bu arada standart spoileri de görmüş olduk.  

Göz yanılmasıdır, yanak yüksekliği fazla olunca jant ufak görünüyor bence

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanya resmi fiyatlarını açıkladı. İlk mesaja benzer şekilde ilerleyeceğim fakat arada fark yoksa atlamış olabilirim.

 

Baz

LED gündüz farı

Elektro-mekanik park freni (auto hold'lu), otomatik şanzıman ile tüm seride standart. Manuel ile baz versiyonda yok diğer tüm manuellerde de standart.

Şerit takip sistemi standart.

Ön-arka camlar elektrikli.

İkincil çarpışma engelleme standart.

Bisikletli ve yaya da tanıyan otomatik frenleme standart. (Ön çarpışma yar.)

Akıllı hız limitleyici

Ön-arka disk fren

Yolcu hava yastığı devre dışı bırakma

Sert frende acil fren uyarısı (dörtlülerin yandığı)

Tüm koltuklarda kullanılmayan emniyet kemeri için uyarı sistemi

Entegre dönüş sinyalleri ile gövde renginde, elektrikli olarak ayarlanabilir ve ısıtılabilir dış aynalar (Baz hariç diğerlerinde ayna altı aydınlatma ve Elektrikli katlanıyor)

Lastik Basıncı İzleme Sistemi

Lastik tamir kiti

Siyah beyaz yol bilgisayarı ekranı

Bagaj aydınlatması

Otomatik araçlar için direksiyondan değiştirme pedalları

PTC ek ısıtma standart.

 

Orta - Trend üzerine (Daha önce dediğim gibi onların orta anlayışı bizden çok farklı, çok takılmamak gerek ne var ne yok diye)

 

Elk katlanır ayna ve iç ambiyans ayd.

8" dokunmatik ve navigasyon

Hız sabitleme

Kayar kol dayama - bardaklıkların kapağı var [Otomatik vitesler için kol dayama kısa ve kapak yok]

Park sensörleri

Spor koltuklar

Mini yedek lastik

Renkli yol bilgisayarı ekranı

 

ST-Line - Trend üzerine

 

Far kaşları siyah

Çift egzoz çıkışı

8" dokunmatik ve navigasyon

FordPass Connect

Anahtarsız başlatma

Kayar kol dayama - bardaklıkların kapağı var  [Otomatik vitesler için kol dayama kısa ve kapak yok]

Park sensörleri

Spor süspansiyon, koltuk

17" jant

Mini yedek lastik

Renkli yol bilgisayarı ekranı

 

Titanium - Trend üzerine

 

Otomatik klima

8" dokunmatik ve navigasyon

Led ambiyans

Anahtarsız giriş - çalıştırma

Kayar kol dayama - bardaklıkların kapağı var  [Otomatik vitesler için kol dayama kısa ve kapak yok]

Park sensörleri

FordPass Connect

Yağmur sensörü, far sensörü , kararan ayna şu bu her şey var işte.

Spor koltuk

Led stop

Diz pedi (şu yumuşak olan)

Mini yedek lastik

Renkli yol bilgisayarı ekranı

 

Vignale - Titanium üzerine

Çok renkli LED iç ambiyans

8" dokunmatik ve navigasyon

Kayar kol dayama - bardaklıkların kapağı var  [Otomatik vitesler için kol dayama kısa ve kapak yok]

HUD

Otomatik park 2

Deri kaplamalar vs klasik Vignale

Ön koltuklarda ısıtma
Sürücü koltuğu 8 yönlü elektrikli

Diz pedi

Lastik tamir kiti

Renkli yol bilgisayarı ekranı

 

Opsiyonlar

Daha önce dediğim gibi birçok donanım paket şeklinde geliyor.

 

  • Diz pedi standartlar dışında sadece ST-Line ile opsiyon yani baz donanımlarda bu yok.
  • Full LED far ve 17" jant Titanium ile 775 Euro
  • Adaptif full led far (Kayar ön sinyaller, far yıkama vs ile), karartılmış arka camlar ve 17" jant Titanium ile 1250 Euro
  • Otomatik park, geri görüş kamerası, kapı koruma manuel araçlar için Titanium ile 450 Euro, otomatik araçlar için 550 Euro (Otomatik ile tek tuşla full otomatik park ediyor)
  • SW için elektrikli ve ayakla açılan bagaj Titanium ile 370 Euro
  • Teknoloji paketi (manuel araçlar ile): Adaptif hız sabitleyici (tabela okuyan), yanlış yol uyarı sis., Engelden kaçıran direksiyon yardımcısı, Uzun far asistanı, yorgunluk uyarısı. Titanium ile 400 Euro
  • Teknoloji paketi (otomatik araçlar ile): Diğer paketle aynı fakat bu trafikte dur kalk destekliyor, şerit ortasında tutuyor aracı. Titanium ile 400 Euro
  • Kış paketi, Isıtmalı cam, cam suyu fıskiyesi, direksiyon ve ön koltuklar Titanium ile 400 Euro - Sadece ön koltuklar ısıtmalı olursa 300 Euro -- Ön koltuklar, bireysel ve değişken ısıtılabilir
  • HUD, 450 Euro
  • Elektrikli açılabilir Panoramik sunroof 1200 Euro
  • Kör Nokta Yardımı, çapraz trafik ve frenleme ile baz hariç tüm seride opsiyon ve 480 Euro
  • Bagajda ikinci kat 50 Euro
  • Kablosuz şarj 150 Euro
  • Yakıtla çalışan yardımcı ısıtma sistemi 1150 Euro
  • Deri-kumaş koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar ve 8 yönlü elektrikli sürücü koltuğu bir paket 850 Euro (Ergo koltuk ile gelmiyor)
  • Ford Ergonomik Koltuk (Koltuğun uzunluğu, yüksekliği ve eğimi ayarlanıyor; uzatılabilir uyluk desteği; ayarlanabilir sırtlık; Bel desteği 4 yönlü elektrikli; Kafalık 4 yönlü ayarlanabilir); ön koltuklarda geliyor, 18 yönlü ayarlanabilir Titanium ile 400 Euro
  • Arka kol dayamanın arkasındaki kayak bölme olayı yine paketle geliyor (Elektrikli çocuk kilidi, 2 bardak tutuculu arka kolçak ve bu) 175 Euro
  • B&O PLAY premium ses sistemi (10 hoparlörlü 675 wat) 350 Euro

 

Mk4 bugün Türkiye'de satışta olsaydı en fazla bu kadar olacaklardı;

1.0 EcoBoost 125 ps 6 ileri manuel Titanium: 118 bin TL,

1.5 EcoBlue 120 ps 6 ileri manuel Titanium: 129 bin TL,

1.5 EcoBlue 120 ps 8 ileri otomatik Titanium: 138 bin TL.

 

Arabanın baz fiyatı da ortalama 110K civarında olurdu.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 dakika önce, Fatih Mehmet USLU yazdı:

Opsiyonlar arasında en işe yarar olanı ergonomik koltuklar olabilir. Uzun boy nedeniyle çok az araçta rahat ediyorum. Çok fazla opsiyon sunması belki işe yarayabilir.

Ben de 6.000 TL'ye adaptif full led ve 17'' jantı alırdım sanırım.

Otomatik park paketi ve kablosuz şarjı da kendimi sırf şımartmak için alabilirdim :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

F3 de 205.55.16 kullanıyorum çok iyi.

Fiyatlar çok uçuk olamaz yoksa satamazlar. Şöyle örnekleyim. Dizel elantra elite 1.0 eb tit f3.5 dan 3.000 tl pahalıydı. Benzer fiyatlandırma olur. Yoksa adam sırf ford diye gidip f4 almaz benzinli focus dizel elantra dan pahalı olursa. Parası olan zevk için alır ama ben almam.

Şu anda manuel dizel elite elantra 123.000 tl kalkıpta tit 1.0 f4 123 den daha pahalı satamazlar  diye düşünüyorum 

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

26 dakika önce, BurakHAN yazdı:

Orta donanımda park sensörleri derken ön - arka mı ? Baz donanımda yine yok sanırım. Bari arkada standart olsaydı.

Ler onu temsil ediyor. Bakın bunlar dediğim gibi ilgili ülkelerin donanımları bizim değil, bizle hiç alakası yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.