Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Ayberk Demir

2018 Fiesta 1.0 Ecoboost Stage 1 Yazılım

Önerilen Mesajlar

Aracım 2018 model 1.0 titanium fiesta. Arabam 3 aylık henüz 1500 km de. Yazılım attırmayı düşünüyorum remapste sizce nasıl bi güç alırım yakıta nasıl bi etkisi olur?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu tür soruları yapacak kişilere sormak lazım. Ne tür bir yazılım kullanacaklarını bilmiyoruz. Kabaca 25 PS alınır ve kullanım koşullarına bağlı olmakla beraber yakıt tüketiminde önemli bir fark olmaz. Hele düşmesini hiç beklemeyin. Bir de ciddi bir motor arızası durumunda aracın garanti kapsamı dışında kalacağını da unutmayın. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlarım kendi arabalarına henüz 1 hafta önce yazılım attırdılar. Stage 1 

Bmw 3.16i  136 hp den yaklaşık 180 hp 

Hyundai Tuscon 177 hp den yaklaşık 210 hp

 

Söylediklerine göre araba uçuyo kaçıyo ön kaldırıyo falan :):):)

Ancak yakıt tüketiminde bir düşüş olmamış. Aksine agresif kullanımda eskiye nazaran tüketimde artış olmuş.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

130bg 220nm olur. Ama duzgun ve uygun bir yazilimla. Uzerinde calisilmis yazilimla araciniza stage1 sularinda zarar vermeniz pek olasi degil. Patates baski yazilimlardan uzak durmak lazim. Ankaraya yolunuz duserse yardimci olurum.

 

Yakit tuketimi isi tam bir kandirmaca. Soyle ki, fizik kanunlari geregi cikti olabilmesi icin bir girdi olmasi lazim. Yani arabaniz ust devirlerde daha iyi gidebilmesi icin daha cok yakacak demektir. Devamli gazlaya gazlaya giderseniz yakit tuketiminiz artar. Bu yazilimin kalitesiyle ters orantilidir. Ama yakit tuketimi dusecek demek sahtekarliktan ote bir durum degil.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu pazar Trabzon paşaoğlu okuduğum şehir Erzuruma geliyor. 6-7 kişi için gelecek. En samimi arkadaşlarımdan biri de yazılım yaptırmak istiyor aracı 1.6 tdi 2013 golf. Bakalım nasıl sonuçlar elde edeceğiz 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Youtubeda bir arkadasin 1.0 ecoboost fiesta black 140bg stock aracina yazilimdan sonra 160 bg 260nm tork almisligi var sorunsuz biniyor videoyu izlemek isterseniz arastirin belki yardimci olur.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.