Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Rölanti Düzensizliği


Fuat Yğ

Soru

Mrb arkadaşlar aracı biraz önce calistirdim devir saati 1.300,1500 arasında idi normale dönmesini bekledim aradan bı 7-8 dk geçti birden devir saati 400-500 seviyesine düştü bı 7-8 saniye tekledi istop edecekmi diye bekledim etmedi tekrar 1.300 seviyelerine çıktı ilk defa başıma geldi ilk çalıştırma da oldu soğuk memlekette tüm,ayrıca devir saatinin 1.300 ,1400 seviyeleri normal mi dir 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 3 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Öncelikle geçmiş olsun diyelim umarım ciddi bir sorun yoktur. Bahsettiğiniz durumun aynısı arkadaşımın arabasında vardı. Enjektörlerden şüphelenmişti ancak sorunun yakıt pompasında olduğu ortaya çıktı. Usta aracın yakıt pompasını sökmüş ve çatlak olduğunu tespit edip tamirini yaparak sorunu halletmişti. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.