Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı 2018 Connect ve Courier Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

5 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Eğer Türkiye'den bahsediyorsan bu tamamen otosanın tercihi, üretimin Türkiye'den alınmasına haliyle alındılar ve bu sebeple Transit modelini neredeyse hiç getirmediler haliyle bu zaten seni rekabete kapatan detay. Bu sebeple yerde ve gökte kurye çalışması var :) Kümülatif toplamda başarı devam ediyor görüldüğü üzere. Makyajda da değişen bir şey olmayacak :) 

Tabii suçu otosana yükleyemeyiz. Ford'un suçu olarak düşünebiliriz ama o da mantıklı olmaz. Çünkü Dünya Türkiye'den oluşmuyor. :) Diğer ülkelerde satışları nasıl etkilenmiş bilemem ama Türkiye'de insanların zaten bu connect'ten pek haberi yok. Herkes kuryeyi eski connect'in devamı zannediyor. O yüzden haklısınız genel anlamda bir başarısızlık yok..

 

2 dakika önce, Erhan Er. yazdı:

Egea ile fluence'in arkasındaki başarı da bu değilmi

Aslında evet daha ulaşılabilirler. Fakat binekte ve ticaride insanların kriterleri tamamen farklı. En azından benim farklı. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

Amerika için (Transit ver.) tanıtımı yapılıyor. Avrupa'da henüz yazılı olarak söylemedikleri (ama görsellerde olan-tıkla-) kablosuz telefon şarj özelliğinden bahsetmişler.

 

  • Otomatik Acil Frenleme sistemi standart sunulacakmış. (Yaya tanımalı)
  • Standart olarak sisteme dahil 4G LTE modem (10 cihaza kadar wi-fi sağlıyor) 
  • 1.5 litre EcoBlue dizel ve 2.0 atmosferik benzinli motor mevcut her ikisi de 8 ileri otomatik şanzımana sahip.
  • Sonbaharda satışa başlıyor, dizel versiyon 2019 başında.

 

TransitConnectWagon_08_HR.jpg

TransitConnectWagon_04_HR.jpg

TransitConnectWagon_03_HR.jpg

TransitConnectWagon_09_HR.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bagaj kapısının çift kanatlı olması pratik olduğu için ilk zamanlarda gayet iyi fakat araç yaşlandıkça zamanla ses yapıyor. Hele kaliteli malzeme kullanılmazsa yolculuk eziyete dönüşebiliyor.

Bu arada araca rakip arıyorum fakat bulamıyorum.:nazar: Gayet hoş . 8 ileri otomatik iyi olmuş . Bakalım önce Focus mu Connect mi gelcek :) 2.0 atmosferik benzinli motor ise fazla gereksiz. En azından Türkiye için. Niye 1.5 ecoboost koymazlar hiç anlayamadım.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Süleyman Ünal yazdı:

Bakalım önce Focus mu Connect mi gelcek :) 2.0 atmosferik benzinli motor ise fazla gereksiz. En azından Türkiye için. Niye 1.5 ecoboost koymazlar hiç anlayamadım.

 

Önce Connect yollara inecek, Otosan önünü kesmezse bizde de öyle olur. Dizel yokken Kuzey Amerikada 1.6/1.5 EB vardı zaten şimdi onun yerine EcoBlue geldi, 2.5L benzinli yerine de 2.0L benzinli geldi. Onlar için mantıklı yani.

Avrupa cephesi motorları ilk mesajda yazıldığı gibi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
2/8/2018 - 11:29 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Amerika için (Transit ver.) tanıtımı yapılıyor. Avrupa'da henüz yazılı olarak söylemedikleri (ama görsellerde olan-tıkla-) kablosuz telefon şarj özelliğinden bahsetmişler.

  • Otomatik Acil Frenleme sistemi standart sunulacakmış. (Yaya tanımalı)
  • Standart olarak sisteme dahil 4G LTE modem (10 cihaza kadar wi-fi sağlıyor) 
  • 1.5 litre EcoBlue dizel ve 2.0 atmosferik benzinli motor mevcut her ikisi de 8 ileri otomatik şanzımana sahip.
  • Sonbaharda satışa başlıyor, dizel versiyon 2019 başında.
  • Manuel vitesli seçenek yok.
  • Kısa şasi XLT ve Titanium yolcu versiyonlarında 1.5L EcoBlue standart motor olarak sunulmuş. (Diğerlerinde opsiyon)
  • Diğer tüm serilerde 2.0L Atm. benzinli motor standart.
  • 2.5L atm. CNG/LPG'li motor ise sadece filolar için opsiyon. (Bunda 6 ileri otomatik var ve 169 hp)
  • Ağır hizmet tipi alternatör ve akü çoğu seride standart.
  • Xenon far ve LED sis farı, Titanium yolcu versiyonda standart.
  • BT standart olduğu için en küçük medya ekranı 4.2 inç ya da 6.5 inç dokunmatik ekran var.
  • Kablosuz telefon şarj standart çoğunda standart.
  • İki renk (derin mavi :( ) uçmuş üç renk gelmiş.

Ve opsiyon güvenlik donanımlarından farklı yenilik göremedim. Job1 bu yönde.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Avrupa Tourneo Connect'in üretimi Mayıs sonunda başlıyor. Courier'in üretimi başlamış olması gerekiyor.

 

1.0 Ecoboost 100 ps 6 ileri manuel Euro 6.2

1.5 TDCI 100 ps 6 ileri manuel Euro 6.2

1.5 TDCI 120 ps 6 ileri manuel Euro 6.2

1.5 TDCI 120 ps 8 ileri otomatik Euro 6.2

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Connect'te 1.5 EcoBlue 100 ps ile de 8 ileri otomatik şanzıman sunuluyor. 

 

Tourneo - Kısa şasi ile

1.5 EcoBlue 100 ps 6 ileri manuel 4.8 - 4.3 - 4.5 lt/100km*

1.5 EcoBlue 100 ps 8 ileri otomatik 5.1 - 4.7 - 4.8 lt/100km*

1.5 EcoBlue 120 ps 6 ileri manuel 4.7 - 4.2 - 4.5 lt/100km*

1.5 EcoBlue 120 ps 8 ileri otomatik 5.2 - 4.8 - 5.0 lt/100km*

*:WLTP

 

Makyajsız Tourneo - Kısa şasi ile

1.5 TDCI 100 ps 250 Nm 6 ileri manuel 4.7 - 4.3 - 4.5 lt/100km**

1.5 TDCI 100 ps 270 Nm 6 ileri PowerS. 5.4 - 4.7 - 5.0 lt/100km**

1.5 TDCI 120 ps 270 Nm 6 ileri manuel 4.9 - 4.4 - 4.6 lt/100km**

1.5 TDCI 120 ps 300 Nm 6 ileri PowerS. 5.4 - 4.7 - 5.0 lt/100km**

**: NEDC

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajı kurye Blackline. Çizgiler bence eskiye göre daha iyi olmuş en azından daha az sonradan takılmış gibi. Bu renk ile fazla gereksiz, rengi açmaya çalıştım bozmadan. Tavanda yok ama etiket olsa iyi olurmuş. İçi ise ilk yayınlanan fotolara göre daha iyi duruyor. Dokunmatik ekran yeni Fiesta gibi değil eski Focus (mk3) gibi.

Vites önündeki göz daha kullanışlı hale getirilmiş ayrıca arka cam açma tutamacı tasarımı değişmiş.

 

2018 Makyajlı Courier BlackLine_1.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_2.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_3.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_4.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_5.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_6.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_7.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_8.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_9.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_10.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_11.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_12.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_13.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_14.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_15.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_16.JPG

2018 Makyajlı Courier BlackLine_18.JPG

 

SYNC 3.2

 

2018 Makyajlı Courier BlackLine_19.JPG

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sonunda benim gibi simetri hastalarını sevindirecek bir tavan rayı... ? Ön taraf başlangıç noktası sıfırdan başlayıp uzanıyor ya... 

Ön koltukların arkasındaki seyyar masayı kaldırmışlar mı makyajlıda? Fotoğraflarda göremedim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 saat önce, Mustafa Uysal yazdı:

Sonunda benim gibi simetri hastalarını sevindirecek bir tavan rayı... ? Ön taraf başlangıç noktası sıfırdan başlayıp uzanıyor ya... 

Ön koltukların arkasındaki seyyar masayı kaldırmışlar mı makyajlıda? Fotoğraflarda göremedim..

Makyaj öncesi son seriler dahil olmak üzere kalkmış. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.