Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Cihat A.

Focus Vs Peugeot 508?

Önerilen Mesajlar

Merhabalar keskin bir geçiş gibi soru olacak ama bu ara 2011’den başlayarak 2017 ye kadar 508 ler ilgimi çekmeye başladı. Farkındayım elma ile armutu kıyaslıyorum ama focus 1.6 tdci style 12 model aracım var satıp 508 e geçilir mi? Araç hakkında olumlu olumsuz görüş yaparmısınız? 

Mantığım şu 12 -14 arası jetta alacağıma ki çoğunda hız sabitleyici bile yok bunda ıvır zıvır bir ton özelliği var 75k bence güzel gibi düşünüyorum. Teşekkürler saygılarımla

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aktif olarak 2016 model makyajlı 508 kullanıyorum.Yol tutuş dışında her konuda focustan daha iyi bir araç.Zaten aynı sınıfta değiller focustan iyi yalıtıma ve konfora sahip olması çok normal.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Misafir

Herzaman söylemişimdir yine söylüyorum,

Bir focus'un yerini yeni bir focus alır. ( donanımlı bir mca titanium gider yada bütçe varsa mk4'ü bekleyin eli kulağında yakında piyasaya çıkar)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Beklentiler önemli, Focus daha atik ve kullanışlı bir araç, daha az sorun çıkarma potansiyeli var.

508 ise daha donanımlı, konforlu, rahatına düşkün ve sakin kullanıma uygun. 

Beklentilerinize göre karar verin. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benim acelem olduğunda yeterli hıza çıkar diye düşünüyorum. Konfor ve donanım kısmına gelirsek beni cezbeden kısım bu. Bluetooth hız sabitleyici olmazsa olmazlarım. Otomatik olmasıda ayrı bir keyif tabi. Araştırmalarıma göre otomatiki çok iyi değil diyorlar daha önce dsg yi uzun süre kullandım. Keza bmw ve audi otomatiği kullandım. İllaki bunlara göre iyi değildir ama tatmin edermi?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
01.12.2017 - 20:20 tarihinde, Cihat A. yazdı:

Araştırmalarıma göre otomatiki çok iyi değil diyorlar

Robotize manuel şanzıman var bunlarda. Manuel şanzıman kullanmaya aşinaysanız yani ne zaman ayağınızı gazdan kaldıracağınızı biliyorsanız, her olumsuz yorumdaki vuruntuları teklemeleri yaşamazsınız. olumsuz yorumların çoğu tork konvertörlü yada çift kavramalı ile kıyaslayanlardan kaynaklanmakta (DSG,Powershift,edc vs...)

 

ayrıca şahsi görüşüm Toyotanın MMT şansımanına 10 basar 😄 CVT şanzımanın hırlamasından iyidir.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Bülent Y.
      Şimdi ekte göreceğiniz yazıyı okuyunca diyeceksiniz ki adam 2015 model arabasının baskı balatasını garantiden %50 indirimli yaptırmış. Sonra 30-40 bin km. yaptıktan sonra gidip bir daha indirim istemiş, Ford neden destek versin? Olayı birde ben anlatayım da koskoca şirketin yalanı çıksın ortaya, koskoca şirketin müşteriye verdiği değer bilinsin. 
       
      Çoğu Focus kullanıcısı gibi kalkışlarda baskı balatadan ses geliyor şikayeti ile servise başvurdum. Servis garanti kapsamında %50 bedel ödemek koşulu ile değişim yapacağını söyledi. Bende kabul ettim. Aracımı verdim. 3 gün sonra cumartesi günü saat 16:00 da teslim aldım. Aracı alır almaz şikayetimin giderilmediğini tespit ettim. Pazartesi sabah servis açılır açılmaz durumu bildirdim. Servisin bahçesinde şikayetimi video ile kayıt edip haklı olduğumu gördüler. Servis durumu Otosan'a iletti. Otosandan gelen cevap ekte görüldüğü gibi. Benden aldıkları 1850,00 TL'yi sineye çekmemi, ayıplı malın bedelini benim ödememi. Yeniden değişim için aynı ücreti bir daha ödememi istediler. Yani öyle canım sıkıldığı için baskı balatamı değiştirmek istemedim. Yani verdiğim parayı çöpe atmışım gibi davranmamı bekliyorlar. 
       
      Defalarca görüştüğüm Ford yetkilileri konuya uzaylı gibi yaklaştığı için hukuki yollara başvurdum. Fakat başkaları mağdur olmasın diye paylaşmayı kendime borç bildim.

    • Yazan: Samet Y
      Merhaba, 
       
         Bir yıla yakın kullanmakta olduğum, 2016 model, 16bin kmdeki garantisi devam eden, Focus 1.5tdci aracımda, sonradan farkettiğim bir husus hakkında sorum olacaktı;
       
         Eklediğim fotoğrafta da görüldüğü gibi, Garrett Vnt1244vz turbonun, eksoz salyangozu kısmında yer alan vnt/vgt mekanizmasını kontrol eden kolun, mil yatağında kurum sızıntısı var. Bu sorunu farkettiğimde, Trabzon'daydım(hâliyle yeni uzun yol yaptığımdan, DPF tıkalı da olamazdı), oradaki yetkili servis normal bir durum olduğunu söyleyince, araca da ihtiyacım olunca üzerinde durmadım pek. Herhangi bir arıza lambası yakma ve çekiş düşüklüğü yok. Motoru görecek bir kamerayla kayıt yapıp izlediğimde, mekanizmanın çalışmasına mani bir durum olmadığını söyleyebilirim.
       
      Istanbul'a döndükten bir süre sonra, temizlediğim o bölgenin yine kurum sızdırdığını gördüm. Servisten randevu alarak, ustanın nezaretinde, servis alanında bulunan bir diğer 1.5tdci Focusa da baktığımda, benimkinden de fena halde olduğunu gördüm.
       
         Sizlerde durum nasıl, bu bir sorun mudur; eğer öyleyse nasıl çözüme kavuşturdunuz ? 
       
         Ikinci aracım olan euro5 motorlu c3 1.4hdi'ın aksine, euro6 1.5tdci focusun eksoz borusu görebildiğim kadarıyla yine kurumla kaplı. Serviste sıra beklerken, başka Focuslarda da aynı olduğunu gördüm. Bu nasıl euro6'dır anlamadım doğrusu  🙂
       
         Oysa ki yakıtı da bilindik yerlerden alırım hep.
       
         Dpf rejenerasyonunda, rölanti 1000rpm e kadar çıkıp, fan açıyor; gözlemlediğim kadarıyla. Anlık tüketim ise 0.5lt de kalıyor. Rölanti normal seyrine dönmeden kontak kapatmıyorum. Doğru mu yapıyorum?

       
         Vnt kolu ve milin ucunda, salyangozun iç kısmındaki kanatçıklar var. Kol, vnt kontrolöründen tahrik alarak hareket edip, içerideki kanatların(paller) açılarını değiştiriyor. Kullanımda herhangi bir aksaklık(turbonun geç veya erken dolması gibi) hissettirmiyor bu problem ama kaputun altında kirli bir görünüm oluşturuyor. 
       
         Bu arada, servisten edindiğim bilgiye göre, Otosan tarafından onay alınsa bile(arıza lambası yakmadığı için zor bir olasılıkmış onay çıkması), turbo değişiminden ziyade; revizyona gidilebiliyormuş. Hiç dokunmamalarını yeğlerim..
       
         Aynı marka/model turboyu bazı VW 1.6tdi'lar da kullanıyor;o tarafta böyle bir sorun duymadım. İşin ilginci Ford cephesinde de duymadım ama serviste gözlerimle gördüm 🙂
       
       
    • Yazan: ER-OL Otomotiv
      Focus 3.5 Gündüz Farlı sis kapakları
       
      Fiyat :
      Takımı kdv dahil 340 tl. (25 Eylül 2018 Fiyatı ve stok mevcut)
       
      Açıklama :
      Kargo tarafımızdan karşılanacaktır.
      Ürün eşdeğerdir.

       

    • Yazan: Ahmet Polatkan
      Aradım 2015 model dizel 1.5.Sabah araci çalıştırmadan yağ kontrol için motor kaputunu açtığımda sol kisimdan duyulan ince bir ses geliyordu.Bilmedigim için sormak istedimAcaba bu ses nedir ve normalmidir.simdiden teşekkürler
    • Yazan: Uğur Kat
      Merhaba 2016 model 30000 km de manuel hb focusum var ancak eşimin otomatik istemesi sebebiyle focusu satıp üstüne 5-10 koyup sıfır fiesta alalım diyoruz ancak çok arada kaldık ya pişman olursak diye malum fiesta ufak araba c segmentten b ye düşmek ne kadar mantiklimantıklı


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.