Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Öğrenilmiş Pilot(Ön) Enjeksiyon Püskürtme Değeri Sıfırlama


Ali Danacı

Önerilen Mesajlar

Bence sıfırlamadan da kendini kalibre etmeye devam ediyor, zaten o yüzden değerler min/maxa gelip dtc atıyor.

dediğim gibi değerler 5dk 5kmde 7 oldu ancak yapmaya devam ettikçe düzeldi.

sıfırlayarak yapmak doğrusu ancak ara sıra sıfırlama yapmadan da 2500-1500 şeklinde kullanmak mantıklı bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 5 yıl sonra...

Selam konuyu yeni gördüm benim aracımda da şakırdama problemi var ancak aracım daha 57bin km'de bu değerleri sıfırlatsam ve sonrasında kalibre etsem problem giderilirmi ?

 

Ayrıca bu işlemi illa sıfırladıktan sonra mı yapmak lazım , sanırım sıfırlamadanda bu prosedürü uygulasak değerler orjinal değerlere gelir kanaatindeyim 

Can.B tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

Selam , biraz önce bende Ankara çevre yolunda bu prosedürü uyguladım ,  ilk önce hata kodlarına baktım yoktu , yinede dtc'yı sıfırladım , sonra püskürtme değerlerini sıfırlayıp çıktım samsun havalimanı yoluna yaklaşık 22-23 dk 3. viteste yaptım hızlanıp yavaşlama işlemini .

 

Sonuç = İnanılmaz farketti , uzun yolda 100-110 hızla 4.5 lt'nin altına düşmen yakıt tüketimi aynı hızlarla 3.3 lt'ye kadar düştü , çekiş arttı gazına dokunamıyorsun şuanda :)) ve aracın çalışma sesi inceldi ,1'den 2'ye atarken bir kerkinme hareketi yapıyordu o tamamen gitti , veee enjektr şakırtısı yok oldu tamamen :)) bu işlemi mutlaka yapın , konuyu açan arkadaşa tşkler :))

WhatsApp Görsel 2023-08-19 saat 21.51.50.jpg

Can.B tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 7 ay sonra...

Merhabalar Ali bey. Paylaşımınız ve desteğiniz için yıllar geçmiş olsa da teşekkür ederim. 2012 1.6 TDCİ 115 PS 120.000 km de aracıma sizin sayenizde enjektör öğrenme kalibrasyonunu gerçekleştirdim. Aracımı alalı henüz 2 ay oldu. Aracı aldığım kişi araç fazlalığından dolayı aracı unutmuş köşeye atmışlar ve aküsü tamamen bitmiş sıfır olmuştu. Galiba bundan kaynaklı enjektörleri tekrar öğrenmeye çalıştı ECU fakat başarılı olamamıştı. ForScan programı ile öğrenimi sağladım. Aracım manuel. Vites geçişlerinde sirkelenmeler, aracı çalıştırırken ya da stop ederken sirkelenmeler motor kulağı sıfır olmasına rağmen hissediliyordu. Şu an herhangi bir sorun kalmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.