Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Dizel Otomatik ve Stop-Start Özelliği.


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

Bir saat önce, Zafer Akbs yazdı:

Birazdaha araştır derim

Sen bunu üretimi yapan mühendislere ilet istersen, az araştırmışsınız diye :) youtube'da otomatik şanzıman nasıl kullanılır başlıklı videolar ile bu iş olmaz hocam :claps:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

Sen bunu üretimi yapan mühendislere ilet istersen, az araştırmışsınız diye :) youtube'da otomatik şanzıman nasıl kullanılır başlıklı videolar ile bu iş olmaz hocam :claps:

Youtube videolarından kesitler aldığımı söylediğine göre sanırım tüm gün yanyanayız ?

Araştırmadan anladığın google veya youtube sanırım. Bu nedenle çok fazla harf tüketmeye gerek yok bence.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

24 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

kesinlikle katılıyorum... Bu fırtınalı ilişkimizi Tatar Salim'de döner yiyerek taçlandıralım derim :) 

Zeytin dalı ?

 

Bir saat önce, Zafer Akbs yazdı:

Youtube videolarından kesitler aldığımı söylediğine göre sanırım tüm gün yanyanayız ?

Araştırmadan anladığın google veya youtube sanırım. Bu nedenle çok fazla harf tüketmeye gerek yok bence.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Serkan Z. yazdı:

Focus'ta kesinlikle böyle çalışmıyor. Garajdan arabayı yola çıkarıyorum. Kapının kapanmasını beklerken hemen devreye giriyor. Motor çalışalı henüz 30 saniye falan ancak geçmiş oluyor yani.

Demekki 30 saniye içinde motorunuz 15-20 derece sıcaklığa ulaşıyor. Motor su sıcaklığı göstergesinden 60 derecenin altını takip edemeyeceğiniz için, piyasada kolayca bulabileceğiniz OBD2 bluetooth aparatlarından kullanıp telefonunuzdan motor su sıcaklığını takip edebilirsiniz.

 

edit:

Önceki mesajlarda bir arkadaş ford blog'undan bir yazı paylaşmış, orda da "Motor soğutma suyunun çalışma sıcaklığına ulaşması" diye bir ön koşul var, benim bahsettiğim konu oluyor kendisi..

https://blog.ford.com.tr/ford-teknolojileri-otomatik-start-stop-sistemi/

İbrahim Dikmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu turbo koruma, motor sağlığı, yakıt ve yağ katkıları mevzuları hep PAHALI otomobil fiyatlarından ileri geliyor. Geçen sekizsilindir.com sitesinde okudum; "Amerika'da Dodge Viper alma gücüne sahip biri Türkiye'de ancak Dacia Sandero alabiliyor!" yazıyordu. İşte tüm mesele bu. Yoksa hiç de umrumuzda değil turbo vs. Sanki 15k bakımında bir değişen parça! Zaten en az 150k-200k gidiyor. Düşünsenize Romanya'da bile Sandero 8100 € imiş. Biz de de 8100₺ olsa turbosunu ne kadar önemseriz ki?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 dakika önce, Ali Danacı yazdı:

hep PAHALI otomobil fiyatlarından ileri geliyor

Bir etken ama tek etken olmadığı kesin.

Arabasını korumaya yönelik aşırı özen içinde olanların en değerli varlıkları olan "beden"lerini korumaya ne kadar dikkat ettiklerine bakmak gerek.

Bu da güzel ve farklı bir tartışma konusunu oluşturur.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.