Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Ford Fiesta Mk7 Test Sürüşü - 1.0 Ecoboost Otomatik


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Eline sağlık yakup test sonrası yazmayı unutmuştum görünce yazim dedim şu f1 kulakçıklar kullanımında problem olmadı yanlız direksiyondan hiç kulakçığın varlığı belli olmuyor o kadar küçük ki oyuncak hissi veriyor insana

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ayrıntılı ve oldukça nesnel, fantezilerden uzak bir inceleme olmuş.

Daha kaliteli işçilik ve malzeme olduğu konusunda kuşkum yok, ancak dingil mesafesi uzamasının iç mekana yansıtılamamış olması bir başarısızlık. 

Sürüş dinamiklerinin neredeyse eşsiz olması da yeni bir şey değil. 

Kokpit tasarımı olmuş, çakma tablet görünümüne hala beğenmesem de alıştım.

Ancak bu konfigürasyon ölü doğumdur.

1. O parayı etmez.

2. O tüketim ekonomi sınıf bir araba için tam bir fiyasko. 

Dizelleri de filolar kapar, muhtemelen bu da Otosan'a yeter. 

140 PS manüel ST-Line elbette şık olur.

Ama kaç kişinin isteği ile getirecekler ve niye bunun için yalvarmak gerekiyor anlaşılmaz bir durum. 

Onun fiyatı da eminim güzel (!) olur. 

Ben de pek heyecansızım galiba... :)

 

 

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnceleme için teşekkürler. Kombinasyon eleştirilmiş ancak son zamanlarda bende tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlara daha sıcak bakmaya başladım. DSG'ler ve PowerShift şanzımanlar hızlılar performanslılar ama arıza istatistikleri çok yüksek. Sağlam olsun uzun yıllar kullanılsın diyenler için iyi bir seçenek olacaktır diye düşünüyorum ama yanlış mı yapıyorum acaba :).

Fiyat için fazla bir şey söyleyemem ülkemizdeki vergilerin durumu ortada. ÖTV eşiğini atlatmadan donanım kombinasyonunu tutturabilmek ayrı bir yetenek işi :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel video olmuş, emeğine sağlık. Bana göre ön tampon tasarımı harici güzel araç, ST line ve vignale gelmesi bu açıdan iyi olacak.

 

Bir kaç noktadan bahsedeyim. Direksiyondaki ses düğmesinin solda olmasını sevdim. Kuga otomatik olduğu için pek sorun etmiyorum ama c-max'da çok sinir olurdum. Aynı anda hem vites, hem ses düğmesi mümkün olmuyordu. 

 

Gördüğüm kadarıyla anahtarsız çalıştırma düğmesi mondeo'lara benziyor (konum ışığı var). Ben kadranı sevmedim, ancak yazılımı güzelmiş. Sync 3 ekranındaki sıcaklık değeri dikkatimi çekti, demekki  fiestaya geri koymuşlar. Cam tavanı fiyatı ilginç, kugada daha ucuz.

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Kaan Zaim yazdı:

tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlara daha sıcak bakmaya başladım.

Gel select Shift stline'a @Kaan Zaim bey.^_^ Drag yapmadığın sürece sıkıntı yok. Gerçi ondada fazla üzmüyor.

Ramazan D. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup teşekkürler inceleme için taksit taksit izliyorum. :)

 

İlk gözüme çarpanlar,

 

Havalandırma ızgaralarının anahtarları aşırı dandik görünüyor,

Direksiyon tuşları emanet gibi duruyor,

Vitesin ön tarafındaki saklama gözü iyi görünüyor ancak çok baştan savma tasarlanmış gibi görünüyor,

Kol dayama etrafındaki plastik gözüme ekstra dandik göründü, videodan mı öyle anladım bilmiyorum ama mevcuttan kötü gibi,

Ford yine kazık gibi el frenini güzelim arabaya koymayı başarmış tebrikler,

Trimler kenarları düzgün gibi göründü umarım öyledir,

CC olmaması tam bir facia,

"Aman aman" kalıbını ne çok kullandın öyle :P

 

to be continued...

 

Focus'tan umudu kestim sanırım, hayal kırıklığı olacak gibi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Semih O. yazdı:

Ne yapayım yav oturduğum yerden bu kadar sallıyorum. :P Dur daha sürüş kısmına gelemedim :zha:

 

Ne desen haklısın :) Kulağıma batmadı benim yoksa silerdim aradan bir iki tanesini :D Zamanla yarışınca bazen hem unutuyorsun hem de istediğin gibi olmuyor :(  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Ne desen haklısın :) Kulağıma batmadı benim yoksa silerdim aradan bir iki tanesini :D Zamanla yarışınca bazen hem unutuyorsun hem de istediğin gibi olmuyor :(  

Yok yahu sen daha ne yapacaksın, ben kendimce yorum yapıyorum izlememiş olsak bunları söyleyemeyecektim otruduğum yerden. Yine ilginçtir, lansmandaki diğer inceleme videolarını izledim otopark vs. ama bu saydıklarım bu kadar gözüme çarpmamıştı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Videonun sonunda bahsedilen bir konu var. Bu sabah yine başıma geldi. Kapıyı açıyorum ve araba çalışmaya başlıyor. Benim arabanın yazılımını da bi zahmet düzeltsinler yahu :P Lastik basınç olayı da güzelmiş. Mondeoda olup, focusta olmayan bazı özellikler şu anda fiestaya gelmiş durumda. Demekki focusa da gelecek ..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.