Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2018 Avrupa Mustang Tanıtıldı

Önerilen Mesajlar

Yeni Mustang, daha atletik tasarım, net LED aydınlatması, cesur yeni renkler ve alaşım jant seçenekleri ile dikkat çekiyor. Lüks iç mekan, yumuşak dokunuşlu malzemeler ve alüminyum kaplamalar sunuyor.

 

Ocak ayında burada konuşmuştuk: https://www.focusclubtr.com/topic/13593-2018-makyajlı-mustang-tanıtıldı-2018-new-ford-mustang/

 

 

Gelişmiş Ford 5.0 litrelik V8, 450 PS sunarken, Mustang’ı daha hızlı, daha hassas ve yakıt verimliliği yüksek yeni 10 vitesli otomatik şanzıman ile birleştiriyor.

Yeni Mustang 2.3 litrelik EcoBoost, 290 PS sunuyor evet eskisi 317 PS. 10 vitesli otomatik şanzıman ve geçici overboost fonksiyonu sayesinde daha duyarlı ve çekici bir sürüş deneyimi sunuyor.

 

Avrupa için fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-avrupa-ford-mustang-tanitildi-2018de-turkiyede/

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_1.jpg

 

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_3.jpg

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_4.jpg

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_11.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bknz bir arabanın nasıl içine edilir :( 

yani bunu beğenip beğenmemek zevk meselesi ona laf etmem tabi ki ama önceki eskisine benziyordu, efsanenin yeniden gelmesiydi. bunda tekrar sapmış çizgisinden, önceden de alakasız kötü modelleri vardı ilerde tekrar düzelir umarım :) 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben LEDlere takıldım. 

Bir önceki versiyonda niye yoktu şimdi niye var. Bir öncekinde olmaması FORDun beceriksizliği mi? Çünkü baksana far yıkama hala yok.Demek ki sistemde köklü değişiklik yok.

Ben o kadar katı değilim yakından görmek lazım.  

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, H. Cenk yazdı:

Ben LEDlere takıldım. 

Bir önceki versiyonda niye yoktu şimdi niye var. Bir öncekinde olmaması FORDun beceriksizliği mi? Çünkü baksana far yıkama hala yok.Demek ki sistemde köklü değişiklik yok.

Ben o kadar katı değilim yakından görmek lazım.  

 

Abi normal farı şimdi LED önceden Xenon'du, yenisinde yıkama şart değil malum. Gündüz LED'i eskiden yoktu şimdi var ben onu anlamadım eskisinde niye yoktu (EU) bu üç parça ayrı led olayı yanlış sanırım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Viper havası vermişler, on numara olmuş.. 🖒🖒

--1 dakika sonra eklendi--
Şu far gurubu focusda olsa vhu hu huuuuu içim ürperdi:rocks:


Yeni jenerasyonlarda bu mustang dan esintiler görebiliriz. Genelde öyle oluyor..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Abi normal farı şimdi LED önceden Xenon'du, yenisinde yıkama şart değil malum. Gündüz LED'i eskiden yoktu şimdi var ben onu anlamadım eskisinde niye yoktu (EU) bu üç parça ayrı led olayı yanlış sanırım.

LED dediğim o işte gündüz farı. Eskisinde niye yoktu. Bize üç parça olduğu için dediler demek ki yalanmış..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2.3 Ecoboost motorlularda %3'e varan aerodinamik iyileştirme varmış.

Ön uç tasarım değişiklikleri, alçalan bir burun, bastırma kuvveti ekleyen ve ön ucun yere basmasına yardımcı olan daha büyük bir ön dağıtıcı içeriyormuş ve havanın arabanın altında daha iyi akmasını sağlayan bir kalkan varmış. Haliyle yol tutuş ve yakıt verimliliği artmış.

 

mustang-chart.png

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
12.09.2017 - 07:40 tarihinde, Murat Kavuk yazdı:

Sanırım tampona dikine siyah parçalar koymak ford'un yeni stili olacak. Açıkcası ben de sevemedim. Hani nasıl derler, akmıyor bu tampon tasarımı ile ..

 

:zha: ben buna çok katıldım.

 

-Yeni aracınızı bize anlatır mısınız?

-Ya işte tampona dikine bi takım plastik parçalar filan koyduk

-Hmmm dahiyane!

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Fiestanin eblek surati bulasiciymis, baksana Mustang'e kadar gelmis. Bana sorarsan gorsel olarak tasarim faciasi.

 

 

Bunu

2016-ford-fiesta-st200-001-1.jpg

 

 

Buna ceviren

gbr00myyjjd3j43(a)(a)jkwshowroom_0_0.png

 

 

 

 

 

 

Bunu

2017-ford-mustang-shelby-gt350-review-8-

 

Buna cevirdi

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_1.jpg

 

 

 

 

Bi hizclica gitsinler ya.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajlı siparişleri geçilmeye başlamış :) Mayıs gibi ülkemize gelmeye başlayacaklar.

Hayalet gösterge vs standart, yine dolu gelecekler. MagneRide süspansiyon, Recaro koltuk opsiyonu alanlara hediye edilecek! :D 

 

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_3.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biraz teknik verileri kıyaslayalım eskisi ile... (Hepsi EU)

Hepsi Fastback.

 

İlk  - 2.3 EcoBoost 317 ps (5600rpm), 432 Nm (3000rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 5.8 sn / Tüketim 10.1 - 6.8 - 8.0L / Vmax: 233 km/h

Mca- 2.3 EcoBoost 290 ps (5400rpm)440 Nm (3000rpm)  6 ileri manuel; 0-100: 5.8 sn / Tüketim 12.2 - 7.2 - 9.0L / Vmax: 233 km/h

 

İlk  - 2.3 EcoBoost 317 ps (5700rpm), 432 Nm (3000rpm) 6 ileri otomatik0-100: 5.8 sn / Tüketim 14.3 - 7.2 - 9.8L / Vmax: 233 km/h

Mca- 2.3 EcoBoost 290 ps (5400rpm)440 Nm (3000rpm) 10 ileri otomatik0-100: 5.5 sn / Tüketim 13.4 - 6.8 - 9.2L / Vmax: 233 km/h

 

İlk  - 5.0 V8 421 ps (6500rpm), 530 Nm (4250rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 4.8 sn / Tüketim 20.1 - 9.6 - 13.5L / Vmax: 250 km/h

Mca- 5.0 V8 450 ps (7000rpm)529 Nm (4600rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 4.6 sn / Tüketim 16.6 - 8.8 - 12.4L / Vmax: 250 km/h

 

İlk  - 5.0 V8 421 ps (6500rpm), 530 Nm (4250rpm) 6 ileri otomatik; 0-100: 4.8 sn / Tüketim 18.6 - 8.2 - 12.0L / Vmax: 250 km/h

Mca- 5.0 V8 450 ps (7000rpm)529 Nm (4600rpm) 10 ileri otomatik; 0-100: 4.3 sn / Tüketim 19.0 - 8.2 - 12.1L / Vmax: 250 km/h

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün Mustang'ın diğer detayları verildi. Yukardaki tüketim ve hızlanma detayları NEDC ile hesaplanmış yani eskisi ile karşılaştırılabilir değerlere sahip, WLTP değelerini 1 Eylül 2018'den sonra göreceğiz. 

 

Valve diameter/lift (mm) dışında farklılık bulamadım.

2.3 EcoBoost  //// 2.3 EcoBoost MCA

Giriş 31/8.31 //// 32.5/8.31

Çıkış 30/7.42 //// 30/7.42

 

5.0 V8  //// 5.0 V8 MCA

Giriş 37.3/13 //// 37.7/13

Çıkış 31.8/13 //// 32/13

 

2.3 ile 5.0'da kullanılan otomatik vites oranları birebir aynı.

 

Vites Oranları 6 ileri manuel 10 ileri otomatik
1.vites 4.236 4.70
2.vites 2.538 2.99
3.vites 1.665 2.15
4.vites 1.238 1.77
5.vites 1.00 1.52
6.vites 0.834 1.28
7.vites yok 1.00
8.vites yok 0.85
9.vites yok 0.69
10.vites yok 0.64
Son dişli 3.31 3.35

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Kısaca özet geçeyim.
       
      10 ileri vitesli otomatik şanzıman Ford'un RWD (Arkadan tahrik) ailesi için geliştirildi ve tabi bu araçların AWD'leri ile de kullanılıyor yani temeli RWD. (Mustang, F-150, Ranger, Expedition) 8 ileri vitesli versiyonlar ise FWD ailesi için geliştirildi ve tabii bunların AWD'leri ile de kullanılıyor. (Edge, Connect ve gelecek diğer tüm binekler) 10 ileri vites:
      İlk altısı under drive oranlı; 2.5:1 (1.vites) oranlı örnek olsun; bunun anlamı, motorun/giriş milinin her 2.5 devri için çıkış mili bir kez döner. Motorda 100 tork varsa, 1. vites şanzıman milinde 250 tork vardır. Motor devrinde ise tam tersi yüksektir, şanzımana göre. Yedincisi direct drive oranlı; direkt iletir, hiçbir değişiklik yok tipik 3. vites gibi olur. Son üç tanesi over drive oranlı; ilkinin tam tersi bu da yüksek süratlar için dizayn edilmiştir. ZF 8 ileri gibi 4 basit gezegen dişli takımı mevcut. 6 adet değiştirme elemanı mevcut (ZF 8 ileride 5 adet) İç içe geçmiş 2 fren (bir değiştirme elemanı diğerinde paketlenmiştir) 4 debriyaj, iki debriyaj da iç içe geçmiş 10 vites oranından herhangi biri için, 4 değişim elemanı kapalı sadece iki eleman açık kalıyor. Sonuç olarak sürtünme kayıpları, 8 ileri şanzıman tasarımından kötü değil. Tüm değiştirme yukarı ve aşağı birer vardiya elemanı açılmasını ve bir diğeri aynı anda kapalı olması gerekir. Bu, ZF 8HP ve GM 8L yayınlarının çalışma şekli ile aynıdır. Bu nedenle vardiya performansı çok iyi olmalıdır. ZF 8 ileri ile çalışma şekli birebir aynı. Bu nedenle değiştirme performansı çok iyi diye umuyorum    
      8 vitesli şanzımanın adı 8F Mid-Range; ABD'deki Ford Livonia Aktarma Tesisi tarafından üretilecek ve Avrupa'ya ithal edilecek.  
      Mustang ile şanzıman oranları
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni Ford EcoSport kompakt SUV, güçlü, yakıt tasarruflu, tamamen yeni 1.5 litrelik Ford EcoBlue dizel motorunu piyasaya sürdü; Akıllı Tüm Tekerlerden Çekiş Sistemi (iAWD) mevcut.
      8 inç’e varan dokunmatik ekrana sahip, ısıtmalı direksiyon ve üstün B&O PLAY ses sistemine sahip.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-ecosport-avrupa-icin-tanitildi/
       
      Yeni Ford EcoSport, Ford Intelligent All Wheel Drive (Akıllı dört çeker) ile donatılmış optimize edilmiş bir sürüş deneyimi sunacak. 4.5 L/100 km yakıt verimliliği ve 119 g/km CO2 emisyonu ile tamamen yeni olan 1.5-litrelik Ford EcoBlue dizel motor ve 125 PS ve 300 Nm tork sağlıyor ve altı vitesli manuel şanzıman ile birlikte sunuluyor.
       
       
       




       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Siyah kaplamalı radyatör panjuru, alaşım jantlar, spor barlar ve dış detaylandırmaya sahip. Yalnızca çift kabinli seçenek ile sunulan donanım, üretimi 2.500 adetlesınırlandırılacak ve şu anda Ford bayilerinden araç sipariş edilebilir durumda. (-Türkiye’de sunulacak mı? – Bilemiyorum)
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-ranger-black-edition-frankfurt-fuari/
       

       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Focus'tan (MK4) bahsettik ama C-MAX'ten (MK3) hiç emare yok belli ki bu model artık üretilmeyecek. 
      Yeni bilgi:
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.