Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Fiesta İnceleme ve Karşılaştırmaları


Önerilen Mesajlar

Yeri buraya uyar mı bilemedim, gerekirse değiştirin lütfen, Fiesta'nın karşılaştırmalı incelemeleri yavaş yavaş artıyor. 

Son okuduğum Autobild kaynaklı ve Fiesta'yı Citroen C3, Opel Corsa ve Hyundai i20 ile kıyaslamış. 

Karşılaşırmada VAG grubundan araç bulunmadığından (mesela Seat Ibiza) Fiesta birincilik kürsüsüne yerleşmiş.

Kısa notlarla aktarayım, en kötüden en iyiye:

 

Citroen C3 

  • Farklılığı ve bireyselliği vurguluyor
  • Tasarım "ya seversin, ya nefret edersin" tadında
  • Her şeyi farklı yapıyor, geniş ve yumuşak koltuklarda 60 km hıza kadar yumuşak salınımlarla seyri halinde iken, hız yükselince bayağı sarsıntılı olmaya başlıyor
  • Direksiyon yumuşak
  • Hızlı virajlarda ağlayarak ön tekerleklerin üzerinde kayıyor
  • Motor yüksek devirleri pek sevmiyor (3 silindir, 110 PS, 205 Nm) ve beş ileri manüel şanzımanla yetinmek zorunda
  • Arka oldukça dar ve binmesi zor
  • Geniş ekran kullanımı zor
  • Biraz çılgın...

Opel Corsa

  • Fiyat kalite oranı iyi, işçilik ve malzeme kalitesi düzgün
  • En büyük bagaja sahip
  • Vites kutusu ve direksiyon sistemi başarılı
  • 3 silindir 115 PS ve 170 Nm motor cansız ve en yüksek tüketime sahip
  • Süspansiyon sert ve sallantılı
  • Fren konusunda da rakiplerinin gerisinde
  • İç mekan kalitesi yüksek

Hyundai i20

  • En geniş iç mekan, en iyi çevre görüşü
  • Zengin donanım
  • İşçilik iyi
  • 3 silindir 120PS 172 Nm'lik modern turbo benzinli motorun performansı başarılı
  • Beş yıl garanti

Ford Fiesta

  • 3 silindir 1.0 EB motor örnek olmalı (125 PS 170 Nm), motor izolasyonu çok iyi, ses ve sarsıntı yok
  • En az tüketen ve en hızlı ivmelenen (0-100 9,6s)
  • Bakım aralığı 30.000 km veya 2 yıl (bakalım Türkiye'de ne yapacaklar?)
  • Süspansiyon performanstan ödübn vermeden daha konforlu hale gelmiş, tam bir adrenalin bombası, bunda hassas ve hızlı tepkili direksiyonun da rolü var
  • Vites geçişleri başarılı
  • Geniş ekran kullanışlı
  • Donanım az
  • Genel olarak pahalı
  • Konforlu, sportif, atak, modern, ekonomik ancak en pahalı
  • İlk karşılaştırma, ilk birincilik 

image.png

 

image.png

  • Beğen 4
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni Fiesta İnceleme ve Karşılaştırmaları olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi
  • 2 hafta sonra...
9 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Filolar için güzel pazarlama olurdu. 

Yetkili servisleri kapattıracaksın galiba.

Biz de hiç halden anlamıyoruz, onca alt yapı yatırımı, bir sürü personel, kurumsal kimlik giderleri, nereden çıkacak bu masraflar. Satış kurtarmıyor.

Gönlümüzü hoş etmek için aralığı iki katına çıkarıp, fiyatları da iki ile çarpabilirlerdi, ama yapmıyorlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

bi çıkıntılık yapabilirim

Kesin yapmalısın.

Onlar da ağır koşullar diyecekler. 

Sanki sahra çölünde yaşıyoruz. 

Elin gavurunun yağmuru, karı, donu ağır koşul değil sanki.

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Daha önce daha uzun servis aralıklarının denenip denenmediğini ve ne zamandan beri Türkiye şartlarının "ağır" sayıldığını sor bence daha iyi olur.

Yoksa yol yakıt kalitesi ortalama sürücünün bilinçsizliği filan der geçerler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

Bu arkadaş test sürüşünü yaptığı aracı mı tanımıyor, yoksa ben mi yanlış biliyorum.. tüm yeni focus ve fiestalarda yeni nesil tam otomatik şanzımanlara geçilmedi mi powershift yerine?

 

https://teknoseyir.com/ford-fiesta-titanium-1-0-ecoboost-otomatik

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15 dakika önce, Erdem Ay yazdı:

Bu arkadaş test sürüşünü yaptığı aracı mı tanımıyor, yoksa ben mi yanlış biliyorum.. tüm yeni focus ve fiestalarda yeni nesil tam otomatik şanzımanlara geçilmedi mi powershift yerine?

 

https://teknoseyir.com/ford-fiesta-titanium-1-0-ecoboost-otomatik

Bkz, motor notları

https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/

Bu da dolu dolu, doğru bilgilerle inceleme

https://www.focusclubtr.com/topic/15271-2017-ford-fiesta-mk7-test-sürüşü-10-ecoboost-otomatik/

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.