Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

4bin Tl Fark Ile Focus 1.6 Tivct Titanium Mu Style mı Almalı


Ufuk Ü.

Önerilen Mesajlar

1 saat önce, Ufuk Ü. yazdı:

Hocam sizin uyarınız ile sordum.araç sahibinden gelen yanıtı aynen yayınlıyorum.Yorumlarsanız sevinirim.Teşekkürler

Araç sahibi: kavramayı serviste değiştirdim.Yeni kavramalardan takıldı. 2020 yılına kadar garantili Ve yeni kavramalar da da sıkıntı çıkmıyor artık

Bu güzel haber.

Bence donanım ciddi bir ölçüt değil ama aradaki fark da önemli değil.

Yani Titanium pekala alınabilir.

En azından basınca pek gitmemesinin verdiği sıkıntıyı donanım varlığı biraz azaltır :)

Hayırlı olsun. 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Ufuk Ü. yazdı:

Otomatik vites 2012-2014 modelleri arasinda olsa tercih edebilirdim.Bu araç bildiğiniz uçak:) Ayrıca 90 bin verilir mi tartışılır.Teşekkürler

--41 dakika sonra eklendi--

Hocam sizin uyarınız ile sordum.araç sahibinden gelen yanıtı aynen yayınlıyorum.Yorumlarsanız sevinirim.Teşekkürler

Araç sahibi: kavramayı serviste değiştirdim.Yeni kavramalardan takıldı. 2020 yılına kadar garantili Ve yeni kavramalar da da sıkıntı çıkmıyor artık

Yeni nesil kavrama takılması iyi olmuş, siz yine de işlemi yapan servisle görüşün.

Tüm bakımlarınızı yetkili serviste yapmaya devam edin ki pws garantiniz devam etsin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Hayır Bedirhan, powershift şanzımanlardaki kavrama setinden bahsediyorum, hani şu kalkışta titreme yapan benzinli araçlardaki kuru tıp şanzıman.

Senin söylemek istediğin sanırım düz viteslerdeki ilk kalkış anındaki vıjırdama sesi...

--1 dakika sonra eklendi--

Tabi düz vitesteki de bir problem ama çözümü daha kolay...

Teşekkürler Gürkan Hocam ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Bu güzel haber.

Bence donanım ciddi bir ölçüt değil ama aradaki fark da önemli değil.

Yani Titanium pekala alınabilir.

En azından basınca pek gitmemesinin verdiği sıkıntıyı donanım varlığı biraz azaltır :)

Hayırlı olsun. 

Teşekkür ederim.Ama basınç kısmını anlamadım.Biraz açar mısın

  • Şaşırmış 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Ufuk Ü. yazdı:

Teşekkür ederim.Ama basınç kısmını anlamadım.Biraz açar mısın

:)

Gaza basmaktan bahsetmiştim.

Motorun ivmelenme isteğini kavraması biraz geç, uygulaması da aheste oluyor. 

E delikanlılar da basınca gitmek isteyebiliyor.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

11 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

:)

Gaza basmaktan bahsetmiştim.

Motorun ivmelenme isteğini kavraması biraz geç, uygulaması da aheste oluyor. 

E delikanlılar da basınca gitmek isteyebiliyor.

Bunu bilmiyordum.Aydınlattığınız için ayrıca teşekkürler.Ama benim içim ciddi bir problem değil.Eski sedan dizel aracımda 140'ı geçtiğimi hatırlamıyorum.Hem yakıt hem de güvenli sürüş için sürattan kaçındım.Tabiki her genç benim gibi değil. ?Diğer arkadaşlar düşünsün..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Ufuk Ü. yazdı:

Bunu bilmiyordum.Aydınlattığınız için ayrıca teşekkürler.Ama benim içim ciddi bir problem değil.Eski sedan dizel aracımda 140'ı geçtiğimi hatırlamıyorum.Hem yakıt hem de güvenli sürüş için sürattan kaçındım.Tabiki her genç benim gibi değil. ?Diğer arkadaşlar düşünsün..

Güzel. Ama dizelin torku ara hızlanmalarda onu oldukça kıvrak yapar. 

Zaten "iyi kaçıyor" hissini veren de budur.

Son hızda sorun olmaz, zorlarsanız 200 bile görürsünüz. 

Hani sonra şaşırmayın diye yazıyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şurda 10 sene önce 1.500 kg arabalarda 110 ps ile oo çok iyi diye gezen milletiz :) Aynı insanlar diğer arabalar hızlandı diye bu araba ağlıyor diyemeyiz. Sonuçta benzer motorlu bir arabaya 8 senedir biniyorum, ne sürdüğümü biliyorum haliyle hiç performans eksikliği hissetmiyorum :) 

Bence 'performans sorunu' ekstrem güvenlik durumunu emecek durumda değilse ancak ve ancak beklentiyle gelen bir durumdur. Yoksa 1.4 Punto ile bile ben performans sorunu hissetmiyorum, elinin gücünü biliyorsan tırmanamayacağın merdiveni tutmazsın.

 

Arkadaşın son hız merakı bile yokken tırtır dizeli önermek de satış temsilcisinin elinde dizel kalmış izlenimi verdi :kıhkıh: :smiley2k: 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aynı motor/şanzıman kombinasyonunu yaklaşık üç yıl kullanmış biri olarak beni şanzımanın sıkışık trafikteki titreme sorunu dışında pek üzdüğünü söyleyemem (sunabildiği performansı biliyorsanız). İlk zamanlar aracın tepkilerine alışıncaya kadar akıcı trafikte sollama yapmaya çıkarken tedirgin olmuştum. Alıştıktan sonra hiçbir sıkıntı olmuyor, hatta aklınıza bile gelmiyor. Yokuşlarda da üstüne düşeni gayet güzel yapıyor, ihtiyaç duyduğunda şanzıman vites düşürüp devir arttırmaktan çekinmediği için çekmiyor, gitmiyor hissiyatı da yaşamıyorsunuz. Özetle altınızdaki aracın ne olduğunu bilirseniz ve beklentilerinizi ona göre ayarlarsınız hiçbir sıkıntınız olmuyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.