Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Samsung'un Garanti Cambazlığı - Trabzon Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya Garanti Kandırması


Önerilen Mesajlar

Annem, mevcut çamaşır makinası bozulunca (Arçelik Orbital) gidiyor Trabzon'a ve bu ürünü alıyor. (5 para etmez kurutmalı Samsung Çamaşır Makinası!)

 

28.05.2017 (PAZAR) tarihinde kurutma özellikli çamaşır makinesi, ''5 yıllık garantisi var'' diyerek ürünün satışı gerçekleştirilmiş.

Ürün üzerinde de 3+2 garanti ibaresi mevcutmuş.

Trabzon Forum AVM'de yer alan Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya'dan satın alındı ve 'mevcut makinam arızalı, hemen yollayın' ifadesiyle ilgili satış yerinden ayrıldı. Adresimiz ise Artvin sahili malum. (154km - 2 saat)

Satıcı, 'ürünü o tarafa araç dolunca sevkiyat yapıyoruz' demiş, daha fazla bilgi verilmemiş.

Sevkiyatı 02.06.2017'de (CUMA) yolluyoruz demişler (Bkz alt görsel) ama ayın 3'ünde (CUMARTESİ) yolladılar (bkz alt görsel). 

Kurulum için de burada yetkili servisi derhal eve getirterek aynı gün kurulum yapıldı. Gelen arkadaş da haliyle ''Garantini sadece 3 yıl'' demiş sebebi ise Haziran ayına sarkan kurulum.

 

Telefonla aramış annem Samsung'u konuşmuşlar 'yok efendin kurulum o kampanya size 5 yıl yapmıyoruz' vs denmiş. Ben eve gelince haberim oldu bu durumdan. Tekrar canlı destekten, sosyal medayadan şurdan buradan yazdım, size ulaşacağız denilmesine rağmen 2-3 gün aramadılar tekrar yazdım bu sefer CEO'ya ilet kısmında da.

 

Gelen cevap yine aynı , olay ile hiçbir açıklamada bulunmadan aynı prosedür; 

 

Screen Shot 2017-08-11 at 12.56.11.png

 

Sonuç olarak 5 yılın üzerine ekstra garanti alacaktık onu da almıyoruz. Böyle ahlaksız iki kurum karşısında boşuna para ödemek olacak bana göre. Makinanın motoru zaten 10 yıl garantili. Yapacakları bu basit şeyden bile erinen, bayinin hatasına tek söz etmeyen SAMSUNG utansın. Rakiplerinin kampanyaları da hep satın alınan tarihle alakalı ek garanti verirlen bu çakallar kuruluma yaslamış kendini :) Bu arada Artvin'de yetkili satıcı yok ya Rize'ye ya da Trabzona gitmek zorundasın. Yasal olarak yapacak bir şey de yok, bilgi vermek istedim sağda solda ürün alırken bu uyarıları sorarsınız.

 

5 para etmeyen ürün bu!

http://www.hepsiburada.com/samsung-wd90k6410ow-a-enerji-sinifi-9-kg-yikama-6-kg-kurutma-kapasiteli-camasir-makinesi-p-HBV000003UA7Z

 

Kampanya görseli

beyaz_garanti_2017.jpg

 

Satın alım, sevk ve kurulum bilgileri

 

IMG_1312 3.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Samsungun genel olarak servisi sıkıntılı.. Klima almıştım bende çok ugraşmiştim..

 

not ( kurutmaya dikkat edin tsört'leri vs baya çekiyor ufaltıyor ) başima geldi ordan biliyorum :) bide a sınıfı değilse biraz elektirik yakar 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, okan ali yazdı:

not ( kurutmaya dikkat edin tsört'leri vs baya çekiyor ufaltıyor ) başima geldi ordan biliyorum :) bide a sınıfı değilse biraz elektirik yakar 

Çaktırmayın makinada sorun yok :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Aydın Baran yazdı:

Beyaz Eşya'da alacağım son marka Samsung, keşke konuşsaydık.

 

Geçmiş olsun.

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Semih O. yazdı:

İşte bu küçük kurnazlıklar mide bulandıran...

 

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Mevzu o zaten. Bir marka için çok utanç verici ama düşünme yetisinden yoksun insanlarla bu işler bu kadar oluyor. Sizin durumda en az 10 kişi daha vardır muhakkak.

 

İnsiyatif kullanarak, bu tarz mağduriyetlerin gidirilmesinin marka algısına katkısı bence bu işin kilit noktası. Belki o makina 10 yıl boyunca zaten garantiye ihtiyaç duymayacak, hanene 2 puan yazdırmak varken, zorla zarar veriyorsun marka değerine.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

49 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Demezdim, Arçelik'in beyaz eşya tecrübesi var. Samsung beyaz eşyacı değil bence, elektronikçi.

Bosch derdim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

piyasada eskiden iki çeşit bosh/siemens vardı DE ve TR olarak bunlarda TR olanlar için 2 yıl DE olanlar için 5yıl bazı buzdolabı gibi ürünlerde 10 yıl garanti vardı. beyaz eşya tamamlarken sadece bulaşık makinasını bulamadım DE olarak diğerleri siemens/DE olarak buldum ve tahmin edin ne oldu. satın alınma üzerinden 2 yıl 1ay geçince kart bozuldu ve yarı fiyatı servis ödedim !

beyaz eşya çoğu zaman şans işi kanımca mesela siemens katı meyve sıkacağı üst üste servis macerası yaşayınca yedek dursun diye sinbo aldım şuan faal halde sinbo kullanıyoruz siemens ise annemlere verdim

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.