Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 1.6 Üst Kapak Değişimi


Bahattin Arık

Soru

Arkadaşlar bir önceki başlıkda da bahsetmiştim motor arıza ışığı yanıyor arabamda ve hafif bir titreme söz konusu üst kapağın açılıp subaplarin değişimi gerekiyormuş 

Böyle kullanırsam ileride daha büyük bir soruna neden olur mu sizce

Şimdiden teşekkürler ?

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0
Bana da teşhis biraz üstün körü konulmuş gibi geldi.
Kompresyon ölçümleri yapılmış mı mesela?
Akımla ilgili sorun var bence ve iyi bir ustaya gitmesi lazım.

Buji buji kabloları ve bobini değiştirmiş ancak sonuç alınamamış. Kompresyon testini de bulunduğu bölgede yatıramamış yapan yer bulamamış sanırım
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Buji buji kablosu bobin değişti sorun devam ediyor abi kompresyon testi için 2 tane ustaya gittim herhangi bir şeyden söz etmediler ama yarın ki ilk işim testi yapıp kesin tanıyi koymak 

Ama bütün herkes subap tanısıni koydu 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aklıma bir ihtimal daha geliyor. LPG tesisatındaki kabloların yalıtımı iyi yapılmamış olabilir. Bu durumda kısa devre olduysa eğer hem benzinde hem LPG'de çalışmada motor bundan olumsuz etkilenir. Çünkü bu kablolar benzin tesisatına bağlanıyor. Sıcaktan veya motor yıkatmaktan dolayı veya başka bir sebepten dolayı kısa devre olmuş olabilir . Bana hala mekanik değil de elektriksel bir sıkıntı varmış gibi geliyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
46 dakika önce, Bahattin Arık yazdı:

Oda olabilir çünkü araba bir anda çekişten düşüyor ondan sonra stop edip tekrardan çalıştığın da düzeliyor bu sadece iki defa oldu ama hata kodu ise 1 silindirde tekleme arızası diye veriyor 

 

 

Benzer problem lpg li focus 2 aracımda olmuştu.Benim stop etmiyordu ama yakıtta bir miktar artış ve çekişte biraz düşüş olmaya başlamıştı.Ve arıza lambası yakıyordu.Bilgisayara bağladığımızdada silindirin birinde düzensizlik görünüyordu.Lpg den dolayı subabların bozulduğu ve değişmesi gerektiği söylendi.Subablar değiştirildi ve yaklaşık 2 senedir problemsiz kullanıyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
4 hours ago, Bahattin Arık said:

Arkadaşlar bir önceki başlıkda da bahsetmiştim motor arıza ışığı yanıyor arabamda ve hafif bir titreme söz konusu üst kapağın açılıp subaplarin değişimi gerekiyormuş 

Böyle kullanırsam ileride daha büyük bir soruna neden olur mu sizce

Şimdiden teşekkürler ?

 

Soruya cevap: Subaplardaki problem detonasyona neden olup crank kirilmasina kadar gidebilir.

Soruna yorum: Arabanin kompreson testini yaptirin ve degerleri not edip bizle paylasin. Sizin kasaplar bu isin icinden cikabilecek insanlara benzemiyorlar. Ne guzel kapak degistirelim, sibop degistirelim yarim motor yapalim kafalari. Aldirmayin, once kompresyon testli lazim. O sonuc ancak size dogruyu soyler.

--0 minutes later eklendi--

Ben oyumu, enjektor ve atesleme sistemine oynarim bu durumda.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yarın kompresor testini yapacam ilk iş değerler normal ise bu sefer sorunu nerede arayayim kime gideyim dediğim gibi ustalara da pek güvenmiyorum tahmini konuşmalar kapak açıldıktan sonra geri dönüşü yok bide 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.