Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.


İbrahim Araç

Önerilen Mesajlar

Herkese merhaba. Dün ikinci el yeni bir araç satın aldık. Ekspertiz yaptırdik motor gücünün yüzde 81 olduğunu söylediler motorun durumu gayet iyidir dediler. Kendim incelediğimde aracın gücü 95 HP ama maksimum güç 78bG9M9Z.jpgjWA1rW.jpgN1GgJL.jpg HP yazıyor Torku da düşük gözüküyor. Bu yazan verileri nasıl düşünmeliyiz nasıl yorumlamaliyiz merak ediyorum. Araç 2013 Focus 1.6 Dizel 95 HP Trend X Sedan Kasa.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu dyno testlerine pek güvenmeyin aynı aracı farklı makinelere sokun hepsi farklı güç çıkarır aracın motor sesi ve çalışması düzgün ,bilgisayara bağlanınca hata kodu vs. vermiyorsa ve araç iyi gidiyorsa dynoya neye hiç gerek yok bence dyno bide riskli iş arabayı sıkıştırdıkları için turboya ,enjektörlere vs. zarar gelebilir araca yolda basıp gitme ile dynoda basma farklı ben o yüzden bu dynoya bağlama işini uygun bulmuyorum hatta daha önce sattığım araç daha 70 binde olmasına rağmen dyno testinde enjektör patlattı motorda biraz soğuktu Allah ne verdiysa bastılar sonra araba hata verdi vs. bu olaydan 1 ay önce arabanın her türlü kontrolünü yaptirmıştim ve araç en ufak bir hata vermiyordu dyno da olan oldu ..Daha öncede focus alacağım galerici dynoya aracını sokturmak istemedi git yolda istediğin kadar arabaya bas sıkıştır dedi .Ekspertizin O verdikleri değerede pek kulak asmayın bence araç tıkır tıkır çalışiyorsa ,iyide gidiyorsa ,herhangi bir hata kodu vs. vermediyse güle güle binin dynoyu falan boşverin

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aynen çağlar beye katılıyorum motor testleri hiçte gerçeği yansıtmıyor ben de yeni aldığım focus un motor değeri bana göre biraz düşük çıktı. sordum niye böyle dedim motorda herhangi bir sıkıntı yok, çok iyi, titreme bile yok dedi, ölçemedik diyemedi. aracın TCS yi kapattı açtı anlıyacağınız bence yapamadılar. aracımın çekişi hızlanması gayet iyi. çok anlamam ancak bu yeni nesil motorlarda bu iş olmuyor eski tip motorların değerleri doğru olabilir 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

110.000 km'deki 105 Beygirlik Jetta 1.6 TDI DSG Dynoda 102 beygir ölçülmüştü.

 

Expertiz firması ''DSG şanzıman çok verimli, motorda çok iyi durumda'' yorumunda bulundu :öp:

 

Dyno testleri tamamen deli saçması, aktarma organlarındaki kaybın tespitini kendince bir yöntemle yapıyor makina. Fakat sıkıştırma oranını, ayna mahruti oranını bilmeden,şanzıman dişli oranlarını bilmeden bir hesaplama yapıyor.

 

Tamamen deli saçması...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.