Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Mk1 Beklemede Fasılalı Gaz Artışı


Ali Ergün

Soru

Selamun Aleyküm Arkadaşlar,

Ben ilk defa araba sahibi oldum o yüzden bu araç konusunda çoook acemiyim. Aracım '04 1.6 HB Collection Otomatiktir. Sorunum ise şudur ki: Trafikte ya da ışıklarda beklerken ayağım sonuna kadar frende olmasına rağmen "bazen" aracım kendiliğinden "fasılalı" bir şekilde gaz verip kalkmaya çalışıyor. Tabi aracım otomatik olduğundan vites bu sırada "D" konumundadır. Bundan kurtulmak için vitesi "N" konumuna alıp aracı rahatlatıyorum.

Bu arızanın sebebi nedir? Birkaç kişi boğaz kelebeğindendir temizlet vs. dedi, ancak buradan bilgi almakta da yarar görüyorum.

Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 4 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Geç de olsa buraya neticeyi gireyim dedim. Konu ile ilgili Ankara Şaşmaz oto sanayindeki Azim Oto ya gittim. Durumu izah ettim gaz kelebeği temizliği, benzin filtresi temizliği ve bunu gibi yakıt aksamının temizliği yapıldı ve sorun ortadan kalktı. İlgilenenlere çok teşekkür ediyorum.

  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aleykümselam.
Öncelikle anlattığın sıkıntıyı yaşarken rolantin kendiliğinden yükseliyor mu yani 1000 devirin üzerine 2000 li devilere doğru çıkıyor mu.
Eğer durum bu ise çözümü;
İlk önce Emme manifoldun altında T şeklinde küçük bir hortum var onu kontrol et yada ettir çatlak kaçak vs var ise değiştir sıkıntını kontrol et tekrar eğer ki hortum değişti sıkıntın hala devam ediyor o zaman termostatına baktır.
Ben bunları söylerken rolantinin yükseldiğini varsayarak söylüyorum çünkü aynı sıkıntıyı bende yaşadım.
Eğer termostattada sıkıntı yok ise direksiyon pompasını kontrol ettir.
ondada problem yok ise Fren sibobunu kontrol ettir bu saydıklarımın hepsi tecrübe ile sabit ve bunların hepside rolantiyi etkileyen etmenler.
Çözüme ulaşıncada bildirirsin burdan.
Hayırlı günler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Seyit Bey geçen gün tamirciye gittim. Bu sıkıntımın yanında bir de şanzımanda bir sıkıntı vardı, 2'den 3'e geçerken vuruntu oluyordu onu ve bu bahsettiğim sıkıntıların hepsini çeşitli ustalara gösterdim. Arabayı tecrübe edenler sen onları boş ver ön takımdan ses geliyo ona baktır dediler. Nihayetinde tanıdık bi ustaya gittik. Ön diskler, ön akslar, ön balatalar, arka kampana tornası ve balatası,keçeler derken alt takım komplo değişti neredeyse. Bir de şanzıman filtresi, yağı vs değişti . Bu arada manifold borusu kontrol edildi. Bunlara da 1500 tl verdim. Orada bir sıkıntı yoktu. Araçta ki rölanti alıp vermesi onunla ilgili herhangi birşey yapılmamasına rağmen gitti; ama bu defa da araç çekişten düştü. Biz sanayiye niye gittik. Arıza ne çıktı biz ne yaptırdık anlamadım. Forumları okuyunca milletin sanayiden neden bu kadar nefret ediyor diyordum. Herhalde nedenini bize de öğretecekler. sorunu takip edip bura bilgi girmeye devam edeceğim inşaAllah.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.