Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Bakıma Gelirsen İyi Arıza Olursa Yandın


Haluk Günal

Önerilen Mesajlar

2017 Yılı Nisan ayında 2010 model Focus 1.6 Trend  X aracımda rölanti dalgalanması sorunu yaşadım.rölanti ilk çalıştırmada 3000 devire kadar çıkıyor gaz vermeyince  stop ediyordu.Arabamı saat 13.30 a Randevu alarak   Eskişehirde Ford yetkili servisine götürdüm.Arıza durumunu anlattım. İnternetten yaptığım araştırmada maf sensörü arızası olabileceğini düşündüm.Bana arıza tespiti için 250 tl alacaklarını eğer tamir ettirirsem bu parayı almayacaklarını müşteri temsilcisi bana anlattı ve kağıdı imzaladım. 2.5 saat beklememin ardından (Sadece araç bilgisayara bağlanacak arıza kodları okunacak) ve randevulu yum.Maf sensörü 1000 Tl.Krank mil sensörleri 1000 Tl.  Elektrik arızası 700 tl bunlar işçilik hariç tahmini rakamları çıkardılar.Tabi bende bu durumda 250 tl yi paşa paşa ödeyip oradan tamir yaptırmadan ayrılmak zorunda kaldım.Ben çarpıldım siz çarpılmayın arkadaşlar. Ha bu arada işçilik dahil 500 Tl ye arızamı Eskişehir sanayide giderdim.:fikir:

Haluk Günal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Haluk Günal yazdı:

Fiyatlar problem Çağatay Bey Maf ve krank mil sensörlerinin  orjinalleri 450 Tl tuttu.50 Tl işçilik 500 Tl  

 

Peki ama bu hep böyledi yeni olan bir şey değil, sizin yaş ve tecrübe olarak daha iyi bilgiye sahip olmanız lazım. 50 tl işçilik ile yetkili servisin dönebileceğini düşünmüyorsunuzdur sanırım :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Bakıma Gelirsen İyi Arıza Olursa Yandın olarak değiştirdi
7 dakika önce, Fatih Aldemir yazdı:

Yetkili servis 2700, özel servis 500 lira tutmuş. Hadi iki kat pahalı olsun anlayacağım ama yetkili servis abartmış bence.

 

2.000'e 450 lira. Servisin verdiği fiyat da çıplaktır life card cart curt.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arıza tespiti için bilgisayara bağladılar.Bana söyledikleri bu .Ama fiyat çok çıkınca bende dışarıda direk yenilerini taktırıp değiştirttim . Herhangi bir elektrik arızası da tespit edilip tamiri yapılmadı.Şuan aracım faal.

 

Haluk Günal tarafından düzenlendi
bilgi ekleme
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 hours ago, Haluk Günal said:

Arıza tespiti için bilgisayara bağladılar.Bana söyledikleri bu .Ama fiyat çok çıkınca bende dışarıda direk yenilerini taktırıp değiştirttim . Herhangi bir elektrik arızası da tespit edilip tamiri yapılmadı.Şuan aracım faal.

Bu tip arizalar genelde maf sensorunden cikar. Krank sensoru ortaya cikan sorunun sebebi degil sonucunda ariza veriyor olabilirdi. Aklinizda olsun. Devir dalgalanmasinda bir arkadasinizin varsa maf sensorunu deneyin. Problem kalmiyorsa once kendinizinkini temizleyin. Olmadi degistirirsiniz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Anladığım kadarıyla aracın garantisi yoktu galiba. Yani uzatılmamış.. Birde ben ünv. stajımı Ereğli Azim Otomotiv Ford Yetkili servisinde yapmıştım. Özellikle işçilik çok yazıyorlar. Parça fiyatları da dışarıya göre pahalı ama şöyle de bir avantajınız var. Yaptırdığınız hizmet garantili oluyor. İmkan varsa yetkili serviste sorunlarımızı hallettirmek daha mantıklı gibi.. Fiyatlar biraz daha makul olsa insanlar yetkili servisleri daha fazla tercih edecekler ve kazançları daha fazla olacaktır diye düşünüyorum..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.