Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Mehmet Şafak

2017 Makyajlı Kuga 1.5 Tdci Kullanıcı Tüketim Değerleri

Recommended Posts

4 saat önce, Turhan Onat yazdı:

Benzinli 1,5 awd sahibi için kıskanılacak rakamlar bunlar  🙂

Sat kurtul Turhan abi, böyle her tüketim postuna boyun bükmekle olmuyor 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 saat önce, Mert Yürüyen yazdı:

Sat kurtul Turhan abi, böyle her tüketim postuna boyun bükmekle olmuyor 🙂

Seviyorum desem yeridir  🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
26.02.2019 - 21:46 tarihinde, Turhan Onat yazdı:

Seviyorum desem yeridir  🙂

Sevilmeyecek gibi değil ki. Yüksek süratteki rüzgar ve yol sesi haricinde kullanımı ve direksiyon tepkileri çok zevkli, keyifli bir araç. Çok km yapılmıyorsa seve seve binilmesi gereken bir araç bence.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017 model 1.5 dizel otomatik ST Line Kuga var ikinci araç olarak. Şu an 47bin civarında. 2 kere git gel toplam 6000km olan uzun yolculuk yaptım. Onun haricinde sürekli İstanbulda şehiriçi trafikte kullandım. Aldığımdan beri hiç sıfırlamadım yakıt ortalamasını ve şu an 7.1 gösteriyor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 saat önce, Osman Türkol yazdı:

100 km de ne kadar lpg harcıyor ani

Yeni hesaplama yaptım. 90-130 km arası 38 krş çıktı.   Toplam 501 km yol yaptım 165 tl lpg ( 52 lt ) , 28 tl benzin ( 4 lt ) aldım. Motor daha sessiz çalışmaya başladı. Aracın ivmelenmesi ve çekişi ile ilgili sıkıntı yok. Prins vsi2 di  karma sistem. Tek sorun elime tutuşturdukları benzin doldurma aparatı.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Turhan Onat yazdı:

Yeni hesaplama yaptım. 90-130 km arası 38 krş çıktı.   Toplam 501 km yol yaptım 165 tl lpg ( 52 lt ) , 28 tl benzin ( 4 lt ) aldım. Motor daha sessiz çalışmaya başladı. Aracın ivmelenmesi ve çekişi ile ilgili sıkıntı yok. Prins vsi2 di  karma sistem. Tek sorun elime tutuşturdukları benzin doldurma aparatı.

O aparat nasıl bir şey?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 saat önce, Tuğra Yanık yazdı:

O aparat nasıl bir şey?

Lpg dolum ağzı için vidalı bir parça

--4 dakika sonra eklendi--

Senin yakıtta 10 numara tasarruf olmuş @Turhan Onatabi dizelden az masraf oluyor bende mi benzin lpg ye geçsem acaba

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 saat önce, Osman Türkol yazdı:

Lpg dolum ağzı için vidalı bir parça

--4 dakika sonra eklendi--

Senin yakıtta 10 numara tasarruf olmuş @Turhan Onatabi dizelden az masraf oluyor bende mi benzin lpg ye geçsem acaba

Aman diyeyim.  Sistemden çok memnunum ama orjinal orjinaldir. Bak aracının keyfine  🙂

--2 dakika sonra eklendi--
13.07.2019 - 14:35 tarihinde, Tuğra Yanık yazdı:

O aparat nasıl bir şey?

 

https://www.lpgmarketim.com/urun/atiker-dolum-noktasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Yeni Focus Mk4 ile Focus Mk3 Mca'nın dizel otomatik versiyonlarını aynı yol koşulunda test ettik.
      @H. Cenk ve @Gürkan Çakıroğlu abi sayesinde yıllardır istediğim bir şeyi yaptık 😛 Çok teşekkür ediyorum. 
       
      Sonuç için iyi seyirler. 
       
       
      Görseller ve fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/focus-mk4-ile-focus-mk3-dizel-otomatik-yakit-testi/
       
    • By Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Not: Linkteki tablolar günceldir, buradakiler eski. Dikkat.
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • By Yakup Çağatay
      Kuga 1.5 dizel otomatik resmen duyuruldu. 2017 model yılı ile birlikte Türkiye’de
      Detayları: http://anasayfa.focusclubtr.com/makyajli-ford-kuga-1-5-dizel-otomatik-ve-detaylari/
      WLTP güncellemesi: https://www.focusclubtr.com/topic/13017-15-tdci-powershift-kuga-teknik-değerleri-wltp-eklendi-ve-bol-resimli/?page=11&tab=comments#comment-472747
       
       
      Focus örneğinde gördüğümüz gibi manuel versiyon ile otomatik versiyon arasında 30 Nm tork farkı mevcut. Manuel 1.5 TDCI Kuga 120 PS 270 Nm tork üretirken, PowerShift 1.5 TDCI Kuga 120 PS 300 Nm tork üretiyor. Manuel versiyonunda gücün sınırlandırıldığını düşünüyorum sebebi ise kullanılan manuel şanzımanın maks. tork dayanımın 285 Nm ile sınırlı olması. Her iki seçenek de Euro 6 değerlerini karşılayabiliyor ve sadece önden çekişli (FWD) olarak sunuluyor.
       
      1.5 TDCI FWD Manuel 120 PS; 12.7 sn, 4.4 lt
      1.5 TDCI FWD PowerShift 120 PS; 12.4 sn, 4.8 lt
       
       







    • By Uğur Kılıç
      Merhaba,
      2008 Focus Sedan 1.6 Comfort benzin&LPG aracım var. Aracı aldığımda üzerinde Teleflex GFİ LPG vardı ve 38 lt ile ortalama 250 Km civarında (İstanbul And.Yak. şehir içi) kullanabiliyordum. Ancak son bir senedir 38-39 Lt ile ancak 190 Km yol yapabiliyorum. Gaz sisteminde sorun olduğunu düşünerek, Aldesa taktırdım ancak değişiklik olmadı. Oksijen sensörü değişti, bilgisayarlı incelemede tüm değerlerin normal olduğu söylendi. Gaz aldığım markayı değiştirdim. Şu anda benzini ölçüyorum, net değeri henüz alamadım. Ancak sorunun kaynağı bir türlü bulanamadı, bu konuda tavsiyeye ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler.
    • By Sercan Yılmaz
      Merhaba arkadaşlar, 
      Aracım 2007 model, Focus HB, 1.6 Ti-vct motor, 115 bg, Düz vites.
      1 hafta önce uzun yola çıktım ve yakıt sarfiyatının fazlalığından şüpheleniyorum, bu araçtan kullanan arkadaşlar alttaki verilere bakıp kendi araçlarıyla kıyaslamaları mümkünmüdür. Tabi ki kullanım farkları olacak aramızda tam net aynısı olacak diye bişe yok ama en azından değerler birbirine yakınmı  yoksa fazlamı onu öğrenmek istiyorum... Aracımın baskı balata değişeli 2 ay oldu bujiler ve yağ & yağ filtresi uzun yola çıkmadan değişti bunu da belirteyim.
       
      Ceyhan - Niğde          260 km 27,54 LT Lpg  100 km'de 10,59 LT (Burada rampa Fazla)
      Niğde - Konya            270 km 22,61 LT Lpg  100 km'de   8,37 LT (Düz yol)
      Konya - Alanya          235 km 18,82 LT Lpg   100 km'de  8,00 LT 
      Alanya - Konya          254 km 23,56 LT Lpg   100 km'de  9,27 LT
      Konya - Adana          314 km 24,90 LT Lpg    100 km'de  7,92 LT (Fazlasıya İniş)
       
      ARACIN TEKNİK VERİLERİ
      1.6 Duratec Tİ-VCT 115 BG aracın teknik verileri Şehir İçi: 8,7 LT   Şehir Dışı: 5,4 LT   Ortalam: 6,6 LT 
       
      Araçtan Tabi ki teknik verileri yakalamasını beklemiyorum. Kullanım esnasında klima açık,  duble yollarda  aracı CC ile 115 km/h  kullanırım. 
      Bu verilerle Toplam 1333 Km yol yaptım (LPG fiyatları Farklı) 296 TL'lik sarfiyat, Toplam 117 LT LPG aldım, Ortalama 100 km'de 8,7 LT 
       
       
      İlgilenip yorum atacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
      Herkese iyi forumlar....

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.