Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Motorda Titreme


Selçuk Akçay

Soru

Mrb 

2011 ford focus titanium hb otomatik bakımlarını yaptırdım usta hafif titreme var dedi sabahları da çalıştığında oluyor ancak ibrede oynama olmuyor ariza ışığı yanıyor ancak benzinle beli bir sure km yapınca ariza ışığı sönüyor lpg tekrar yanıyor. Sorun ne olabilir. Usta diyince canım sıkıldı açıkçası bu arada bujiler değişti takim halinde 6.7 ay önce lpg ayarı yaptirmam gereklimiydi lpg prins şimdiden tskler. Birde ankarada iyi bir ford ustası tavsiye edecek arkadaş varsa çok tşk ederim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0
16 dakika önce, Selçuk Akçay yazdı:

Ariza kodu p0301 1.silindir ateşleme arızası. Benzinde de yapıyor özelikle ilk çalışmada naısl diyeyim çok hafif bir titreme. 

Siz ciddi bir servise kontrol ettirin, ileride daha fazla masraflara yol açmaması için. Başta ateşleme sistemi olmak üzere (kablolar, bujiler,bobin vs) özellikle subapları ölçtürme şansınız varsa ölçtürün. 

Süleyman Ünal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun.Tabi ki kesin bir tahmin yapmak zor. Önceliğiniz kroniklerşmiş olan bir durum olan ateşleme bobininizi buji kablolarınızı ve bujilerinizi kontrol ettirin derim çünkü orjinal ürünler(fomoco veya motocraft) focuslarda lpg kullanımında çok kısa sürede arıza yapıyor. o yüzden uzun bir süre bosch lpg için özel ürünler kullandım(bosch lpg bobini-bosch iridyum lpg buji-kablolar orjinal sadece ölçtürün). Subap vs yüksek maliyetli işçilikleri ileri planlar arasına alın bence.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Unutmadan; ustanıza orjinal parca dışında parça kullandırtmayın. Ayrıca hazır kapak inmişken krank keçesini de kontrol ettirin. Ve kapak taşlamaya gittiğinde çıkan subapları da geri isteyin. Zira bunu bütün parçalar için yaparsanız iyi olur. Nelerin değiştiğinden emin olursunuz. Ayrıca testten önce Lpg sisteminin bakımını yapmakta fayda var. Kapak işi bittikten sonra en az 2-3 saat rölanti testini de unutmayın. Tekrar geçmiş olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Mrb

Arabanın subayları yapıldı celik subap takıldı kredi contası tim malzemeler orjinale değişti 1300.tl ayrıca log filitresi prins 130.tl verildi. Bu arada arabada bulunan prins kendi ayarladığı için ek bir ayara gerek yok denildi. Birde bobin takimi değişti 110 tl. Bujiler daha önce değişmişti. Bujiler sağlam çıktı. İnşallah bundan sonra bi sıkıntı olmaz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.