Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Civic Rs 1,5 182 Bg (düz Ve Cvt )


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

25.02.2017 - 20:59 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Şişirme bir araba olmuş, turboyla 182ps olup 220nm tork almışlar vtec gibi bir motordan. Eski vtec motorlara cücük bir turbo takıp yürütsen bundan çooooook daha iyi verim alırsın. Atmosferik gibi olmuş, saçma olmuş. Performans için bu arabayı alacaklar sanırım kısa zaman sonra pişman olabilirler. İkinci elini bolca görürsünüz satarsa eğer.

Bence de tıpkı dizel honda civic gibi tarihin tozlu sayfalarına gömülür gibime geliyor. Zaten yakıt konusunda dosyası hayli kabarık olan honda bu araçta da en iyimser 10 litrelik değerleri öpüp başına koyuyordur. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir dizel ve manuelci olarak..

bir kişi daha deyinmiş, 1.6 dizel manuel olsa neden olmasın bence alınır..

 

doluluğu vs hoş..  focus 2017 titanumla aynı para sıfırı.. ek olarak navigasyon deri döşeme arka kamera standart ( ama bunlar 1.6 dizel olmadıgı için şuan için göze gelmez ) dizel 1.6 manuel olursa, 2 elde satma kaygım olmasa alınabilir..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

54 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Emeğine sağlık Kemal.

Ford koyuyor 182 PS kimse dönüp bakmıyor, Honda koyunca kıymete biniyor.

Bunu kim açıklayacak bana?

1.6 EB sürücüsü olarak performans kıyaslaması yaparsan nasıl?

Kağıt üstünde çok benzer görünüyor.

Bir de şanzımanı S modunda kullandın mı, ya direksiyondaki kulakçıklardan?

Çünkü o zaman 7 ileri otomatik şanzımanı taklit ediyor ve daha dinamik sürüşe izin veriyor.

Ben yine de manüel şanzımanla da gelmesi gerektiğini düşününlerdenim.

 

   

  Zaten testi yaparken aklıma sen geldin Cem abi, senin fikirlerini de öğrenmek isterim müsait olduğunda beraber de gidebiliriz....

  benim araba fabrika ayarlarında hala, onunla kıyaslayınca kesinlikle civic derim. burdaki cvt yi kesinlikle çok beğendim.  S modunda çok bir fark göremedim ben ama acemiliğimden olabilir. maalesef ara hızlanma, hızlanma, dur kalk bakıp, vites de hoşuma gidince kulakçıkları unuttum ben. Ama şunu söyliyim opelin tam otomatiği, psa eat şanzıman ikisi de başarılı biliyosun; kulakçık kullanmadan ikisinden de iyi desem......

 

 adamlar showroomun ortasına siyahı koymuşlar öve öve bitiremiyorlar, gelenle ilgileniyorlar aracın arkasında olduklarını sana hissettiriyorlar, anlıyorsunki bu işi devam ettirecekler....

  ben ecoboost alırken nasıldı yıl 2012 yeni çıkmış daha test aracı var mı yok elinizde var mı yok; dizel verelim size ; bunlar pek tutulmadı hocam eee, ta gittim Ankaradan bi tane buldum da aldım...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, kemal kaya yazdı:

Ama şunu söyliyim opelin tam otomatiği, psa eat şanzıman ikisi de başarılı biliyosun; kulakçık kullanmadan ikisinden de iyi desem......

 

Çünkü vites atmıyor, atıyormuş gibi yapıyor :D Alemdir CVT'ler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Cvt benim için gerçek otomatik demek. Bildiğin kulvari farklı. 120k yol gidip kullakcıklarına hic dokunmadım zamanında. Onun dışındaki tüm teknoloji bildiğin dişlilerin evrimi. Cvt tork taşıma konusunda bir inovasyon yaparsa gelecek onun.

Bu arada aklımdan melez bir sistem geçiyor.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Çünkü vites atmıyor, atıyormuş gibi yapıyor :D Alemdir CVT'ler.

 

Doğru; muhtemelen o yüzden araba bağırıp gitmiyor hissi ve gaza basıyorken frene basıyor hissi yaşanıyor.

ama bu araçta bunu yaşamadığınız gibi çift kavramalı otomatikten aldığınız zevki yaşıyorsunuz. bilmiyorum motor gücünden mi başka sebebi var mı. ama daha önce 10 günlüğüne 2500 cc motor cvt şanzıman kombinasyonu kullanmıştım orada da cvt den hoşlanmamıştım bunu da ek olarak belirtmek isterim.

 

bir de manuel hızlanma değerine baktım şimdi 240 tork var onda hızlanma değeri ayni, o zaman honda iyi iş çıkarmış diyebiliriz... ikisi de 8.1 sn

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

26.02.2017 - 14:11 tarihinde, Mehmet Gün yazdı:

Atmosferik benzinli Civic lerin çok satılmasının sebebi lpg li oluşuydu. 1.5 i alanlar benzine mahkum kalacak, zira lpg takılamıyor. O zaman göreceğiz Honda sevgisini.

Bir de sunu hic anlamıyorum. LPG serviste takılıyorsa onu hemen dünyanın en güvenli sistemi kabul ediyoruz. Oysaki o anda en güvendiğin o yetkili servis birden sıradan bir lpg dönüşüm atölyesine evriliyor. Taktığı sistem sırf orda takılıyor diye %100 güvenli falan olmuyor ya da motor, lpg serviste takıldığı için daha az aşınmiyor. LPG takıldığı için bir motor 100 birim zarar görecekse serviste takılan sistemle en iyi ihtimalle 90 birim zarar görür hepsi o. Şu an lpg taktiran herkes 20 ila 40 bin km'de subap değişimini göze alarak girisiyor bu işe. Hatta sık sık buji değişerek  bu periyodu uzatmaya çalışıyor. Güvenlik riski de hepsinden ayrı bir boyutu işin. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...
  • 2 ay sonra...

bir arkadaşa civic baktık dün.

test güzargahında 2 kere gaz kökleyip ani hızlanmamıza rağmen ve sadece 1 lamba gördük, ş.içi 6.7 yaktı otomatik 1.5 182 bg otomatik.

çok iyi bir değer ve araba oldukça ağır (1380 diye hatırlıyorum).. hızlanma tepkisi biraz yavaştı ama tüketim çok başarılı.

 

yeni hb ise ayrı bir güzel..

 

tek beğenmediğim tarafı hız göstergesinin sağ tarafına tüketim sıfırlama vb işler için uzunca bir çubuk yerleştirmişler..hangi devirdeyiz ya..birde direksiyondaki kumanda düğmeleri şeffafımsı mika gibi..eski tip  oyuncak kumandalarına benziyor..çıt çıt diye ses çıkarıyor.

klasik bir araba üreteceksen koy anlarımda.. yeni fiat 124 spider vb..

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

42 minutes ago, Mehmet Demir said:

2 kere gaz kökleyip ani hızlanmamıza rağmen ve sadece 1 lamba gördük

Bu arabadaki tork rakiplerine bakildiginda daha dusuk oldugu icin tutunabiliyor diye yorumlaniyor. Bu yuzden hizlanma tepkisi daha hafif zaten.

--3 minutes later eklendi--
On 3/16/2017 at 3:23 PM, kemal kaya said:

bir de manuel hızlanma değerine baktım şimdi 240 tork var onda hızlanma değeri ayni

Hepsinde 220NM diye biliyordum. Yanlis mi biliormusum?

--4 minutes later eklendi--
On 3/16/2017 at 1:41 PM, Volkan Ö. said:

Cvt benim için gerçek otomatik demek.

Enteresan, devamli gaza basip ayni devirde daha cok hizlanan araba olarak tanimliyorum ben kendimce. Pek zit geldi bana. Demekki CVT yi bu sekilde seven insanlarda varmis.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

CVT bana göre de otomatiğin babası; konfor olarak CVT den daha konforlu bir vites sistemi görmedim şuana kadar.

Ben sollamalarda S moduna alıyorum, fark hissettiriyor araç. Kulakları sadece rampa inerken aracı kontrol altında tuttuğumu hissetmek için kullanıyorum.

(Bunlar Jazz için civic i bilmiyorum)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Servet Ö.

 

cvt ye tork zarar veriyormuş, otomaitikte 220, manuelde 240 torkmuş, söylenenlere göre

 

@Serdar yaman

 

arka kapı direği nasıl göçer ki bir arabanın....... youtube dan baktım

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.