Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Makyajlı Kuga Fiyat Ve Donanım Listesi


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Şimdi, Murat Kavuk yazdı:

Şuna 8 inç ekran koymak çok mu zordu acaba?

Ben satışların eski kuganinkinden çok farklı olacağını sanmıyorum 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, hüseyin ipek yazdı:

Şuna 8 inç ekran koymak çok mu zordu acaba?

Ben satışların eski kuganinkinden çok farklı olacağını sanmıyorum 

 

Anahtarsız çalıştırma, otomatik klima vs standart. Bir işlevi olmadıktan sonra 8" ekran sadece görüntü oluyor. Ben style alsam, bu teybi hemen 8" aftermarket çözümlerle değiştiririm. Hem navi, kamera vs de yanında gelir.

 

Satışlar daha iyi olur, çünkü bu segmentte çok aranan ama kugada olmayan motor/vites kombinasyonuna kavuştu. Ama ne kadar iyi olur, onu zaman gösterir tabi. Çünkü rakipler de hızla çoğalıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

39 dakika önce, Umit Yasar yazdı:

style paket ile titanyum arasında o kadar büyük fark var mı sizce?

ekran desek zaten navigasyon yok telefonu bağlayacağız...

otomatikte kararlıyım da donanımda kararsız kaldım... 

 

Merhaba :) o kadardan kastınız nedir bilemedim ama tahminim ÖTV farkı sizi yanıltıyor.

Fark bunlar (aşağıda) ve Ford'un istediği ek 6.300 TL, bu durumda o kadar fark buna hayli hayli değer. Hatta baya baya değer. 

Ama net fiyat 70 bin üstüne çıkınca donanım farkı 17.500 TL şimdi karar sizin, hükümet'e 11 bin daha vermeye hazır mısınız? :) 

Şahsen Style donanımın yeterli/iyi olduğunu düşünüyorum, fiyat farkı fazla ise zorlamayın boşuna keseyi.

 

SYNC 3 – 8” dokunmatik ekran + 2 USB + AV + SD Yuvası.

18” Alüminyum jant – 235/50

Parçalı deri döşeme

Elektrikli katlanır yan aynalar

Geri görüş kamerası

Metal tavan rayları

Isıtmalı ön cam

Otomatik park sistemi

Ön ve arka park sensörleri

Anahtarsız giriş sistemi

Çok renkli LED ambiyans aydınlatma

Arka kol dayama

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence maddi olarak ulaşılabiliniyorsa en üst donanım her zaman tercih edilmeli. Yakup kardeşimin yazdığı donanım farklarinin yalnızca tek bir tanesi bile bir üst donanımı seçmek için yeter sebep bana göre. 

Daha önce sync 2 kullanmış birisi olarak cok rahat soyleyebilirim su an kullandığım sync 3 le yalnızca isimleri benziyor birbirine. Dokunmatik hassasiyeti, grafik tasarımı dağlar kadar farklı. 

Otomatik park sistemi başlı başına bir +değer zaten. Hele ki şu an araç dışından uzaktan kumandalı otomatik park bile birçok markada başlamisken en azından sıfır km aldığınız bir araçta bu kadarı olmalı. 

Daha yüksek jantlar yol performansından önce görselliği doğrudan etkilediginden mutlaka tercih sebebi oluyor. 

Geri gorus kamerası vb sistemleri sonradan eklediğinizde maalesef orjinal verimi alamiyorsunuz.

İsitmali on cam, tavan raylari vs derken aslında maddi anlamda sorun yoksa alt donanıma hic yaklasilmamali bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

23 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Merhaba :) o kadardan kastınız nedir bilemedim ama tahminim ÖTV farkı sizi yanıltıyor.

Fark bunlar (aşağıda) ve Ford'un istediği ek 6.300 TL, bu durumda o kadar fark buna hayli hayli değer. Hatta baya baya değer. 

Ama net fiyat 70 bin üstüne çıkınca donanım farkı 17.500 TL şimdi karar sizin, hükümet'e 11 bin daha vermeye hazır mısınız? :) 

 

SYNC 3 – 8” dokunmatik ekran + 2 USB + AV + SD Yuvası.

18” Alüminyum jant – 235/50

Parçalı deri döşeme

Elektrikli katlanır yan aynalar

Geri görüş kamerası

Metal tavan rayları

Isıtmalı ön cam

Otomatik park sistemi

Ön ve arka park sensörleri

Anahtarsız giriş sistemi

Çok renkli LED ambiyans aydınlatma

Arka kol dayama

Naviye takılmayalım . Serkanın yaptırdığı gibi olasılıkla bunda da navi açılabilecektir. 

Tek başına Sync 3 , 8" multimedya, fazladan olan ön park sensörleri, otomatik park sistemi , geri görüş kamerası , tavan rayları , parçalı deri döşeme, anahtarsız giriş ve arka kol dayama o farkı yapar. Ama ne olursa olsun insan da verdiği 17500 farka bakar.  

 

Otosan burada işini iyi yapmış. 70 bin limitinin altında

- manüel dizel titanium,  

- dizel otomatik style 

- 4x4 benzinli style sunmuş. 
 

Bana 4x4 illa şart diyorsan , yok dizel otomatik şart diyorsan , yok donanımlı şart diyorsan hepsini düşük vergi grubuna sokmuş. Bu vergi oranları ile hepsi bir arada olmaz, neyden feda edeceğini sen seç veya bastır parayı en doluyu al diyor. 

H. Cenk tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, H. Cenk yazdı:

Naviye takılmayalım . Serkanın yaptırdığı gibi olasılıkla bunda da navi açılabilecektir. 

 

Haha, ben takıldım :D Feressiz ford, sync 3'de iki farklı sync modülü sunuyor; fakra gps anteni girişi olan ve olmayan. Ama sync modülünü değişince oluyor gibi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Navigasyon menüsü Otosan getirmiyor diye yok yani.. Civic'in RS donanıma kararan dikiz aynası koymamasından sonra bu daha mantıklı geliyor en azından. :D Yeni Fiesta'nın videolarındaki SYNC 3 navigasyonun görüntüsünü oldukça beğenmiştim. Sanırım onda da sunulmayacak öyle mi? Mehh <_<

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Thursday, March 02, 2017 - 20:51 tarihinde, Murat Kavuk yazdı:

nahtarsız çalıştırma, otomatik klima vs standart. Bir işlevi olmadıktan sonra 8" ekran sadece görüntü oluyor. Ben style alsam, bu teybi hemen 8" aftermarket çözümlerle değiştiririm. Hem navi, kamera vs de yanında gelir.

 

Bugün bu ekranın olmadigi araç kaldı mı?

Ben piyasadan ekleme yapacaksam ne diye bu araca tonla para veriyorum?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, hüseyin ipek yazdı:

Bugün bu ekranın olmadigi araç kaldı mı?

Ben piyasadan ekleme yapacaksam ne diye bu araca tonla para veriyorum?

 

Şimdi hızlıca kontrol ettim :) Kadjar, kaşkay,  tucson ve cr-v'nin giriş seviyelerinde dokunmatik ekran sunulmuyor. Tiguanda da dokunmatik ekran standart ama giriş seviyesi 5" ekran dokunmatik ile sunuluyor. Ateca ve 3008'de 8" standart.

Bence bu şekilde tercih çok önemli değil. Navigasyon ve kamera için büyük ekran iyi, onun dışında dokunmatiğin ve büyük ekranın bir anlamı yok.

Ama yine de ford'un kugadaki konsol tasarımına hiç değilse makyajda bir yenilik getirmesi gerekiyordu. Buradaki kalite algısı zayıf kugada. O ekranı ben olsam, sürücüye doğru yaklaştırırdım. Bir kaç tane de parlak aluminyum detay attım mı, al sana kaliteli konsol. Ne ilginçtir ki ford, var olan bazı güzel detayları da yemiş (parlak sony panel gibi). O nedenle şahsen aracın içine giren çoğu insanın hayal kırıklığı yaşayacağını düşünüyorum. Ford Avrupa'nın ödevini daha iyi yapması gerekiyordu ama hiç yapmamış.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 dakika önce, Murat Kavuk yazdı:

. Ne ilginçtir ki ford, var olan bazı güzel detayları da yemiş (parlak sony panel gibi).

 

Bu paneli kullanma şansı buldun mu abi? Hiç iyi değil. Amerika'nın kötü yanlarını almamalarını takdir ediyorum. Şekilci değil Avrupalı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Bu paneli kullanma şansı buldun mu abi? Hiç iyi değil. Amerika'nın kötü yanlarını almamalarını takdir ediyorum. Şekilci değil Avrupalı.

 

Bence Avrupalı genel olarak şekilci, bir Türk'ler de şekilciyiz. Ford'da şekilci. Fransız ve Alman arabalarına bak. Ford'un üst modellerine bak. Bir de focus, c-max ve yeni kugaya bak. C segmentinde bambaşka bir yere koşar oldu ford. Sony panel işlevsel olmayabilir ama diğer panele göre çok daha etkileyici (Ben alıp özellikle takmam o ayrı :) ). 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Murat Kavuk yazdı:

Navigasyon ve kamera için büyük ekran iyi, onun dışında dokunmatiğin ve büyük ekranın bir anlamı yok.

Bu konuda son derece haklisiniz. Bir önceki aracım titanium focus tu ama navigasyon yoktu. Hiçbir esprisi olmuyor o şekilde 8" ekranın.  Zaten sync 2 çok ağır çalışan bir sistemdi.

Serkan Z. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Murat Kavuk yazdı:

 :) Kadjar, kaşkay,  tucson ve cr-v'nin giriş seviyelerinde dokunmatik ekran sunulmuyor. Tiguanda da dokunmatik ekran standart ama giriş seviyesi 5" ekran dokunmatik ile sunuluyor. Ateca ve 3008'de 8" standart.

Bence bu şekilde tercih çok önemli değil. Navigasyon ve kamera için büyük ekran iyi, onun dışında dokunmatiğin ve büyük ekranın bir anlamı yok.

 

Abim bu araçların hepsinden daha sonra üretildi kuga .Ben işlevselliğinde değilim ekranın. Kaldı ki sadece ekran da değil. Makyajlı Kugada yenilik yok.Hadi ekranı yutalım .Göstergelerin 2011 model focus göstergesinden farkı var mı?

Dediğim gibi yenilik fukarası bir araç. Tek yenilik motor sanziman ona da başarılı diyebilmek zor

Ben dün inceledim aracı hayal kırıklığı yaşadım 

Dış tasarım zaten heyecan verici değil. İçine geciyorsunuz bildiğin benim 2011 model focus .Arka koltuklar dar vs vs .Ben bu aracı Ford'a yakıştıramadım. Ha şimdi siz ötekilere göre iyi diyebilirsiniz eğer gerçekten öyleyse suv segmenti bana göre değil. Çünkü bu kalitedeki araclarin bu paraları hakkettiğini kesinlikle düşünmüyorum 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.