Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Siz Olsanız Hangisini Tercih Ederdiniz? Bmw 320d Gt & 418i, Yeni Audi A4 Tfsi


çağlar çetinkaya

Önerilen Mesajlar

Aralarından en tercih edilebilir ve size sundukları açısından daha fazla şey veren bence de 320d ancak fiyat kullanışlılık satış sonrası sürüş keyfi v.s gibi bir çok unsuru dikkate alarak bende D seçeneği önereceğim; :) Passat 2.0 TDI 240Hp 4Motion... yada aynı motor şanzıman kombinasyonu ile gelirse (ki kuvvetle muhtemel) 7-8 aya kadar daha iddialı bir tasarımla gelecek yeni Arteon (namı diğer yeni CC) beklenebilir... 

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kriter olmadan 4 çeker liftback sedan dizel, tek kapı 1.5 benzinli ve sedan benzinli arasında neye göre şunu seç diyeceğiz ben hala çözemedim. 1.5 benzinliler yazılımla 160-170 beygir civarı oluyor, ne kadar güvenlidir nedir ne değildir söylemek için çok çok erken bence.

xdrive'ın şanzıman tork limiti daha yüksek olduğundan önü daha açık olabilir de kesinlikle araştırmak lazım stage 2'de ne oluyor.

eski 2.0 tfsi'lardan da piston neyim değiştiren çok oldu fabrika hatası sebebiyle, yenileri nasıl onu bilmiyorum.

 

Biri 4 çeker garantici gençliğini yaşayamamış baba arabası, biri genç işi şekil isteyen ama cebinde parası olmayan bıçkın delikanlı, öbürü üst segmentinin popülerliğini pek kullanan bana göre olduğundan daha değerli görünen bir sedan.

 

2.0 TDI 4 motion passat bence de gayet başarılı, tüm stok 2.0 3.0 dizelleri harcar gözünü kırpmadan, yeni a4'ten daha güzel görünüyor, GT'nin alıcı kitlesi çok sınırlı olabilir malum bagaj ve arka spoiler için ekstra 10-20 vermeyi düşünecek insan sayısı az.

 

sadece fiyat kriteriyle araba alınmaz bence. Petlas'ın da uygun lastik boyutlarını ürettiğini kontrol etmeyi unutmayın, sonra lastik bulamaz diğer markalara mahkum kalırsınız.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Mertcan Çelik yazdı:

Kriter olmadan 4 çeker liftback sedan dizel, tek kapı 1.5 benzinli ve sedan benzinli arasında neye göre şunu seç diyeceğiz ben hala çözemedim. 1.5 benzinliler yazılımla 160-170 beygir civarı oluyor, ne kadar güvenlidir nedir ne değildir söylemek için çok çok erken bence.

xdrive'ın şanzıman tork limiti daha yüksek olduğundan önü daha açık olabilir de kesinlikle araştırmak lazım stage 2'de ne oluyor.

eski 2.0 tfsi'lardan da piston neyim değiştiren çok oldu fabrika hatası sebebiyle, yenileri nasıl onu bilmiyorum.

 

Biri 4 çeker garantici gençliğini yaşayamamış baba arabası, biri genç işi şekil isteyen ama cebinde parası olmayan bıçkın delikanlı, öbürü üst segmentinin popülerliğini pek kullanan bana göre olduğundan daha değerli görünen bir sedan.

 

2.0 TDI 4 motion passat bence de gayet başarılı, tüm stok 2.0 3.0 dizelleri harcar gözünü kırpmadan, yeni a4'ten daha güzel görünüyor, GT'nin alıcı kitlesi çok sınırlı olabilir malum bagaj ve arka spoiler için ekstra 10-20 vermeyi düşünecek insan sayısı az.

 

sadece fiyat kriteriyle araba alınmaz bence. Petlas'ın da uygun lastik boyutlarını ürettiğini kontrol etmeyi unutmayın, sonra lastik bulamaz diğer markalara mahkum kalırsınız.

lastik olayını çok araştırdım Gt 225 50 18 ebat kullanıyor bu ebat çoğu markada yok,bu ebat yerine 235 45 18 tercih etmeyi düşünüyorum veya 17 jant olanlarda 225 55 17 kullanılıyor o ebatta sıkıntı yok...

320 d ile fiyatları aynı hem 0 km de hem 2 .elde yakın yani fiyatlar o yüzden sıkıntı değil...Tercihlerde belli bir kriter yok benim ilk tercihim GT zaten ama bulduğum araçlar satılırsa 418ie ye yöneleceğim ,tasarım olarak çok beğeniyorum 418i yi motor kısmı düşündürüyor biraz o yüzden ilk tercihim GT ,vw grubunu ise hiç düşünmedim ortalık passat doldu iyice  güzel olmaya güzel araç ama milletteki şu passatı olduğundan daha yukarılara çıkarma aşkı beni vw den soğuttu :)

Yani tercih kriterim beğendiğim araçlar öyle motormuş aile aracıymış veya sportifmiş vs. gibi belli bir kriterim yok 

--4 dakika sonra eklendi--
6 saat önce, Mertcan Çelik yazdı:

Kriter olmadan 4 çeker liftback sedan dizel, tek kapı 1.5 benzinli ve sedan benzinli arasında neye göre şunu seç diyeceğiz ben hala çözemedim. 1.5 benzinliler yazılımla 160-170 beygir civarı oluyor, ne kadar güvenlidir nedir ne değildir söylemek için çok çok erken bence.

xdrive'ın şanzıman tork limiti daha yüksek olduğundan önü daha açık olabilir de kesinlikle araştırmak lazım stage 2'de ne oluyor.

eski 2.0 tfsi'lardan da piston neyim değiştiren çok oldu fabrika hatası sebebiyle, yenileri nasıl onu bilmiyorum.

 

Biri 4 çeker garantici gençliğini yaşayamamış baba arabası, biri genç işi şekil isteyen ama cebinde parası olmayan bıçkın delikanlı, öbürü üst segmentinin popülerliğini pek kullanan bana göre olduğundan daha değerli görünen bir sedan.

 

2.0 TDI 4 motion passat bence de gayet başarılı, tüm stok 2.0 3.0 dizelleri harcar gözünü kırpmadan, yeni a4'ten daha güzel görünüyor, GT'nin alıcı kitlesi çok sınırlı olabilir malum bagaj ve arka spoiler için ekstra 10-20 vermeyi düşünecek insan sayısı az.

 

sadece fiyat kriteriyle araba alınmaz bence. Petlas'ın da uygun lastik boyutlarını ürettiğini kontrol etmeyi unutmayın, sonra lastik bulamaz diğer markalara mahkum kalırsınız.

1.5 tek kapi değil 418i gran coupe 4 kapı olacak.Tek kapı tercih etmem kesinlikle yorumlarda belirtmiştim bunu 

--6 dakika sonra eklendi--
8 saat önce, Teoman Saraç yazdı:

Ee şimdi ne alınıyor? Kriter araba mı petlas mı?

Araba GT ,kış lastiği petlas :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Cem Abi yazılımla biraz daha iyi sonuçlar alabilir miyiz ?

Sektörde bu işi en ciddi yapan ve Türkiye'de temsilciliği olan Superchips'in yazılımı ile 170 PS ve 250 Nm torka ulaşılabiliyor (bkn güç eğrileri aşağıda).

Tabii Redline'a da sormak lazım, bu motora yönelik yazılımları var mı diye.

Yine de ben o kadar iddialı bir kasaya çok yakıştıramıyorum bu motoru. Buna karşılık dizel çok sportif kullanılabiliyor.

418sc.JPG

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Cem Boneval yazdı:

Sektörde bu işi en ciddi yapan ve Türkiye'de temsilciliği olan Superchips'in yazılımı ile 170 PS ve 250 Nm torka ulaşılabiliyor (bkn güç eğrileri aşağıda).

Tabii Redline'a da sormak lazım, bu motora yönelik yazılımları var mı diye.

Yine de ben o kadar iddialı bir kasaya çok yakıştıramıyorum bu motoru. Buna karşılık dizel çok sportif kullanılabiliyor.

418sc.JPG

 

Ülkemizdeki vergilendirme olayı bu motorlara mahkum yapabiliyor ne yazıkki , ama kesinlikle üzmüyor 418i nin motoru da ,test etmiştim aracı mondeo 1.5 EB 160 ps den daha çok tatmin etti beni 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

19 saat önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Merhaba Arkadaşlar yeni araç alma arafesindeyim, aracımı satınca bu araçlardan birisini almayı düşünüyorum: Bmw 320d Gran Turismo(xdrive),Bmw 418i, Audi A4

Siz olsaydınız eğer hangisini tercih ederdiniz ?Neden? Araçları kullanan  , test etmiş ,incelemiş , çevresinde bu araçları kullanmış olup onlardan bilgi sahibi olan arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim veya kendi fikirlerinizi nedenleri ile belirtirseniz de olur ama kullanıcı yorumları daha önemli tabiki...Benim ilk tercihim 320d GT gönlümdeki o ama bulduğum birkaç temiz  araç var eger o araçlar satılırsa 418i veya a4 ü tercih edeceğim...Cunku 320 gt biraz az olan bir araç ve  hemen kolay kolay istediğimiz gibi bulunmuyor eğer bulduğum araçlar satılırsa diğer araçlara yöneleceğim.418 de dış tasarım olarak çok hoşuma gidiyor,a4 ise iç malzeme kalitesi ve iç tasarım güzel ama bi 418 gibi dıştan albenili durmuyor ama onunda 418e  göre artıları var tabiki .

Şimdiden cevap veren yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim .

3.20d GT kullanmadım ama arabanın tipi ofsayt,

4.18i ile bi 40 km lik mazim var hayran kalmıştım 135 hp lik 8 ileri otomatik şanzıman arabayı uçuruyor ve çok başarılı hayran kaldım keşke benim olsa dedim focusa binince buda aranamı demiştim.

a4 2.0 tdı quattro ile bodrum izmir gitgel bi binmişliğim var ama ben kullanmadım ama kullanan arkadaş hakkını vererek kullanmıştı onada hayran kalmıştım virajlara girişi beni büyülemişti.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, çağlar çetinkaya yazdı:

Ülkemizdeki vergilendirme olayı bu motorlara mahkum yapabiliyor ne yazıkki , ama kesinlikle üzmüyor 418i nin motoru da ,test etmiştim aracı mondeo 1.5 EB 160 ps den daha çok tatmin etti beni 

Aslında kağıt üstünde Mondeo daha performanslı ama şanzıman bunu hissettirmiyor. 

Yani senin öyle hissetmen BMW şanzımanının başarısı.

Ayrıca BMW daha az yakarak daha verimli olmayı başarıyor. 

Bir de 418i Avrupa'da çoğu ülkede model olarak yok, yani o kasada o motor kullanılmıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Aslında kağıt üstünde Mondeo daha performanslı ama şanzıman bunu hissettirmiyor. 

Yani senin öyle hissetmen BMW şanzımanının başarısı.

Ayrıca BMW daha az yakarak daha verimli olmayı başarıyor. 

Bir de 418i Avrupa'da çoğu ülkede model olarak yok, yani o kasada o motor kullanılmıyor. 

Abi 1.6 520i de yok bildiğim kadarıyla

 

ortalıkta dolu olmayan bir tek gt var. onun da sıfır fiyatını bulamadım da eskiden net 10 kaat fark vardı.

 

Hissedilen çok göreceli bir kavram. Ne kadar hızlı aracınız olursa yavaşları o kadar hızsız geliyor. Tr'de dizelin sevilme sebeplerinin en büyüğü bu bence. Torkun etkisini direkt hissedebildiklerinden araba çok gidiyor zannediliyor.

 

Neyse sıralama belirlenmiş zaten, satılmazsa gt satılırsa 418 gc

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Bahadır Atay yazdı:

Yeni a4 neden olmasın hem yüzü Yeni en az 5 yıl üretilecek son model son kasa

evet a4 ün cazip gelen tarafıda bu ,birde iç kısım çok hoşuma gitti ama 418i gran coupe de dış tasarım olarak beni benden alıyor.Hayırlısı olsun artık :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnşallah hayırlısıyla aracınızı alırsınız. Sözüm sadece 4.18 için olacak. Şimdi bmw.de ve autoscout24.de sitelerine baktım ama bu motor seçeneği maalesef Almanya'da yok. Demek ki BMW bir şeyi biliyor. Bu kasaya o motor uymaz. Bizim gibi vergi cenneti ülkelere de "Alın size bu yeter!" diyorlar sanırım. 4.18 alıp tabiri caizse "görüntü var ses yok!" olmasın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.