Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 1 P0460 Arızası


Mehmet Çtn

Soru

Arkadaşlar arabamda çeşitli sorunlar baş gösteriyor öncelikle polen filtresinden su almış sağ ön ve arka döşeme su içinde bu olaydan sonra arabada hararet göstergesi sıfıra düşüyor arıza lambam yanıyor bazende motor sistemleri lambası ve şarj lambasıyla birlikte yanıp sürekli tekrarlıyor bazen herşey normal gauge de baktığımda hararet göstergesi düştüğünde eksi 40 gösteriyor bir süre sonra 93 96 aralığında bir çözüm bulamadım tamirciler ne olduğunu bulamıyor 

bu gün de p0460 arızası yani yakıt seviye sensör arızası verdi yol bilgi sayarında yakıtla kaç km gideceğimi göremiyorum-------bu şekil gözüküyor 

şimdi aklıma gelen tek şey aracın taban döşemesinin altında soket kablo vs varmıdır 

yani kısa devre yapma olasılığı nedir 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 5 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
19 dakika önce, Mehmet Çtn yazdı:

Arkadaşlar arabamda çeşitli sorunlar baş gösteriyor öncelikle polen filtresinden su almış sağ ön ve arka döşeme su içinde bu olaydan sonra arabada hararet göstergesi sıfıra düşüyor arıza lambam yanıyor bazende motor sistemleri lambası ve şarj lambasıyla birlikte yanıp sürekli tekrarlıyor bazen herşey normal gauge de baktığımda hararet göstergesi düştüğünde eksi 40 gösteriyor bir süre sonra 93 96 aralığında bir çözüm bulamadım tamirciler ne olduğunu bulamıyor 

bu gün de p0460 arızası yani yakıt seviye sensör arızası verdi yol bilgi sayarında yakıtla kaç km gideceğimi göremiyorum-------bu şekil gözüküyor 

şimdi aklıma gelen tek şey aracın taban döşemesinin altında soket kablo vs varmıdır 

yani kısa devre yapma olasılığı nedir 

Kapı kısımlarından + Vites kısmından arkaya doğru allak bullak vaziyette birsürü kablo tesisatı var tabanda. Polen filtresinin olduğu yer neresi bilmiyorum inan. Muhtemelen yolcu ayak kısmının biraz üstündedir. 

 

Herneyse... Ben senin yerinde olsam önce su nereden geliyor kaynağını bulur ve suyu keserim. Daha sonra arabayı kurutur ve akabinde servise bırakırım arabayı, senin benim yapacağım işler değil bunlar. Elektrik işleri pek şakaya gelmez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Suyun giriş yerini buldum ön camla kaput arasındaki pilastik parça camdan ayrılmış klipsleri kırılmış kılips alıp taktık arayada daykon silikonla yapıştırdık su kesildi şimdi yamurda baktım almıyor yani su alma sorunu çözüldü ama bu ıslaklıktan dolayı göstergeleri dengesizleştirecek veya sensörleri bu sudan dolayı yaparmı 

çünki su girmeden önce hiç bir sorun yoktu araç focus 2004 1.6 ghia daha 80binde 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
1 dakika önce, Mehmet Çtn yazdı:

Suyun giriş yerini buldum ön camla kaput arasındaki pilastik parça camdan ayrılmış klipsleri kırılmış kılips alıp taktık arayada daykon silikonla yapıştırdık su kesildi şimdi yamurda baktım almıyor yani su alma sorunu çözüldü ama bu ıslaklıktan dolayı göstergeleri dengesizleştirecek veya sensörleri bu sudan dolayı yaparmı 

çünki su girmeden önce hiç bir sorun yoktu araç focus 2004 1.6 ghia daha 80binde 

Yapabilir tabiki, neticede elektrik ve su :)

Eğer suyun kesildiğinden eminsen, detaylı iç temizlik yapan biryere git, ahtapotla bir gece kurutsunlar arabayı. Bunuda şunun için söylüyorum, bir: arabanda bakteri üremeden koku yapmadan kurutmuş olursun, iki: daha sonradan zırt pırt ortaya çıkacak oksitlenmeden kaynaklı problemleri tek seferde ortaya çıkartırsın. Suyun girdiği ve ıslandığı noktaları bildiğin için servise götürüp şuralardan su girdi, suyu kestik ama bu problemlerim var dersin ve vatandaşlar da tek seferde çözerler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
7 dakika önce, Servet Ö. yazdı:

Yapabilir tabiki, neticede elektrik ve su :)

Eğer suyun kesildiğinden eminsen, detaylı iç temizlik yapan biryere git, ahtapotla bir gece kurutsunlar arabayı. Bunuda şunun için söylüyorum, bir: arabanda bakteri üremeden koku yapmadan kurutmuş olursun, iki: daha sonradan zırt pırt ortaya çıkacak oksitlenmeden kaynaklı problemleri tek seferde ortaya çıkartırsın. Suyun girdiği ve ıslandığı noktaları bildiğin için servise götürüp şuralardan su girdi, suyu kestik ama bu problemlerim var dersin ve vatandaşlar da tek seferde çözerler.

Teşekkür ederim yarın bir sanayi ye gidicem bunun için 

bu göstergeleri düzelmezse n yaparım bilmiyorum elektirikçi akü dedir dedi sorun değiştirdim yenisiyle bir gün yapmadı şimdi gene aynı sorun var.

 Bu arada şarjı 13.8 gösteriyor elektirikçinin bağladığı alet biriside göstergeleri sökücez diyor benimde canım istemiyor arabamı herkese kurcalatmam,

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
9 dakika önce, Mehmet Çtn yazdı:

Teşekkür ederim yarın bir sanayi ye gidicem bunun için 

bu göstergeleri düzelmezse n yaparım bilmiyorum elektirikçi akü dedir dedi sorun değiştirdim yenisiyle bir gün yapmadı şimdi gene aynı sorun var.

 Bu arada şarjı 13.8 gösteriyor elektirikçinin bağladığı alet biriside göstergeleri sökücez diyor benimde canım istemiyor arabamı herkese kurcalatmam,

 

"Usta" süsü verilmiş kasaplarla uğraşma. Servise git. Ucuz yollu çözdürürüm derken daha fazla para ve zaman harcarsın böyle.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.