Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi Ve Motorları


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ford, Focus'un üretileceği fabrikada işçi arttırımı yapıyor.

Bu önlemlerin amacı, yeni modelinin başlangıç aşamasında başarılı olmasını sağlamaktır.

 

Ayrıca Alman basını fabrikanın yaz başında FF4'ü üretmeye başlayacağı konusunda birliğe gönderme yapıldığı bildirildi. 1 Haziran'a kadar tesis, personel sayısını önemli ölçüde artırmayı planlıyor habere göre.

Daha önce verdiğim Ağustos-Eylül tarihi birebir tutacak belli ki :) 

 

https://www.saarbruecker-zeitung.de/wirtschaft/sz-wirtschaft/ford-saarlouis-stockt-die-belegschaft-deutlich-auf_aid-7237347

http://www.sr.de/sr/home/nachrichten/politik_wirtschaft/Ford_Leiharbeiter_Mitarbeiter100.html

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Ford, Focus'un üretileceği fabrikada işçi arttırımı yapıyor.

Bu önlemlerin amacı, yeni modelinin başlangıç aşamasında başarılı olmasını sağlamaktır.

 

Ayrıca Alman basını fabrikanın yaz başında FF4'ü üretmeye başlayacağı konusunda birliğe gönderme yapıldığı bildirildi. 1 Haziran'a kadar tesis, personel sayısını önemli ölçüde artırmayı planlıyor habere göre.

Daha önce verdiğim Ağustos-Eylül tarihi birebir tutacak belli ki :) 

 

https://www.saarbruecker-zeitung.de/wirtschaft/sz-wirtschaft/ford-saarlouis-stockt-die-belegschaft-deutlich-auf_aid-7237347

http://www.sr.de/sr/home/nachrichten/politik_wirtschaft/Ford_Leiharbeiter_Mitarbeiter100.html

İş başvurusu mu yapsam. Alırlar mı acaba. İçerden bilgi gönderirim:D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Bu önlemlerin amacı, yeni modelinin başlangıç aşamasında başarılı olmasını sağlamaktır.

Demek ben bunu yanlış yorumlamışım.

Başarı değişik faktörlere bağlı elbette.

1. Hatasız üretim (=kalite)

2. Yeterli üretim

3. Hızlı sevkiyat

4. Düzgün sipariş işleme

vs vs vs

Zaten eleştiriden çok öğrenme arzusu idi. 

Sonuçta üretim bandının hızı belli, 50 katı adam da koysan bu pek değişmez.

Kalite kontrolunu yapanı kontrol edebilirsin tabii. Hatta kalite kontrolunu yapanı kontrol edeni de kontrol edebilrisin. 

Neyse ben anlamam mühendislik ve üretimden susayım. Belli ki anlatacak da yok.

Nihayetinde istihdam iyi bir şeydir. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16.01.2018 - 00:32 tarihinde, Süleyman Ünal yazdı:

Yani tam otamatik bir şanzıman ve yüksek ps li bir motorun uyumu anlamında söylemiştim. O şanzıman o performansı törpüler mi? Yakıt tüketimi ne olur? Vs vs. Yani kombinasyonun tüm ritüellerini merakla bekliyorum.:D  En azından powersihfte göre daha az sorunlu olacağı kesin gibi.:)

Bu işlerden anlayan biri, 10 cc'ye 1 ps güç üreten motorların en sorunsuz, en ideal güce erişen motorlar olduğunu söylemişti. Mk4 150 ps seçeneği güzel bir seçenek gibi duruyor bu ifadeye göre

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güncel üretim, motor ve şanzıman bilgileri aşağıdaki gibidir. Hayırlı olsun :) 

 

Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/

 

1.5 EcoBoost ve 1.5 EcoBlue motorlar 8 ileri otomatik şanzıman sahip olacaklar, Haziran'da üretim başlıyor.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Güncel üretim, motor ve şanzıman bilgileri aşağıdaki gibidir. Hayırlı olsun :) 

 

Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/

 

1.5 EcoBoost ve 1.5 EcoBlue motorlar 8 ileri otomatik şanzıman sahip olacaklar, Haziran'da üretim başlıyor.

Keşke benim olsa :) Yeni oyuncaklar fena değilmiş. Fakat bu donanımlarla ve bu vergi sistemiyle fiyatı ne olacak çok merak ediyorum. Bol bol Trend donanım görecek gibiyiz.:wacko:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Güncel üretim, motor ve şanzıman bilgileri aşağıdaki gibidir. Hayırlı olsun :) 

 

Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/

 

1.5 EcoBoost ve 1.5 EcoBlue motorlar 8 ileri otomatik şanzıman sahip olacaklar, Haziran'da üretim başlıyor.

Yazıda göremedim Powershift defteri kapanıp dizelde de tam otomatiğe mi dönülecek yoksa güncel kasadaki gibi dizel/otomatik daha sonra mı gündeme gelecek?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Cem Kamil yazdı:

Yazıda göremedim Powershift defteri kapanıp dizelde de tam otomatiğe mi dönülecek yoksa güncel kasadaki gibi dizel/otomatik daha sonra mı gündeme gelecek?

Yazdığım gibi şu an öyle gözüküyor (bitti) ve zaten gündemde yazdığım gibi. :yeah: 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yazıda, Türkiye lansmanını yılın son çeyreği diye tahmin etmiştim. Geçen hafta, Türkiye cephesinden "Ekim sonuna planlıyoruz" bilgisi aldım. Diğer bilgiler de doğru.

2/15/2018 - 12:46 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Güncel üretim, motor ve şanzıman bilgileri aşağıdaki gibidir. Hayırlı olsun :) 

 

Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/

 

1.5 EcoBoost ve 1.5 EcoBlue motorlar 8 ileri otomatik şanzıman sahip olacaklar, Haziran'da üretim başlıyor.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi ve Motorları olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.