Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi Ve Motorları


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

sanki arka kapıda ki kelebek cam gibi olan yer arka kapıya sabit ve bir önce ki opel insignia gibi olur ki çok çirkin.

şikayetlerden olsa gerek o kelebeği yeni kasada gövdeye sabitledi opel ama bu seferde arka camı 2 parça yapınca çok parçalı gibi duruyor-3-parça.

opele kızarken focus ta bunu görmek üzdü beni. 

 

eski sivri arka kapı--- yeni 3 parça= 2+1

opp-1.jpg.27e80a8111e3c57dd0df475f02a2e102.jpgopp-2.jpg.e0ef6dba73cbd42290b07fb9361d1a60.jpg

 

arka kapı yukarıdan çok sivri çıkıntılı olunca resmen önden gelip kapıyı açınca şöyle bir dolanmanız gerekiyor girip oturmak için.

uzayan kasa buna sebep oldu sanırım, bagaj 30-40 lt büyümüştür.fısıltı doğru çıkarsa 480-500 lt bile beklenebilir + arka kapı kontrolsüz açıldığında yandaki arabaya vurma ihtimali bayağı yüksek oluyor.

arkadaşımın insignia dan biliyorum.

siyah marşpiyel incelmiş ama duruyor :claps:

ön ızgara hissizlikten(özellikle siyah panjur) agresifliğe terfi etmiş.. güzel görünüyor

genel hatlarını korumuş. bakalım içinde o yeni gıcık dokunmatik ekran olacak mı?

 

105 in üstüne çıkan focusu alamam eğer yeni B-suv lar 85-95 aralığında olursa..kona, ecosport, captur, juke vb

hayırlısı diyelim motorları görmek lazım

Bu arada 110 olmuş 1.0 haberim yoktu

 

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 hours ago, Furkan İlker Özmen said:

aracı aldığımdan beri gelen ses bu harhalde. Ön döş içindeki kablolardan geliyor sanıyordum. Özellikle taşlı yollarda lokurtu gibi bir ses bu kronik sorun mu?

Elektrikli direksiyonlarda var bu. Sıfır taksanızda var.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 saat önce, Serkan D. yazdı:

kayinconun egea si var onda sıkıntı yok ön yüksek rahat gidiyor.

Katiliyorum size aynen.. 

Didim'de çoğu koyu'n yolu taşli yani yol yok desek yeridir..

Eski aracim linea'la istedigim her yere yavaşta olsa girerdim.. mca focus'umla denememle taşlardan biri lak diye vurup, ufaktan alt korumayu sivri yerden delmişti.. Bi dahada girmedim koy'lara :)

 

Şehir içinde sorun yok, lakin kötü yolda hele hele taşli yere hiç gelmiyor arabalarimiz bence..

 

Mk4'te farkli olacagini sanmiyorum. Her güzelin bir kusuru olur demişler..

-

@Mustafa Uysal hocamda paranin erime konusunda doğru tespit yapmiş.. 

Kaba hesap

 

2016 kasim ayinda altin gram 122 tl şuan 160 tl kaba hesapla 80 bin liralik focus 3.5 alan kişi altin alsaydi 38 lira gramda kari olup 650 gram alirdi.. 80 bin tl'ye

 

650 × 38 = 24.700 tl kaari olurdu aylik 2058 tl.. Bi maaş demek :)

 

Paramizin erimesi muhabbeti ülke ekonomi vs bağli etkenlerden.. düşündürücü bence.. 

 

Neyse konuyu fazla dagitmayalim. Mk4' devam :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20 hours ago, Zafer Akbs said:

Boşuna beslenmiş bir umut belkide ama, bir yerlerde sesimizi duyan olurya hani;

Titanium opsiyonlarına şöyle siyah&taba renk kontrast'ında bir deri koltuk ekleseler ??? Fiyatıda makul olsa ???

Koltuk sogutma koymayacaklarsa ki koymazlar, zinhar... Ben kullandim bu arabadan. Tam deri + sicaklar = pismanlik

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Servet Ö. yazdı:

Koltuk sogutma koymayacaklarsa ki koymazlar, zinhar... Ben kullandim bu arabadan. Tam deri + sicaklar = pismanlik

Evet Yaz aylarında deri koltuk bayağı terletiyor, ama onu önlemek için şık yumuşak kumaşdan kılıf tarzı pedler var.

Kışın zaten terleme gibi bir problem olmuyor.

Bence olsun yada yanlar deri ortası alcantara kumaşdan şık bir koltuk opsiyonu fena olmaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 hour ago, Zafer Akbs said:

Evet Yaz aylarında deri koltuk bayağı terletiyor, ama onu önlemek için şık yumuşak kumaşdan kılıf tarzı pedler var.

Kışın zaten terleme gibi bir problem olmuyor.

Bence olsun yada yanlar deri ortası alcantara kumaşdan şık bir koltuk opsiyonu fena olmaz.

alcantra "gercek ise eger" o da yakiyor yazin. Kumas iyidir :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 dakika önce, Servet Ö. yazdı:

alcantra "gercek ise eger" o da yakiyor yazin. Kumas iyidir :)

 

Kuga stline daki alcantara değil ozaman ? yazın uzun vadeli sürme imkanı bulmuştum.

--2 dakika sonra eklendi--

Geçmiş sayfalarda vites topuzunun makyajlı mondeoya benzeyebileceği şeklinde yorumlar okudum.

Bu özellik C sınıfına göre güzel olurdu hani.

Untitled.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Alman forumlarından dolaylı tanıdığım bir leasing firması sahibinin mesajını gayri resmi casus bilgiler olduğu için bu başlık altında aktarıyorum:

Yazanın yalancısıyım, sorumluluk almam. Özel bir misafir grubuna yapılan tanıtım toplantısına katılmışlar. Resim yasakmış.

Karmakarışık bazı notlar;

  • 2 cm daha uzun, 1.5 cm daha alçak, dingil mesafesi uzamış, arka aks 4-5 cm geri çekilmiş arka diz mesafesi 7 cm artmış.
  • Köpekbalığı anten kullanılmış
  • Cam yıkama fıskıyeleri gizlenmiş
  • Benzinlilerde sekiz ileri otomatik şanzıman, dizellere de daha sonra 7 ileri çift kavramalı gelecekmiş.
  • Almanya'da satış HB için Haziran, SW için Eylül 2018. Sedan Alman pazarı için düşünülmüyor 
  • Hibrid ve elektrikli modeller için bir açıklama yok, ancak Çin'de geliştirme ve üretme aşamasında olduklarına dair duyumlar var.
  • Fiesta'daki gibi "Active" modeli olacak. Ve elbette Vignale. 
  • Motorlar benzinli 1,0L 85/100/125 PS, 1,5L 150/175PS. Hepsinde silindir kapama teknolojisi var. Dizeller 1,5L 95/120/150PS, 2,0L  150PS.
  • ST 2019'da.
  • Mercedes (ya da Fiesta'daki) gibi merkezi asılı büyük ekran (çok çirkin bulmuş bu arada)
  • Cam tavan opsiyonu var
  • SW bagaj perdesi çok pratik yapılmış, çıkarılıp bagaj alanındaki özel bölmede gizlenebiliyor.
  • Ayak komutlu bagaj kapağı olacak
  • St-Line ve ST optik olarak benzer olacakmış
  • SW arka kapılar büyümüş.
  • Opsiyonel head-up gösterge var
  • Otomatiklerde vites koluna alternatif çevirmeli tekerlek/düğme planlanmış 
  • Farlar: Halojen + LED gündüz farı, LED + LED gündüz farı, kamera kontrollü LED + LED gündüz farı (akıllı viraj aydınlatması var)
  • Adaptif hız kontrolu (stop-start ile birleştirilmiş ve dur-kalklı trafikte kendiliğinden öndekini takip ediyor), yoldan aldığı verilere uyan hız sınırlayıcı (+10 verebiliyorsunuz)
  • Ayrıca uzaktan çalıştırma, akllı telefondan araç bilgisini ve yerini görüntüleme, dört USB girişi, kablosuz şarj gibi teknolojik detaylar.  
  • Üst donanımlarda ön koltuklar 18 yönlü ayarlanıyor.
  • Yeni renkler var.
  • Kokpit tasarımı güzel, malzeme kalitesi ve işçilik göz dolduruyor.
  • B&O-Ses sistemi opsiyonel var.
  • Marşpiyeller, tampon altları boyalı, çirkin plastik yok.

 

  • Beğen 9
  • Teşekkür 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi ve Motorları olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.