Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Opel insignia (Resmi Görsel Ve Bilgiler)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

2017 Opel (Vauxhall) Insignia, daha dinamik ve daha çevik.

 

  • Daha hafif: Eski modelden 175 kilograma kadar daha az ağırlığa sahip.
  • Özel oturma konumu ve sürücü odaklı kokpit
  • Adaptif FlexRide şasi ile 'Standart', 'Spor' ve 'Tur' modları sunuyor.
  • Özelleştirilebilir 'Spor' modu ile otomobil kendi kendine sizi öğrenebiliyor.
  • Yeni AWD mevcut (RS Like) ve 8 ileri otomatik şanzıman var.
  • Sınıf lideri sürtünme değeri 0.26 cd.

 

Aks aralığı da 92 mm uzamış...Detayları çok yakında açıklanır :)

 

2017 Opel Insignia 2.jpg

2017 Opel Insignia 3.jpg

2017 Opel Insignia 1.jpg

2017 Opel Insignia 4.jpg

  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2017 Opel insignia (Resmi Görsel ve Bilgiler) olarak değiştirdi

Dış tasarımı tüm opellerde olduğu gibi güzel..

Üstten basık geldi son fotoda iç mekan nasıldır bilmem.Diğer d sınıfı araçlara göre içi küçüktü biraz güncel kasanın..

İnsignia için genelde hantal araba denir bu hafifleme işe yaramıştır belki biraz.

Ben beğendim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arka stopların iniş şeklini sevmedim. Çamurluk üzerinde radikal bir düşüş var. Biraz daha düz ve uzun şekilde içeri sokulsa daha güzel olurmuş tabiki bundan kasıt talisman ve megane gibi değil? 

 

Ledler astra k'daki gibi. İç dizaynda değişimi yansıtmış. Ben biraz passat cc'ye benzettim şase olarak. :) Yola oturmuş sanki. 

Güzel olmuş güzel. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mevcut kasada en sevmediğim yeri arka kapının sivri çıkıntısı, kelebek cam dediğimiz yer. Belli ki şikayet gelmiş düzeltmek istemişler. bu kasada orayı çok basit yontmuşlar, arka kapı camı 3 parçalı gibi olmuş. güzelim kasaya yakışmamış. Ford dan ders almalılar orası için.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

gerçekten çekici bir araç yapmış,opel kasaları son 7-8 yıldır herkes tarafından beğenilir hale geldi. ancak aracın elektronik sıkıntı çıkarma sıklığı azaltıldımı acaba? opel servisi sahibi olan komşum 10 yıl binip satacaksın yoksa uğraşır durursun demişti. ne kadar çok teknoloji o kadar bela derler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

Mevcut kasada en sevmediğim yeri arka kapının sivri çıkıntısı, kelebek cam dediğimiz yer. Belli ki şikayet gelmiş düzeltmek istemişler. bu kasada orayı çok basit yontmuşlar, arka kapı camı 3 parçalı gibi olmuş. güzelim kasaya yakışmamış. Ford dan ders almalılar orası için.

Onun adı "Hofmeister kink" ;)

Eskiden BMWye spesifikti. Şimdi genelde Alman arabalarında olur. Hofmeister kink i olmayanı DTM yarışına almıyorlarmış :D 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hofmeister_kink

 

Klasik E36daki hofmeister kink 

HofmeisterKinkE36.JPG

 

 

Bu arada ilk 3 nesil mondeoda yoktu. 4 ve 5. nesilde var. Ford biz de Almanız diyor ama araba daha çok amarikan tasarımı :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

D sınıfı arabanın istanbulda günlük kullanımda gereksiz olduğunu düşünmekle 2009da ilk çıktığı etkiyi dış tasarım olarak yaratmadı bende sadece çağı yakalamış diyebilirim. 

iç tasarım olarak çok beğendim resminden bile elimi atsam bulurum hissi oluştu. well done opel 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gayet güzel ve yaışıklı olmuş. Ama ön taraftan bakıldığında bir mondeo ve volvo arkadan bakıldığında ise wv cc havası yokmu arkadaşlar ? Kendine özgü olmamış bence. Biraz daha farklılaştırılabilirde kanaatimce.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tasarım olarak çok hoş olmuş gerek iç tasarım gerekse dış tasarım,arka ledler süper bence,1.6 dizel 160ps motorla Tr ye gelirse super olur çok iş çıkarır ,1.6 dizel oto. kombinasyonuda oldu muydu büyük işler çıkarır passatin en yakın rakibi olur bence

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 dakika önce, H. Cenk yazdı:

Yalnız bu standart insignia değil, insignia grand sport imiş.  BMW deki 4 serisi gran coupe gibi daha spor notchback versiyon.

Dingil açıklığı o yüzden fazla. 

 

Normal insignia yumurta gbi olmaya devam edecektir :) 

 

Ama açıklama bu modele özgü değil genel vermişler.

 

'Its roof is 29mm lower and its track has increased by 11mm. The overhangs have been reduced considerably and the wheelbase enlarged by 92mm.'

 

Detayları da gelmiş;

  • Yeni AWD mevcut (RS Like) ve 8 ileri otomatik şanzıman var.
  • Sınıf lideri sürtünme değeri 0.26 cd
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

arka kapı camı 3 parçalı gibi olmuş.

Gibi değil öyle zaten.

Sevimsiz duruyor gerçekten ama göz alışır sanki...

 

Ben de bazı eklemeler yapayım.

Lansmanı Mart'ta Cenevre Fuarında.

Epeyi bir hafiflemesine rağmen boyutları da büyümüş: Uzunluk 5,5 cm artarak 4,90 olurken dingil mesafesi 9.2 cm, tekerlek açıklığı 1.1 cm artmış, ancak yükseklik 3 cm azalmış. Monza tasarım nodelinden alınmış gibi görünen iri ve alçak panjur, geniş, uzun ve alçak araç "Coupé" tarzına daha bir yakın (Passat CC, ya da Mercedes CLS serileri gibi).

Opel yeni Insignia'ya görüntüsünü tamamlayıcı Grand Sport model ismini de eklemiş. Lansmandan kısa bir süre sonra steyşın Sport Tourer'in yapımı planlanırken, bir süre sonra da büyük olasılıkla crossover tarzı Country Tourer modeli de ürün gamına eklenecek. Tüm modellerde bagaj hacminin artması sağlanırken yükleme eşiği daha pratik hale getirilmiş. 

Ön koltuklar 3 cm alçaltılarak daha ergonomik ve sportif bir oturma pozisyonu ile sürücü odaklı kokpit tasarımı ile bütünleşmiş. Ancak dış boyutlardaki büyümenin iç hacimde belirgin bir genişleme sağlamadığını da belirtmekte yarar var. Bununla beraber arka koltuklar yine de rahat, konforlu, uzun yol uygun ve istenirse ısıtmalı olabiliyor. Malzeme ve işçilik kalitesinde önemli iyileştirme sağlanmış.Hepsi turbo beslemeli olan motorlarda da dikkat çeken iki motor var: Düşük devirden itibaren yeterli tork sunan 1.5L benzinli 165 PS ve rakiplerinden fazla  tork sağladığı ve fakat daha az tükettiği belirtilen biturbo dizel 160 PS. Standart olarak yeni geliştirilmiş 6 ileri düz şanzıman kullanılırken opsiyonel olarak 8 ileri tork konvertörlü klasik otomatik şanzıman sunulacak.

Sürüş karakteri alışıla geldiği gibi tatlı sert, iyi yol tutuş sunarken yeterli konfor da hedefleniyor. Hatta standart süspansiyon dahi çok yeterli, Flexride adaptif süspansiyona neredeyse gerek olmayacağı ifade ediliyor. 

Daha hassas hale getirilmiş direksiyon sistemi azalan ağırlıkla birleşince viraj kabiliyetini çok yukarılara taşımış.

Güzel olmuş yani...

Opel-Insignia-II-2017-Vorstellung-und-Fa

 

Opel-Insignia-II-2016-Opels-neue-Limousi

 

Opel-Insignia-II-2016-Opels-neue-Limousi

 

 

 

 

 

 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2017 Opel insignia (Resmi Görsel Ve Bilgiler) olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.