Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Ford Fiesta Tanıtıldı


Önerilen Mesajlar

2 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Var var kesin olacak sadece tüm seride mi emin değilim ama bence öyle olacak :) Bu da tarihinin tozlu raflarında yerini alacak ilk kez burada konuştuyduk diye :) 

Dediğim gibi 2 hafta içinde resmî yazısı gelecek.

Ee hadi hayırlı uğurlu olsun bakalım yepyeni bir dönüşüm olacak. Benim gibi uzun uzun zaman boyunca bütçesi bir daha c segment almaya yetmeyecekler için çok güzel bir haber oldu bu. Resmiyete bir dökülsün tekrar enine boyuna yorumları yapılır :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

çok güzel bir haber oldu bu

Keyfini kaçirmak istemem ama pek düşündüğün gibi değil.

Ford'un açıklamaları burada var.

Alıntı:

New double-bonded suspension bushes are twice as stiff as the outgoing Fiesta for sharper steering response. The bushes also bulge in a specific shape designed to better isolate road imperfections, combining with a larger rear twistbeam to reduce the impact of small bumps and road noise in the cabin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Keyfini kaçirmak istemem ama pek düşündüğün gibi değil.

Ford'un açıklamaları burada var.

Alıntı:

New double-bonded suspension bushes are twice as stiff as the outgoing Fiesta for sharper steering response. The bushes also bulge in a specific shape designed to better isolate road imperfections, combining with a larger rear twistbeam to reduce the impact of small bumps and road noise in the cabin.

O zaman Yakup Bey'in dediği gibi sadece performans modellerinde böyle bir değişiklik yapılır belki.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TÜM FİESTA serisinde; (Active serisini bilemiyorum)

Independent Control Blade multi-link system ve anti-roll bar mevcut arkadaşlar. Kesin bilgidir dilediğiniz yerde yazabilirsiniz (Mevcut Focus ile aynı) 

 Özetle; bağımsız arka süspansiyon standart. Diğer tüm teknik detayları bu ay sonuna doğru açıklanacak ayrıca başlık hazırlayacağım.

Düzeltme, hatalı bilgidir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

TÜM FİESTA serisinde;

Independent Control Blade multi-link system ve anti-roll bar mevcut arkadaşlar. Kesin bilgidir dilediğiniz yerde yazabilirsiniz (Mevcut Focus ile aynı) 

 Özetle; bağımsız arka süspansiyon standart. Diğer tüm teknik detayları bu ay sonuna doğru açıklanacak ayrıca başlık hazırlayacağım.

Insaallah kesin bilgidir. Zira rakiplerinin yeni gelen kasalarinin eli kuvvetli. Insanlarin tepkilerinin bir ortalamasini aldigimizda ibiza ve polo oldukca begenildi. Suruse dair bu onemli ayrinti fiesta'yi konfor, surus zevki ve limitler konusunda baska bir boyuta tasiyabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

TÜM FİESTA serisinde;

Independent Control Blade multi-link system ve anti-roll bar mevcut arkadaşlar. Kesin bilgidir dilediğiniz yerde yazabilirsiniz (Mevcut Focus ile aynı) 

 Özetle; bağımsız arka süspansiyon standart. Diğer tüm teknik detayları bu ay sonuna doğru açıklanacak ayrıca başlık hazırlayacağım.

Bize göre güzel, standart kullanıcıya göre ise fiyat sebebiyle üzücü haber. Kesin bilgiyi yayıyorum. Fiyat hakkında duyumun oldu mu Yakup Hocam?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne diyebilirim, demek ki açıklamaların biri diğerini tutmuyor.

Yakubun kulağı deliktir, doğru kabul ediyorum.

İyi haber mi?

@Cenk Demirel için kuşkusuz.

Ancak B sınıfı B buçuk olup, C fiyatlarını zorlayacak.

Yani C müdavimleri B buçuğa doğru kayacak yüksek fiyatlar nedeniyle. 

Peki küçük sınıfta bu kadar sofistike bir süspansiyon yapısı gerekli mi?

Bence çoğu kullanıcı için değil. 

Ama belli ki Ford aksini düşünmüş.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

14 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Ne diyebilirim, demek ki açıklamaların biri diğerini tutmuyor.

Yakubun kulağı deliktir, doğru kabul ediyorum.

İyi haber mi?

@Cenk Demirel için kuşkusuz.

Ancak B sınıfı B buçuk olup, C fiyatlarını zorlayacak.

Yani C müdavimleri B buçuğa doğru kayacak yüksek fiyatlar nedeniyle. 

Peki küçük sınıfta bu kadar sofistike bir süspansiyon yapısı gerekli mi?

Bence çoğu kullanıcı için değil. 

Ama belli ki Ford aksini düşünmüş.

 

Acikcasi b segmentinde fiyatlari daha da artirabilecek her donanimin ince elenip sık dokunmasi gerektigini savunuyorum ben de. Fiyatlar bu hale gelesiye kadar kesinlikle ' ne gerek var ' cumlesini ben de cok kullanirdim. Ama misal benim artik durumum sifir c segment almaya yetmeyecek. Eger ileride sifir araba alma durumum olursa bu sadece b segment olabilecegi icin bu gelismeye sevindim diyebilirim. En azindan odeyebildigim fiyatin karsiliginda daha kaliteli bir altyapiya sahip otomobili alabilecek olma ihtimali sevindirdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TÜM FİESTA serisinde;
Independent Control Blade multi-link system ve anti-roll bar mevcut arkadaşlar. Kesin bilgidir dilediğiniz yerde yazabilirsiniz (Mevcut Focus ile aynı) 
 Özetle; bağımsız arka süspansiyon standart. Diğer tüm teknik detayları bu ay sonuna doğru açıklanacak ayrıca başlık hazırlayacağım.

Bana bunlarla gelin :)
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de ne gerek var diyenler tarafındayım, eğer fiyata etkisi önemli ise :)

 

Bu araca baktıkça hedef kitlenin sadece bayanlar olduğu düşünmeye başladım :) İç tasarımda eskiden asılı duran tabletlere karşıydım ama zamanla buna ben de alıştım (sanırım yeni araçların üçte biri falan bu tarza geçti, geçiyor). Bana göre bu aracın iç tasarımı polo'dan daha iyi. Polo teknolojik ama çok düz ve durgun duruyor.

Ah işte o ön tasarımdaki ifade yok mu. Amerika da değil, daha çok Hindistan ve Çin taraflarında beğeni toplayacağını düşündüğüm ifade. Bakalım Avrupada nasıl tepki alacak ..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiyat konusunda Avrupa'da değişiklik yok bunu biliyoruz, şurada bahsetmiştim

https://www.focusclubtr.com/topic/13948-2017-yeni-fiesta-motor-ve-donanımları/

 

Türkiye cephesinde full versiyon 100 bin'e vuracak. Başlangıç ise bence pahalı, güncel 1.4L Titanium fiyatına 1.1L Trend alınacak; donanımlar tabii ki eskisi gibi değil biraz daha dolgun.

 

Fiesta'nın ortalama 70-80 kg ağırlaşma sebebinin büyük dilimini almıştır, sistem. Bence de gerekli değildi duyunca çok şaşırdım ama vardır bi bildikleri demek ki.

 

Bu ay sonunda Avrupa'da basın sürüşleri mevcut, ilk yorumları göreceğiz bakalım hem orada alt arkayı fotoğraflayan biri çıkar elbet :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.