Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus Rs-mustang V8 Drag (sonuç şaşırtıcı)


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

... EcoBoost + Turbo tabi ki V8 atmosferik döküm makinayı yer. Çok uzağa gitmeye gerek yok, 2.3EB Mustang'da abisi V8'i kısa kalkışta harcıyor. Bir adım öteye gidelim, bence RS 1,000 metre'de Shelby'yi de "çıtırdatır" ... yani RS'i geçmek zor. (hele ki hafif nemli asfaltta) 

 

Düzeltme/Ek : FocusRS vs Mustang2.3EB kalksaydı bence fark çok daha az olurdu.

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tech

2.3 RS Manuel, 350 PS 440 (470 O) Nm AWD, 1.560 kg, 0-100 4.7 sn, max 268 km/h

2.3 Mustang F. Manuel, 317 PS 432 Nm RWD, 1.695 kg, 0-100 5.8 sn, max 233  km/h

5.0 Mustang F. Manuel, 421 PS 530 Nm RWD, 1.726 kg, 0-100 4.8 sn, max 250 km/h

 

Meraklısına detaylı kıyas: http://www.zeperfs.com/en/match5869-5847-5921.htm

 

60 km/h'a kadar 2.3 mus 5.0 mus'tan iyi ama sonra V8 rahat öne geçiyor hatta madara ediyor :D 

RS ise 130 km/h'dan sonra V8'e madara oluyor :D 

Ara hızlanmada ise lider kuşkusuz sürekli RS

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 
@Semih G. RS napcan diyordun buyur izle :smiley2k:

Tr şartlarında ışıkta yanına RS denk gelme ihtimali Mustang gelme ihtimalinden daha az, benim gönlüm hala stang'ten yana. Param olsa önce bir 5.0 alırım arta birşeyler kalırsa Rs düşünürüm yanına [emoji1]
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

adamlar söylüyor işte rs ile v8 aynı para (orada) alacak paran olsa hangisini alirsin . çoğunluk daha ikonik olduğu için Mustane seçer herhalde. burada ise rs in daha hızlı kalktığı gösterilmiş. yakupun yazdığı gibi 0-100leri teorik olarak yakın. hatta rs yanlış hatirlamiyorsam testlerde Daha kötü çıkıyor.  çoğunluk testi görmeden sorulsa v8 kazanır der herhalde. burada rs in ıslak dolayısıyla awd avantajı yanında kimsenin dikkatini çekmemiş launch control avantajı var. LC olmasa pist kuru olsa belki sonuç farklı olurdu. Bir de bu 1 km drag , 1 mil.  olsa rs nal toplardı. aynı fiyata ben Yine de  v8 tercih ederdim ( mtv yi kaale almiyoruz :) ) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, H. Cenk yazdı:

çoğunluk daha ikonik olduğu için Mustane seçer herhalde.

Azınlıktayım.

"Sports car" vs "Muscle car" tercihinde ben spora yönelirim, hem de hiç düşünmeden. 

Ha "muscle car" olacaksa ille o zaman en dinamik sürülebilirini tercih ederim ve ihanet içinde bunu seçerim:

camaro1le-151.jpgcamaro1le-144.jpgcamaro1le-142.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de oldschool V8 i yani 6500 den fazla devir çeviremeyen , sesi güzel olan ama onun dışında fazla çekiciliği olmayan GT yi avrupaya getirmelerini anlamsız buluyorum. Amerikada Newport beach te ağır ağır bla-bla-bla sesini dinleterek hele ki üstü açık GT ile gezmenin belli bir keyfi vardır muhtemelen ama bir avrupalı için pek anlamı yok bunun. Onun yerine Avrupaya daha uygun süspansiyonlu, 5,2 litre 8200 devir çeviren modern avrupalı V8lere kafa tutabilen GT350 nin getirilmesi (R şart değil) çok daha doğru olurdu diye düşünüyoum naçizane fikrimle :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

14 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

60 km/h'a kadar 2.3 mus 5.0 mus'tan iyi ama sonra V8 rahat öne geçiyor hatta madara ediyor :D 

 

... zaten o yüzden özellikle "kısa" kalkış dedim :)   bkn.iki trafik ışığı arasında kalkmak

--2 dakika sonra eklendi--
12 saat önce, H. Cenk yazdı:

burada rs in ıslak dolayısıyla awd avantajı yanında kimsenin dikkatini çekmemiş launch control avantajı var. LC olmasa pist kuru olsa belki sonuç farklı olurdu.

 

... dikkat çekmez olur mu? ... kendimden alıntı yapayım " (hele ki hafif nemli asfaltta)  "

--7 dakika sonra eklendi--
1 saat önce, Cem Boneval yazdı:

en dinamik sürülebilirini tercih ederim ve ihanet içinde bunu seçerim:

 

... hayal kırıklığına uğrayacaksın. 6lt'lik V8 bile hissiz ... zaten bu yüzden erkenden kasaya/yürüyene/motora müdahale etme kararı aldılar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir A45 C63 karşılaştırması kadar şaşırtıcı değil de Tr'deki ortalama bir insan ve Amerikanya'daki "Redneck" abiler için tabiki de pek kabul edilebilir değil. Sonuçta bizde boy/boyut ile işlevin doğru orantılı olduğunu düşünenler çoğunlukta malesef.

--0 dakika sonra eklendi--

Tabi RS ile yanlamanın Mustang ile yanlamaktan daha "zor" ve "tehlikeli" olduğu düşünülürse tabikide Mustang, ama 2.3 EB + yazılım tercihimdir. Aradaki farka değeceğine inanmıyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

46 dakika önce, Mertcan Çelik yazdı:

Tabi RS ile yanlamanın Mustang ile yanlamaktan daha "zor" ve "tehlikeli" olduğu düşünülürse

RS ile yanlamak daha zor, Mustang ile yanlamak daha tehlikeli diye yorum getirsem

2 saat önce, Kaan Yagizer yazdı:

.. hayal kırıklığına uğrayacaksın. 6lt'lik V8 bile hissiz ... zaten bu yüzden erkenden kasaya/yürüyene/motora müdahale etme kararı aldılar. 

Hayal kırıklıklarımla yaşamaya hazırım

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.