Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 2016 Trend X1.6 Benzinli Performansı


Tümer Demirel

Soru

Herkese iyi günler arkadaşlar. Aracım 2016 benzinli 1.6 trend x. Arkadaşlar aracı alalı 15 gün oldu. Nedense aracımda 125 beygirlik bir araç istediğim performansı göremiyorum.  Özellikle rampalarda çok iyi gitmiyor. Acaba bu neden olabilir. Yoksa benim mi beklentim çok yüksek. ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Otomatik Mesaj

Bu konu, Teknik ve Faydalı Bilgiler > Otomobiller Hakkında > Motor kategorisinden Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
3 saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Araba hayırlı olsun Tümer, güzel günlerde kullanırsınız İnşallah.

Çekiş konusunu 2 Ekim Polenezköy buluşmasında ayarlarız, sen tatlıları kap gel yeter :)

bu kadar tatlı şeker yapmasın sonra çok sipariş oldu sanki hepsini bitiremezsen yardım ederim:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Dik rampalara her zaman ivmelenmenizi iyi tutarak girin. Genellikle 4e düşürmek hatta virajlıysa 3e düşürmek zorunda kalabilirsiniz. Ama merak etmeyin yokuşlarda geçildiğiniz her aracı inişte ve düzlükte yol tutuşunuz ve göreceli güçlü motorunuzla yakalarsınız. (Bkz: Avuntu nedir?) :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
15 dakika önce, Ergün YILDIZ yazdı:

Aracınız dizel olsaydı, benim gibi 45 derecelik rampaları 3. hatta 4. vites ile çıkardınız. Tabi benzinli olunca duz yolda gider rampada bayılır.

 

45 derece 4. vites :) 

 

4854af0a545a0f8423de1d68a9eb9022.jpg

 

Ayrıca durumu kişiselleştirmenin de pek anlamı yok gerçi dizel ile hiç alakası yok tamamen turbo besleme onun nedeni.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Elmayla armutu kiyaslamaya devam tam gaz...

atmosferik arac ile turbolu arac arasinda bir fark yok, fark olan yer ihtiyac duydugunuz gucu aldiginiz araligin farkli olmasi ve ona gore surus tarziniZi degistirmeniz gerektigi. Ha ben ucucam

kacicam derseniz yuksek devir dusuk vitesle gitmeniz gerekir. Yok bunuda begenmedim derseniz hemen bir turbo benzinli motor bakin derim ?? mesela leon, golf, 1.0 focus vs vs...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.