Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Recommended Posts

Ant - 12; Ant + 24; Unlock 5; Lock 3; Gnd 13 Elektrik F3'ten alınacak doğru anlamış mıyım?

Yalnız sanırım C2153B soketi beninkinde boş olan sanırım. 

İkinci resimdeki soketten bulmam mı gerekir yoksa soketsiz de olur mu?

IMG_20190804_145758.jpg

IMG-20190803-WA0027.jpg

Edited by Ünsal Doğan
Resim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rfa modülünde boş soketin  olduğu yerde iç kısımda pinler mevcutmu ?

size tavsiyem aracınızın şasi numarasından bakıp rfa tesisat şemasını indirmeniz yönünde ...

Edited by Serkan Karakoca

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 Titanium C-Max'i bu şemaya göre yaptık ama çalışmadı acaba nerede yanlış yapıyoruz. Ön sağ ve sol kol için soket ve numara eleştirmesi aşağıdaki gibi. Beyinden anahtarsız girişi de açtık. Aşağıdaki şema bizim araç uygun değil mi yoksa biz mi yanlış yapıyoruz.

Screenshot_2019-08-10-20-12-34-952_com.whatsapp.png

Edited by Ünsal Doğan
Ekleme

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 dakika önce, Ünsal Doğan yazdı:

bu şemaya

Ünsal bu şema mk2 için yani benim arabada böyle. Senin bağlantı yapacağın modül bu şemadaki gibi değil. Senin araç mk2 mca ve ona göre bağlantı yapmalısın ki Kuga ile aynı olduğunu varsayıyorum. Bu şema confrat modülü girişleri, bizim bagajdaki modül, senin modül far anahtarı arkasında...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Ünsal bu şema mk2 için yani benim arabada böyle. Senin bağlantı yapacağın modül bu şemadaki gibi değil. Senin araç mk2 mca ve ona göre bağlantı yapmalısın ki Kuga ile aynı olduğunu varsayıyorum. Bu şema confrat modülü girişleri, bizim bagajdaki modül, senin modül far anahtarı arkasında...

Abi bu benim araba değil. Abimin arabası. 2012 Grand C-Max Titanium. Seninkiyle aynı kasa sanırım. Modül ve kablolar aynı. Yapmamız gereken atladığımız bir şey mutlaka var ama bulamadık. Varsa tavsiyeleriniz, şuna dikkat et diyeceğiniz bir şey bekliyoruz. Biz şöyle yaptık kablolamayı ama olmadı:

IMG_20190810_192029.jpg

IMG_20190810_183849.jpg

Edited by Ünsal Doğan
Resim ekleme

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Rgb sigortadan elektrik verdiniz mi? Bagajda dik olan sigorta kutusu.

Evet 3 numaralı sigortadan aldık. Beyinden de Anahtasız Giriş ve Çalıştırma'yı açtık.

IMG_20190806_230341.jpg

IMG_20190810_154139.jpg

Edited by Ünsal Doğan

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 dakika önce, Ünsal Doğan yazdı:

Evet 3 numaralı sigortadan aldık

Bugün bir arkadaş daha mca Focus ta yapamadığını söyledi ki bağlantıyı yapan uzman arkadaştı.

Bir şey diyemiyorum, bağlantıları tekrar kontrol edin bir yerde bir eksik olmalı...

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Bugün bir arkadaş daha mca Focus ta yapamadığını söyledi ki bağlantıyı yapan uzman arkadaştı.

Bir şey diyemiyorum, bağlantıları tekrar kontrol edin bir yerde bir eksik olmalı...

Abi bir şey farkettim iki tane farklı şema var Biz aşağıdaki 1. resme göre yaptık. 2. Resimde soket pin numaraları farklı. İkincisye göre "Anten +" ve "Anten -" yer değiştiriyor. Hatırlıyor musun seninkini hangi resimdeki gibi yaptınız. 

 

 

Screenshot_2019-08-10-16-42-49-841_com.whatsapp.png

Screenshot_2019-08-10-20-12-34-952_com.whatsapp.png

Edited by Ünsal Doğan
Fotoğraf

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

 

Bir de modül üstündeki pinlere çektiğimiz kabloların değdiğinden emin olamıyoruz. Bunu ölçme yöntemi var mı acaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 saat önce, Ünsal Doğan yazdı:

Bir de modül üstündeki pinlere çektiğimiz kabloların değdiğinden emin olamıyoruz. Bunu ölçme yöntemi var mı acaba?

Var buzer ile ölçü aleti olması gerekli ölçersiniz ...

--1 dakika sonra eklendi--
14 saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Bugün bir arkadaş daha mca Focus ta yapamadığını söyledi ki bağlantıyı yapan uzman arkadaştı.

Bir şey diyemiyorum, bağlantıları tekrar kontrol edin bir yerde bir eksik olmalı...

Kimmiş o uzman arkadaş ? 😊

--7 dakika sonra eklendi--

Bu  işaretlediğim yerdeki yeşil soket sıralaması yanlış onun için sinyaller doğru olmadığından çalışmıyor ...

IMG_8978.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 saat önce, Serkan Karakoca yazdı:

Var buzer ile ölçü aleti olması gerekli ölçersiniz ...

--1 dakika sonra eklendi--

Kimmiş o uzman arkadaş ? 😊

--7 dakika sonra eklendi--

Bu  işaretlediğim yerdeki yeşil soket sıralaması yanlış onun için sinyaller doğru olmadığından çalışmıyor ...

IMG_8978.PNG

Evet değiştirdim. Aşağıdaki şemaya göre renkleri baz alarak yaptım. Cat 5 kablo(ethernet) kullandım o halde bile kapı körüğünden geçmek çok çok zor oldu.  Zor oldu ama çalıştı. Yardımlarınız için teşekkürler...

Screenshot_2019-08-11-00-36-16-057_com.android.chrome.png

--1 dakika sonra eklendi--

Sonuç bu:

Edited by Ünsal Doğan
Ekleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Türkiye'de ilk kez yine tabiki burada
      2015 Ford C-max Donanım Listesi (Makyajlı C-MAX)
      Trend:
      - 16'' alüminyum alaşım jantlar
      - Ön sis farları
      - Hız kontrol sistemi
      - Yan perde hava yastıkları
      - Ford Sync 1.1 ve Acil durum yardımı
      - Deri direksiyon simidi
      - Yokuş kalkış desteği
      - Ford MyKey
      Titanium:
      - Elektrikli katlanan yan aynalar
      - Anahtarsız çalıştırma
      - Otomatik Klima (1.5 ecoboost: trend donanım ile de standart.)
      - Otomatik yanan ön farlar
      - Yağmur sensörü
      - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
      - Arka hava menfezleri
      - Otomatik çocuk kapı kilidi
      - Çocuk gözlem aynası
      - Gündüz yanan Led ön farlar
      - 8'' dokunmatik ekran & Ford Sync 2
      - Otomatik dikey ve paralel park
      - Paralel park çıkış yardımı
      - Arka koltuk emniyet kemeri uyarısı (Net değil belki hepsinde)
      Grand ile
      - 3. Sıra koltuklar
      - Kayar arka kapılar
      - Tavan Rayları
      Opsiyon Listesi
      Trend:
      Gelişmiş Otomatik Park Sistemi
      -Otomatik Dikey Park
      -Otomatik Paralel Park
      - Paralel park çıkış yardımcısı
       
      Titanium:
      X Paket
      - 17'' aluminyum alaşım jantlar
      - Panoramik cam tavan
      - Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi (bu yeni geldi)
      - Akıllı bagaj sistemi (bu yeni geli)
      - Isıtmalı ön cam
      - Arka yan camlara entegre güneşlikler (Ayrıca arka cam siyah)
       
      Bi-Xenon Farlar ve Dinamik Ön Far Sistemi
      Tekno Paket
      - Aktif Şehirİçi Güvenlik Sistemi
      - Şerit Takip Sistemi
      - Şeritte Kalma yardımcısı
      - Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      - Otomatik uzun far
      - Kör Nokta Uyarı Sistemi
      - Çapraz trafik uyarı sistemi 
       
      Navigasyon Paketi
      - Geri görüş kamerası ile 
       
      NOT: 01.01.2018 üretimi itibari ile araçlarda aktif şehiriçi güvenlik sistemi standart sunulmaya başlanmıştır.
       
      AĞUSTOS İTİBARIYLA TAM LİSTE:   cmax.pdf
      Motorlar
      Benzinli:
      --> 1.6 ti-vct 125 Ps Manuel 
      125 ps - 159 Nm Tork
      Tüketim: 8.4 - 5.2 - 6.4   / CO2: 149
      --> 1.5 Ecoboost 182 PS - 6 ileri Otomatik Şanzıman - S&S ile
      182 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 9.2 sn ve 213 km/h
      Tüketim: 8.9 - 5.1 - 6.5 lt / CO2: 149
      Dizel:
      --> 1.6 Tdci 115 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile 
      115 ps - 270 Nm
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 11.3 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.4 - 4.0 - 4.5 lt  / CO2: 117
       
      1.5 Tdci 120 PS - 6 ileri PowerShift Otomatik Şanzıman - S&S ile  (2016 OCAK)
      120 ps (3600 rpm) 300 Nm (1750 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 12.4 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.0 - 4.1 - 4.4 lt  / CO2: 115
       
      NOT: 1.6 Ti-vct grand c-max ile gelmiyor. Yani sadece otomatik benzinli var şu an bu cephede. Ayrıca 1 Eylül'den sonra Grand C-max manuel dizeli 1.5 tdci olarak gelecek. Normal C-max 1.6 dizel ile devam fakat s&s mevcut hepsinde.
       
      Ek: Silecek suyu fıskiyeleri ön camın önüne gizlendi, bagaj tutamağı lazer kesin ile bagaj kapağına entegre edildi. 
       
      Yeni Renkler: Kiremit Kırmızı (Lansman fotoğraflarında gördüğümüz. BKNZ: Ana başlığımız)
      Teknotik Gri ve Tundra Kahverengi (Yine lansman rengi bunlar)
       
      İç tasarım olarak ekranlara girelim; artık alt donanımda da gösterge önü TFT ekran ve Müzik sistemi de 4'' renkli ekran ile geliyor fakat kol dayama Trend ile sunulmuyor.
       
      İlk fiyatları burada: http://www.focusclubtr.com/topic/10097-2015-ford-c-max-donanım-motor-listesi-türkiye-fiyatları/?do=findComment&comment=310404
       
    • By Yıldırım Başaran
      Uzun süredir aklımda olan ve sonunda vakit bulup yaptığım USB şarj bölümü ve sinyalli gündüz ledlerim...
       
       


      --0 dakika sonra eklendi--

      --3 dakika sonra eklendi-- Bagaj fitili için servis ve internetten bulduğum fiyatlardan sonra küçük bir sanayi araştırması ile aldığım orijinalden farksız fitil..


      --7 dakika sonra eklendi-- Karanlıkta araç içine düşen şeyleri görebilmek için yaptığım aydınlatma :)


    • By Canberk Tan
      Merhaba,
       
      2006 Ghia Model 1.6 Manuel C-Max aracımız var. Motor arızası uyarısı vermesi nedeniyle bir servise bıraktık aracı. Birçok sorun çıkardılar önümüze.
       
      Öncelikle katalizör temizliği yapıldı (Boşaltma değil temizleme). Yakıt deposu temizlendi. Sonrasında enjektör temizliği/ayarı yapılması gerektiği söylendi. Bostancı sanayide birine yaptırdık. Bu aşamadan sonra yaşadığımız sorunlar şöyle;
       
      Yakıt tüketimi 100 km'de yaklaşık 1 litre arttı. Yaz aylarında şehiriçi 7.4 lt./100km yakıt tüketimi olan araç 8 lt./100km üstüne çıkmaya başladı. Kış olması ve debriyaj yukarıda kavradığı için yakıt tüketimin artması mümkün ancak baskı/balata çok kötü durumda değil. Yani yokuşlarda çekiş sorunu yaşamıyoruz. Bu nedenle bu kadar artması anormal geldi bize. Yaklaşık olarak 100km. daha az yol alıyoruz.
       
      Bir diğer sorunumuz da araç ekranındaki ortalama yakıt tüketimini gösteriminin yanlış olması. Sadece şehiriçi kullanıma rağmen şu an 5.6 lt./100 km gibi komik bir ortalama gösteriyor  Yapılan onarımlardan sonra bu hâle geldi, önceden böyle bir sorun yoktu. Her yakıt aldığımızda sıfırlıyorduk ortalama tüketimi. Bundan kaynaklanabileceğini söylediler ancak bana saçma geldi. 4 ay boyunca bu şekilde kullandığımızda sorun olmadı, onarımdan sonra olması garip.
       
      Bu gibi sorunları yaşayanlar varsa bilgilendirme yapabilirler mi acaba? Ve baskı/balata değişimi yaptıranlar varsa ne kadar tuttuğunu paylaşabilirler mi?
       
      Şimdiden teşekkür ederim.
       
      EK: Unuttuğum bir diğer sorun da şu;
      Hızı sabitleyip + tuşuna basılı tuttuğumda -yani sabitlenen hızı yükseltmek istediğimde- araç biraz hızlanıyor ancak sonra hız sabitleyici devredışı kalıyor. Bu neden kaynaklanıyor olabilir? Onarımdan önce böyle bir sorun yoktu.
    • By Yıldırım Başaran
      Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar.
      Tanışma faslından sonra hemen sizlerle sorun paylaşmak istemezdim ancak uzun süredir vakit bulamadığım için paylaşımda bulunamadım.
       
      2004 C-Max 1.6 Trend model araç sahibiyim.
       
      Aracımı alalı 2 ay kadar oldu ve o günden bu yana farkettiğim 2 büyük problemim var. Diğer küçük problemler için ise daha sonra vakit bulup yanıt ettikçe fotoğraflar ile paylaşımda bulunmak düşünüyorum.
       
      1. Sorun; Hidrolik Direksiyon rölanti 750-800 aralığında iken inanılmaz sert bir hal alıyor. Köşeleri dönerken yada araç park edeceğim zaman el frenini çekip gaz verip direksiyon çevirebiliyorum. Hidrolik sıvısı var ve hatta fazla bile konulmuş.
       
      2. Sorun; çok nadir yaşadığım bir problem olmasına karşılık ayağımı debriyajdan kaldırdığım halde debriyaj pedalının debriyajı salmaması. İkinci kez pedala basıp bıraktığımda düzelmiş olması.
       
      Bu konular hakkında fikri olan varsa yardımlarını bekliyorum.
      Şimdiden herkese teşekkürler.
    • By Ozan Koç
      Arkadaşlar merhaba;
       
      Geçen hafta başı 2012 tit x model cmax arac satın aldım, expertiz yaptırdım motor verimi ile ilgili aşağıda fotografını paylaşıyorum, expertiz yapan arkadaş intercooler borusunu gösterdi terleme yapmış temizletmelisin birde gaza biraz yüklen turbo tembelleşmiş dedi,
       
      Sizce motor verimi nasıl yukarı çıkarabilirim, ankara'da işin erbabı bir usatnız varmıdır.
       
      teşekkürler.
       
      https://hizliresim.com/8N85Oa

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.