Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Modifiye, bir bakında gözleriniz kamaşsın


Önerilen Mesajlar

Zaten modifiye işlevsellik için değil, görsellik için yapılır. Kim aracını daha işlevsel olsun diye alçaltır ya da kim arabası daha işlevsel olsun diye orjinal tamponlarını çıkartıp fiber tampon koyar ki. Bunlar tamamen görsellikle alakalı. Ben beğendim ama yaparım demedim. Stoplar hoş olmuş, değişik olmuş, Uygulayabilirdim diyorum sadece. O adam eminim aracı şeker kırmızı olsaydı da aklına gelenbilecek değişiklikleri yapardı.

Şeker kırmızının jantlar hariç hiçbir orjinal olmayan modifiyeye ihtiyacı yok...Belki orjinal spoilerla sedanlarda led far olabilir bi de...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya bak. Siz bile bişeyleri değiştirmeyi düşünüyorsunuz. Her ne kadar şeker kırmızı olsada ....

İnsanlar değişikliklerden hoşlanır. Adam led stop olmaıdğı için folyo kaplamış. Sunroof almamış, komple cam tavan görünümü yapmış, v.s. Yakup beyin dediği gibi itici değil,

Zevkkkkkkk

Bence itici değil...Gençler yapıyor bunları

Gençler derken, +18 -35 mi ? :yeah::zha: :zha:

Bora bey bu sınırların dışında değil mi? :zha: :zha: :zha: :zha: :kıhkıh::smiley2k: :smiley2k: :smiley2k:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence olmamış. ST'yi bekleyip onun cantlarını alıp, ya da eski rs/st cantlarını alıp plasti dip ile kaplayıp ya da boyatıp, fren sisteminde kaliperleri boyatmak yerine orjinal Brembo setini taktırıp bir de chipledin mi buyrun size şekli olan aşırı yakmayan yeterince kaçan temiz yol tutan normallerine göre çok daha iyi duran bir Focus III :kıhkıh: . Daha arka stoplarını bile değiştirememiş biri olarak hayalperest hissettim şu an da olsun hayalden zarar gelmez herhalde.

Edit: Bir de sedefli beyaza veya farklı bir renge kaplatmalı.

Mertcan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence olmamış. ST'yi bekleyip onun cantlarını alıp, ya da eski rs/st cantlarını alıp plasti dip ile kaplayıp ya da boyatıp, fren sisteminde kaliperleri boyatmak yerine orjinal Brembo setini taktırıp bir de chipledin mi buyrun size şekli olan aşırı yakmayan yeterince kaÇan temiz yol tutan normallerine göre Çok daha iyi duran bir Focus III :kıhkıh: . Daha arka stoplarını bile değiştirememiş biri olarak hayalperest hissettim şu an da olsun hayalden zarar gelmez herhalde.

Atmosferiklerde chip bir işe yaramaz, ille turbo olacak.

Mk.3 EB 1.6 ise 3 cm yay, uygun Koni veya Bilstein spor amortisör seti, 17" 5 kollu jant + 215/50-17 lastikler tamamdır ve benim tarzımda kullananlar iÇin de gereklidir...

Başka hiÇbir görsel - işlevsel değişiklik istemez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Atmosferiklerde chip bir işe yaramaz, ille turbo olacak.

Mk.3 EB 1.6 ise 3 cm yay, uygun Koni veya Bilstein spor amortisör seti, 17" 5 kollu jant + 215/50-17 lastikler tamamdır ve benim tarzımda kullananlar iÇin de gereklidir...

Başka hiÇbir görsel - işlevsel değişiklik istemez.

Dizel iÇin söylemiştim ben olur da ileride kendi arabamıza yapmaya kalkışırsak diye de bu kadar masrafa giden gidip turbolu bir benzinli alır tabiki, ya da BMW dizel :kıhkıh: .

Bilmiyorum Youtube'da gördüğüm fren incelemeleri resmi olmayan reklamlar mıydı da sonradan takılan frenlerin fren mesafesinde 3-4 metreye kadar farkettirdiği görülüyordu ki bu mesafe mantıken hız arttıkÇa artacak. Bir de sizce lastiklerin 225 olması farkettirmez mi?

Mertcan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bilmiyorum Youtube'da gördüğüm fren incelemeleri resmi olmayan reklamlar mıydı da sonradan takılan frenlerin fren mesafesinde 3-4 metreye kadar farkettirdiği görülüyordu ki bu mesafe mantıken hız arttıkÇa artacak. Bir de sizce lastiklerin 225 olması farkettirmez mi?

önce fren konusu: Motor gücünde artışa gidilmediği sürece fabrika Çıkışı frenler, eğer bakımlı ve iyi durumda olursa yeterli olacaktır. Ancak ciddi güÇ artışına gidilirse (kabaca %30 ve üstü) fren iÇin de yatırım yapamaya değer, hatta bazı durumlarda zorunluluk bile doğabilir. Tabii sistemi bir bütün olarak ele almak lazım, sadece kaliper ve balata değişimi yetmez, disk ve balata ısınma karakteristikleri, yüzey genişliği, fren pedal gücü ayarı vb. Çok sayıda faktörün değerlendirilmesi gereken bir tablo ortaya Çıkar ki modifiyecilerin Çoğunda bu konuda bir bilgi ve deneyim birikimi olduğundan şüpheliyim.

Lastik konusuna gelince: Geniş lastik her zaman iyi midir?

Sürüş özelliklerine ve beklentilere göre değişir.

Lastik genişliği değişirken lastik Çapının standart modele göre %2-3'den fazla değişim göstermemesi gerektiği unutulmamalıdır, aksi halde ABS, ESP vb. güvenlik donanımlarında sorun yaşanabilir.

Bu da doğal olarak taban genişledikÇe jant ebadının büyüyeceği ve yanak genişliğinin de azalacağı anlamına gelir.

GENİŞ LASTİK

Artıları

+ Kalkışta daha iyi yola tutunma

+ Virajda daha iyi yanal tutunma

+ Daha kısa fren mesafesi (ilave her 1 cm taban genişliği fren yolunu yaklaşık 1 m kısaltır)

+ Daha gösterişli duruş

Eksileri

- Dar yanak nedeniyle komforda azalma

- Dar yanak nedeniyle TR yollarında jant yamultma ya da kırma olasılığında artış

- Su birikintilerinde erken kızaklama (her cm ilave genişlik iÇin kızaklama başlangıÇ hızını yaklaşık 3 km/s aşağı Çekebilirsiniz)

- Artan yuvarlanma ve hava direnci nedeniyle tüketimde artış (her cm ilave iÇin ort. %2-3 gibi)

- Artan yuvarlanma ve hava direnci nedeniyle son hızda düşme

- Boyunca yol Çatlak ve oluklarında izden Çıkma daha belirgin olur

- Lastik sesinde artış

- Göreceli daha hızlı yıpranma

- Jant değişimi ve dar yanak lastik maliyetinden kaynaklanan yüksek fiyat

- Lasitk+jant ağırlığındaki artış nedeniyle süspansiyona binen yük de artar, ve bu da konforu olumsuz etkiler

Sanırım herşeyi özetledim, unuttuklarımı da arkadaşlar ilave eder tabii.

Aradaki farklar bazen hissedilebilir olmaktan Çok teorik olsa da göz önünde bulundurulmalı, harcama sonrası pişmanlık fayda vermez.

Focus Mk.3 iÇin kullanılabilir lastik ölÇüleri 205/55-16 ile 235/40-18 arasında değişiyor.

İki uÇ arasında salt latik başı maliyet aÇısında 200 TL civarında fark olabilir!

Ben hala bu model iÇin ideal ölÇünün 215/50-17 olduğunu, avantaj ve dezavantajların bu ebadda en iyi dengede olduğunu düşünüyorum.

Bu konuda aÇılmış bir başlık da var, meraklıları oradan devam edebilir: http://www.focusclubtr.com/index.php?/topic/48-buyuyen-jant-ve-lastigin-etkileri/page__view__findpost__p__190

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford logosunda yapılabilecek bir değiliklik yok. Hayal gücüm buna yetmiyor. Belki daha karizmatik Titanium malzemeden yapılmış tamamen metal bir ford yazısı ama bu ve bunun gibi bir uygulama yapan bir yer yok sanıyorum. Titanium, karbon gibi kaliteli malzeme dışında orjinal logoya yapılabilecek hiç bir şey yok malesef. içini kırmızıya boyamak hiç de özgün bir uygulama gibi gelmiyor bana.

ÜmitVaysaloğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zevkkkkkkk

Bence itici değil...Gençler yapıyor bunları

Seni pek bi yaşlı gördüm Yakubum :P

Mk.3 EB 1.6 ise 3 cm yay, uygun Koni veya Bilstein spor amortisör seti, 17" 5 kollu jant + 215/50-17 lastikler tamamdır ve benim tarzımda kullananlar için de gereklidir...

Başka hiçbir görsel - işlevsel değişiklik istemez.

Tamamen katılıyorum abicim ama yayları 3 yerine 5 yapsak ? :) 5 iyidir iyi :)

Ben aracı beğenmedim.

Jantlar olmamış.

Araç aşırı basık 1-2 cm daha havada olsa işlevsellik daha iyi olur. Ayrıca yoltutuşu rezalet hale gelmiştir o aracın şu anda

Araçta beğendiğim tek nokta stoplar. Gözüme hoşgeldi ama seçilen siyah bir ton daha açık olabilirdi.

Neyse yapan yapmış keyfini sürsün. Bize güle güle kullan demek düşer

Herkezin zevki farklı sonuçta :smiley2k:

Ama yazık olmuş bence F3 e :kıhkıh:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.