Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Lastik Ebatları Ve Seçimi


Furkan Safi

Önerilen Mesajlar

merhaba;

 

1.6 eb aracımda 225/40/18 kumho lastikler var. Viraj yapmayı seviyorum ve kumholar hiç güven vermiyor. 

size sorum önleri biraz daha inceltip 215 yaparsam nasıl olur veya arkaları 235 yapsam nasıl olur .

ikinci sorum da ben continental sport contact 5 düşünüyorum sizin önerebileceginiz fiyat performans olarak.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tutunma lastik genişliği yanında lastik modeli, aşınma düzeyi, lastik yaşı ve yüzey özellikleri gibi pek çok etkene bağlıdır.

Kumho fiyatına göre hallice lastik yapan bir üretici ama performans sınırlarını zorlayan bir karakterde değil.

Bu nedenle marka değişimi önemli bir kazanç sağlayacaktır.

1.6 EB göreceli güçlü olduğu için yüksek performans lastiklerine bakılabilir. 

Burada da söz konusu modeller (tercih sırasına göre):

Goodyear F1 asymm2 (3 çıktı)

Conti SportContact 5 (6 çıktı)

Pirelli P Zero

Nokian zLine (kullanıcı memnuniyeti > test başarısı)

Ön ve arka ebadları değişik yapmayın sakın, aracın viraj hakimiyetini tümden bozarsınız.

Jant değiştirmeden 215 kullanmak yanak genişliği nedeniyle anlamsız, ancak üreticinin fabrika çıkışı önerdiği 235/40-18 kullanılabilir (ön-arka aynı!!!).

Bir de uyarı, bu ebadlarda gördüğüm kadarı ile piyasada bolca XL (extra load) lastik var, +3 PSi kullanıldıklarında yük değeri yükseliyor, ancak bu kullanıcıya sertlik ve konfor kaybı olarak yansıyor, kaçının!

Şöyle bir bakındım ve ben bugün alacak olsam internet tekliflerinde seçeceğim bu olurdu:

http://kolayoto.com/nokian-zline-225-40zr18-92y.html

 

 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Cem Boneval said:

Tutunma lastik genişliği yanında lastik modeli, aşınma düzeyi, lastik yaşı ve yüzey özellikleri gibi pek çok etkene bağlıdır.

Kumho fiyatına göre hallice lastik yapan bir üretici ama performans sınırlarını zorlayan bir karakterde değil.

Bu nedenle marka değişimi önemli bir kazanç sağlayacaktır.

1.6 EB göreceli güçlü olduğu için yüksek performans lastiklerine bakılabilir. 

Burada da söz konusu modeller (tercih sırasına göre):

Goodyear F1 asymm2 (3 çıktı)

Conti SportContact 5 (6 çıktı)

Pirelli P Zero

Nokian zLine (kullanıcı memnuniyeti > test başarısı)

Ön ve arka ebadları değişik yapmayın sakın, aracın viraj hakimiyetini tümden bozarsınız.

Jant değiştirmeden 215 kullanmak yanak genişliği nedeniyle anlamsız, ancak üreticinin fabrika çıkışı önerdiği 235/40-8 kullanılabilir (ön-arka aynı!!!).

Bir de uyarı, bu ebadlarda gördüğüm kadarı ile piyasada bolca XL (extra load) lastik var, +3 PSi kullanıldıklarında yük değeri yükseliyor, ancak bu lastiğe sertlik ve konfor kaybı olarak yansıyor, kaçının!

Şöyle bir bakındım ve ben bugün alacak olsam internet tekliflerinde seçeceğim bu olurdu:

http://kolayoto.com/nokian-zline-225-40zr18-92y.html

 

 

verdiğiniz yanıt için teşekkür ederim. Kumho dan sonra yogurdu üfleyerek yiyorum. Kötü hatıraları var bende ön arka tavsiyenize uyacağım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.