Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

On 19.02.2016 at 10:18, Galip Kandemir said:

Su fiskiyelerini insallah kaput uzerinden kaldirirlar.

ilave olarak;

+ motor kaputu dayama çubuğu amortisörlü olursa,

+ güneşliklerin üzerindeki makyaj aynaları kayar kapak olursa ve ışığı tavanda olursa,

+ yan aynalar değiştirilirse (katlandığında fazla bir şey fark etmiyor)

+ tavanın üzerinde önden arkaya doğru giden siyah lastik şeritler yok edilirse,

+ torpido gözü soğutmalı olursa,

+ park sensörleri girintili değilde vw gibi tampon'a sıfır olursa,

gerçekten iyi olacak..

 

ayrıca en önemlisi yaklaşık 1 metre olan şu dashboard derinliği azaltılıp iç hacim ve bagaj hacmi genişletilirse en büyük dezavantajı da ortadan kalkar.

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

18 dakika önce, Özer Aksu said:

Testler neden amerika değil de Almanya Arge merkezi almanyada mı.

 

Ohoooo :( evet Avrupa tabi ki, Amerika ne anlar ar-ge'den :D Türkiye'de bir diğer büyük Ar-ge merkezi.

 

Almanya ve İngiltere ağırlıklı oluyor genelde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi focus torsiyonla gelirse, astra, Elantra dediğimiz zaman, focus bağımsız süspansiyon dan, yol tutuştan vaz mı geçsin deniyordu. Demekki ticari kaygılardan vazgeçilebiliyormuş. Focus şu anda tamam işçilik, süspansiyon çok iyi ama sonuçta c sınıfı ve alan kesim belli. (dünya pazarına bakmak lazım) Fiyatta ön plana çıkıyor. Zevk için alana birşey diyemeyiz, ama bütçesini düşünen için bu haliyle focus ciddi geriye düşer. Bağımsız süspansiyonu kaldırmadan fiyatta diğer arabalara yaklaşırsa elbete tercih edilir ama focusun benzinlisi benzer donanımla diğer arabanın dizeli ile aynı para olursa, sarsılır. Yeni modellerin focustan önce çıkması yapılacak değişiklikleri değerlendirme açısından bir şans. Daha en az bir yılları var.  Mesela incelen koltuk diz mesafesini arttırır. Yakıtı düşürür. Bir sonraki arabamda focustan vazgeçmek istemem. Hayırlısı olsun. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus dediğin zaman zaten insanların aklına ilk gelen şey çok iyi yol tuttuğudur.Eğer golf gibi aracı bu anlamda zayıflatırlarsa hata yaparlar. Rakiplerini geride bırakmak için onlara benzemek yerine onlardan daha iyi araç yapmalısın. Yol tutuştan vazgecme ihtimallerini düşünmek dahi istemiyorum 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pek çok başka konuda olduğu gibi bu süspansiyon konusu da gereğinden fazla vurgulanıyor.

İddia ediyorum ki şu anda yollardaki 10 araç sürücüsünden 9'u kullandığı aracın torsiyon mu bağımsız olduğunu ayırt etmeyi beceremez. 

Ayrıca bağımsız süspansiyonun performans artısını sonuna kadar kullanmayı becerebilecek sürücü oranı da %1'i geçmez. 

Biri kalkıp da şimdi bilmiş bilmiş, "Güvenlik ne olacak? Geyik manevrasından ne haber?" falan derse de, "elektronik kontrol sistemleri artık o kadar aktif kullanılıyor ki sürücüye bu konuda seyirci olmaktan öteye bir fonksiyon kalmıyor" diye yapıştırırım cevabı. 

Söz gelimi benim arabam bağımsız arka süspansiyon, değil mi?

Keyfime göre kullanabiliyor muyum? Asla...

Ağız tadı ile bir kıç attıramadım bu arabaya, "zaaart" diye ESP devreye giriyor, bütün keyfimi kaçırıyor. 

Yani boşverin bu süspansiyon geometrisi muhabbetini, Golf almayıp Focus alan, sonra da hiç kullanmadığı özellikleri de önemli seçim kriteri gibi göstererek içini rahatlatan az değildir sanırım. Pardon yani.

Devir artık emisyon devri, ekonomi devri, Euro 6, 7, 8 devri, hibrid, alternatif yakıt devri, az yakacak hafif araba devri, hatta sürücüsüz araba devri.

Yol tutuşu şahane olan arabanın satış rekorları kırması olasılığı sıfır.

Çok satıyorsa performans, konfor, ekonomi arasında iyi bir denge kurduğu için, pazar iyi okunduğu, pazarlaması iyi yapıldığı için çok satıyor, yarışçı genleri taşıdığı için falan değil. 

Diyeceğim o ki çoğumuz bazı özellikleri ön plana taşıyarak öznel tercihlerimizi nesnel bir değerlendirmeymiş gibi yapıyor, bunu yaparken de çoğu zaman fark etmeden pazarlama stratejilerinin bir aracı oluyoruz. 

Çıkarsın ekonomik bir torsiyon, koysun rekabetçi bir fiyatla iyi donanımı bakın bakalım kimse "Ama bu torsiyooon..." der mi?

 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Cem Boneval said:

Çıkarsın ekonomik bir torsiyon, koysun rekabetçi bir fiyatla iyi donanımı bakın bakalım kimse "Ama bu torsiyooon..." der mi?

 

 

Demez hatta bakıp anlamayan, bilemez bile.

Astra, Golf vs süspansiyon bilgilerini açık açık vermiyor, dergiler websiteleri yazmasa fark edilmesi zor. 

 

Geliyor gönlümün efendisi :zha::D 

Hazır yapılmışı var zaten, platform C

 

12-ford-escort-1.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 26.03.2016 at 05:31, Galip Kandemir said:

= vw 

bahsettiğim şeyler markaya özel tasarımlar değil. Ford'un bu rutüşları bütün araçlarında yapması lazım. Zevk meselesi demeyin, ben böyle zevk olacağını da düşünmüyorum. Er ya da geç Ford bunları yapacak.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 9 ay sonra...
  • Yakup Ç. A., başlığı 2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler) olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A., bu konuyu kilitledi
Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.