Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Şimdi, Erhan Ersöz yazdı:

 

Yan aynalar biraz öne gelmiş, ön konsolun derinliği azalmıştır umarım. Ön konsolun fiesta değil de Mondeo tasarımında olmasını beklerdim. Bence focus'un golf gibi B+ değil D- segmenti şıklığında olması lazım. Arka kapıdaki kelebek cam da kapı ile açılacak sanırım, güzel görünüyor. Umarım bagaj hacminde HB'de 350 lt'ye, sedanda 500 lt'ye ulaşırlar. Kadranlarda derinlik yerine tek yüzeyde olması da tercihim.

Konuyu dağıtmak gibi olmasın ama Golf B+ ise Focus sanırım A- falan şu anki hali ile...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Mert Yürüyen yazdı:

Konuyu dağıtmak gibi olmasın ama Golf B+ ise Focus sanırım A- falan şu anki hali ile...

Vergül koymadığımdan yanlış anlaşıldım, düzeltiyorum. Golf gibi olmalı yani B+ değil D- olması lazım demek istemiştim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15.02.2017 - 08:42 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Şöyle kenarda duruversin :D 

 

collage1.jpg

 

collage2.jpg

 

collage3.jpg

Araçların yüksekliğini aynı kabul edersek aşağıdaki değerlendirme yapılabilir. (Karşılaştırmada yükseklik aynı kabul edilerek ölçülendirildi.)

 

collage23.jpg

neden hemen öncesindeki 3.5 focusla değilde 2 nesil öteki focusla karşılaştırıyorsunuz anlamış değilim. Forum yapısı itibari ilede hiç 3.5'un lafı geçmiyor?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Furkan İlker Özmen yazdı:

neden hemen öncesindeki 3.5 focusla değilde 2 nesil öteki focusla karşılaştırıyorsunuz anlamış değilim. Forum yapısı itibari ilede hiç 3.5'un lafı geçmiyor?

 

Kasa aynı, makyaj ile aracın teknik değerleri değişmez. MK3 MCA'dır o, MK3.5 sadece halk dili.

Özetle nesil 2 değil, 1. :) Forumda ise oldukça fazla 3.5 lafı geçiyor ama daha doğru tabir ile, MCA

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Kasa aynı, makyaj ile aracın teknik değerleri değişmez. MK3 MCA'dır o, MK3.5 sadece halk dili.

Özetle nesil 2 değil, 1. :) Forumda ise oldukça fazla 3.5 lafı geçiyor ama daha doğru tabir ile, MCA

isim olarak demedim aracın kendisi hakkında ( ''Makyajlı Ford Focus'' ) fazla konu yok herhalde forum açıldığında focus ''MCA'' çıkmıştı. Demekki herkes o arada focus MCA almış. :)

Furkan İlker Özmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Furkan İlker Özmen yazdı:

isim olarak demedim aracın kendisi hakkında ( ''Makyajlı Ford Focus'' ) fazla konu yok herhalde forum açıldığında focus ''MCA'' çıkmıştı.

 

Sanırım anlaşamıyoruz, olması gerekmiyor çünkü. Ortak olmadığı konularda yeterince ayrı konusu var zaten. Forum açıldığında Focus 3 yoktu bile umarım anlatabilmişimdir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Erhan Ersöz yazdı:

Vergül koymadığımdan yanlış anlaşıldım, düzeltiyorum. Golf gibi olmalı yani B+ değil D- olması lazım demek istemiştim

şimdi tekrar okudum da , bende ısrarla kötü tarafından bakmışım ama dimi? :) neyse sonuç olarak katılıyorum size :claps:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Bu da Volkswagen dili.

 

Neticede satış rakamlarına bakılırsa karşılığını da alıyorlar... Aldıkları yetmiyor macera aramak istemeyen ihtiyaçları daha genel geçer müşterilerin çoğunun alışkanlıkları üzerinde sabırla belirleyici bir rol oynuyorlar...

 

Herhangi bir detayda "en iyisi" ile "alışkanlık" arasında dahi bir plana ihtiyaç vardır. Tabi önce "alışkanlık" yaratacak kadar istikrarlı olmak lazım...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Örtünün altından head-up display çıktı :D 

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-test-ediliyor-gizli-cekim/

 

 

2018-ford-focus-spy-photo-3.jpg

2018-ford-focus-spy-photo.jpg

--6 dakika sonra eklendi--

Silecek ise klasik versiyona geçmiş eğer böyle üretilecekse tabii.

 

 

39776_for_foc_17_erlkoenig_2_big.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

ilk defa bir ford marka aracım olduğu için  cok fazla ayrıntıları göremeyebilirim ama artıları hafiflemiş gövdenin getirisi yakıt olacaktır birde elektronik el fireni anahtarsız giriş çıkışın konfora ek katkıları olacaktır birde koltukları beğendim.

eksileri eğer torsiyon olacaksa kim ne derse tamam esp aracı tutar ama aniden virajdaki bir istem dışı refleks denilen harekette bağımsız gibi yüzünüzde tebessüm değil korku bırakır, birde kasislerde ki kötü yollardaki ses tabi bunu yalıtımla çözebilirler.

birde kimileri beğenir ama bence o ekran bildiğin emanet gibi olmuş :)

tabi canlısını görmekte fayda vardır 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.