Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

F3 Dizel Termostat Sorunu


Kadir Mermer

Soru

Merhabalar aracımda Doğan abimin ısınma sorununu incelerken kendi aracım da inceleme yaptım ve aracımın çok geç ısındığının ve kaloriferin açık olduğu durumlarda ani hararet düşüşünü fark ettim ve hararet ibresi Max 2 dakika içinde en dibe iniyordu ve servisin yolunu tuttum servisteki incelemeler sonucu termostatımın değişmesi gerektiği söylendi ve değişti ama sorunum hala çözülmedi, aramızda bu sorunu yaşayan, sorunu çözen, önerisi olan var mı acaba?

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

O değil de test modunda motor sıcaklığını takip etmeyi dener misiniz?

Daha somut bir bilgi alabiliriz bu yolla. Yanlış hatırlamıyorsam kışın ben test modu ile aracı başlattığımda ibre ile test modundaki veride biraz farklılık olabiliryordu ki aynı olsa bile daha somut takip etmiş oluruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bugün test ekranından harareti takip ettim ve kayıt yaptım. Test ekranına göre hararet kalorifer açsam da açmasam da 79-80-81 derece arasında gidip geliyor, 81'den yukarı çıkmıyor. Soru ise bu sıcaklık ideal verimli çalışma için uygun mu yoksa erken mi fan açıyor acaba? İdeal sıcaklığı 90 derece diye biliyorum, emin olamadım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Merhaba

Sorun yok gayet normal uzun yokuştan inişlerde tüm araçlarda olur. Araç viteste ise daha belirgin ve hızlı olur. Vitesteki araç motoruna yokuş aşağı inişlerde Ecu yakıt vermeyi keser, yanma oluşmaz iken birde kış şartlarından dolayı kalorifer ile mevcut ısıyı alınca hararet düşer. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Mustafa bey verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Aracıma 120 000 km de triger seti devirdaim termostat baskı balata tümü orjinal olarak değişti.Araç 135000 conta değişimi yapıldı arabada motorda ısıtma soğutma hızlanma hiçbir sorun yok .Bu bakımlardan önce hararetin ani düşüş problemi hiç olmazdı.Parça değişiminden sonra bu ani hararet değişimi ortaya çıktı.önceden olmayıp sonradan ortaya çıkması nedeniyle aracımda sorun mu var diye merak etmekteyim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
6 saat önce, MustafaCelik yazdı:

Mustafa bey verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Aracıma 120 000 km de triger seti devirdaim termostat baskı balata tümü orjinal olarak değişti.Araç 135000 conta değişimi yapıldı arabada motorda ısıtma soğutma hızlanma hiçbir sorun yok .Bu bakımlardan önce hararetin ani düşüş problemi hiç olmazdı.Parça değişiminden sonra bu ani hararet değişimi ortaya çıktı.önceden olmayıp sonradan ortaya çıkması nedeniyle aracımda sorun mu var diye merak etmekteyim.

Merhaba

Şu an kullanmakta olduğum Focus u 4 ay oldu satın alalı 6500 Km ye geldim bile.

Geçmişten beri ( Yaklaşık 30 arac) sahibi oldum. bunların bir kısmı iş yerim için satın almış olduğum araçlar yılda diğer araclar ile birlikte 30-35 bin km yol yaparim. Hemen hemen tüm araçları 0 km aldım. Hepsinde durum yazdığım gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.