Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   06-08-2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
“ER-OL
Yakup Çağatay

2017 Ford Fusion Sport Resmi Olarak Tanıtıldı (Makyajlı Mondeo)

Bu konuda 96 ileti var

Fusion Sport, 2.7-litre EcoBoost V6 Çift Turbolu 325 hp  - 474 Nm ve AWD'li olarak sunuldu.

Detroit Fuarında bu versiyon ile birlikte Fusion Energi de tanıtıldı. Plug-in Hibrit oluyor kendileri,pili tükenince benzinli motora geçiyor.

Yeni Fusion ile, Avrupa'da gördüğümüz yaya tespit sistemi Amerika'ya taşınmış olacak.

SYNC 3 olacak demiştik zaten. (Opsiyon olarak SYNC Connect de yer alacak)

2.0 Ecoboost motorlu normal Fusion'a Platinum versiyon getirmişler bizdeki Vignale'e benziyor. İşçiliği ve malzemesi daha iyi olacak. Kapı trimlerinden antik Cocoa deri kullanılacak direksiyonda ise Venetian Premium deri kullanılacak. Ön ızgarası farklı ve 19'' performans jantları kullanılacak.

Paralel & dikine park sistemi ve bununla birlikte LED far sistemi ABD'li Mondeo'da yerini alacak.

 

Sport versiyon önümüzdeki haftalarda satışa sunulacak, yeni Fusion ise 2016 yaz aylarında.

 

17FusionSport_01_HR.thumb.jpg.4423c6298e17FusionSport_02_HR.thumb.jpg.8427eff12517FusionSport_06_HR.thumb.jpg.f5573bcd7d

 

Aylar öncesinden söylediğimiz gibi vites kolu artık yok. 

 

17FusionSport_09_HR.thumb.jpg.bea09cb53b17FusionSport_10_HR.thumb.jpg.60a7c8f3f117FusionSport_02_HR-001.thumb.jpg.0db3ff

 

17FusionSport_03_HR.thumb.jpg.54e1cc46f417FusionSport_05_HR.thumb.jpg.002afe45e317FusionSport_07_HR.thumb.jpg.e8413e6d9217FusionSport_08_HR.thumb.jpg.8c31e3f195

 

 

 

 

 

 

 

6 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

vites koluna elveda... güzel bir gelişme.

aynı şekilde elektronik park freni de. o bölümde ciddi bir ferahlama yaratmıştır.

Mert Yürüyen tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
24 dakika önce, Mert Yürüyen said:

vites koluna elveda... güzel bir gelişme.

aynı şekilde elektronik park freni de. o bölümde ciddi bir ferahlama yaratmıştır.

Çok iyi yaaa. Ama biz nasıl alaciiz bu arabayı. Geceleri taksiye çıkayım en iyisi.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne oldu 400 bg falan diyordunuz benim dediğim gibi 325 ile mi çıktı ? :P

 

 

 

2 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Adamlar bizim gibi düşünmüyormuş.

 

3.5-litre V6 motorlu Toyota Camry ve Honda Accord'tan 50 şer beygir 135 Nm tork fazlalığı var diyor Ford.

2016 BMW 340i ile de benzer güçleri sunuyor. 3.0 lt 320 Hp 447 Nm (Çift turbo)

 

Bu bana yeter demişler eee haklılar biraz da :D 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Türkiye'de sanırım bu motor kombinasyonu ile satılmaz.  2.0 ecoboost kullanıcısı olarak sürekli aynı motoru bekliyorum yeni mondeoda ancak şimdilik görünmüyor. Bir ara hibrit 2.0 ecoboost muhabbetleri vardır ama sanırım o da yalan oldu :)

Aracın önden görünümünü ben şimdikine göre daha kötü buldum focusta durduğu gibi durmuyor, ancak arka tasarım çok daha güzel olmuş...Bahsettikleri motor sanırım bu kasayı uçurur. ( 2.0 ecoboosttan biliyorum :) ) 

3 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bir tek kolsuz vites topuzu Mondeo'da da olsun isterim

 

kalite ve işçilik açısından  Vignale olduğu sürece gelişme beklememek lazım. Mondeo da kalite artarsa Vignale ye ne yapsınlar, ne farkı olsun?

D segmenti içn yeteri kalite mevcut zaten

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel. Ama adı "sport" olunca insan daha farklı bir şeyler bekliyor açıkcası ..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Görsel dışında bazı değişiklikler var tabi onlar ise şunlar;

 

Adaptif süspansiyon sistemi ve çukur izleme sistemi :D 

Unutmadan şanzımanı 6 ileri otomatik ama elden geçirilmiş :yeah: 

Acaba Avrupa için ST vs gelir mi? 

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
13 dakika önce, Yakup Çağatay said:

Adaptif süspansiyon sistemi ve çukur izleme sistemi :D

 

Yakup Bey, adaptif süspansiyon sistemi dediğiniz bunun gibi bir sistem mi? Öyleyse mükemmel olur, konforu zaten oldukça iyi bir araba, böyle olursa tadından yenmez herhalde.

 

 

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Lider değişince haberi olmuş, denk gelince biraz bakınalım dedim.
       
      Önce pazara bakalım, hangi segment nereye gidiyor?
       
      Geçen yılın ilk çeyreği ile bu yılın ilk çeyreği: 
      SUV, almış başını gidiyor açık ara lider olma yolunda.
      B segmenti biraz büyürken, C segmenti biraz küçülmüş.
      MPV ve D sınıfı kan kaybına devam ediyor.
       

       
      Marka bazında lider VW, biraz büyürken; ensesinden takip eden Ford ve Renault kararlı büyümesine devam ediyor.
      Hyundai ve Mazda bana göre biraz düşük irtifadan uçuyor daha yüksek olmasını bekliyordum.
      Alfa Romeo ise yeni ürünleriyle birlikte hızlı yükselişi dikkat çekiyor.
       


       
      Model bazında Fiesta, yeni kasası 4-5 ay önce duyurulmasına rağmen bu ay liderliğe yerleşmiş.
      Golf'ün düşüşü, makyajlı versiyonun satışa sunulmasıyla birlikte tahminimce bu versiyonu bekletmeye itti ama yine de bu kadar düşüş düşündürücü gibi gözükse de SUV'a kayan müşteriler Tiguan'u zirveye çıkarmaya çalışıyor sanki 
      Polo ve Clio kararlı yükselişe devam etmiş. Corsa bekleneni bence bir türlü veremedi, stabil diyebiliriz.
      QQ'ye birçok rakip türemesine rağmen satışının ciddi artışı göze batmıyor değil.
      Megane, C3, E serisi ve Kuga da yenilenmenin haklı yükselişini yaşıyorlar.
      A3, 308 ve Passat ise dikkat çeken düşüş eğilimindeler ki bu da SUV'a olan ilginin sonuçları gibi gözüküyor. 
       


       
      Avrupanın 27 marketindeki satışlar ile lider değişikliği
       

       
      Fiesta'yı değerlendirmek gerekirse
       
      Avrupa'da hala başı çekmesine rağmen Türkiye'de tablo çok daha farklı. B ve C segmentinde Mart ayında satışları sıralamasında 10. sırada yer aldı. Zamanında Türkiye'de çok başarılı olan Fiesta şimdi bu kadar geriye gittiğine göre bir yerlerde yanlışlık var ve devam ediyor  
      En kısa sürede düzelir temennisiyle konuyu sonlandırıyorum  
       
      Türkiye 2017 Mart Ayı Satışları
       
      1. Clio 2.123
      2. Golf 1.754
      3. Polo 1.466
      4. i20 1.514
      5. Sandero 1.456
      6. Astra 759
      7. Leon 655
      8. Corsa 565
      9. Megane 505
      10. Fiesta 416
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Kaliteli halleri, bilgiler ve diğer çekimler burada yer almaktadır: https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-istanbul-autoshowdan-goruntuler/
       
      Önce kısa bir video
       
       
      Fotoğraflar
       
       


















       
       
    • Yazan: Aşkın K.
      Şuan prototip olan ancak ilerideki satış fiyatı 1160$ gibi düşünülen bu beşiği umarım yeni focus alanlara hediye olarak verirler
      Gerçi bana SD kartı ekstra para ile satan ford dan böyle bir kıyak ancak hayal olur  
       
      haber kaynağı
       

    • Yazan: Ahmet Kara
         "Elektrikli otomobil sektöründe adeta bir devrim yaratan Tesla, inovasyonlarının meyvesini almaya başladı. Açıklanan son rakamlara göre Tesla'nın piyasa değeri 100 yıllık otomobil üreticisi olan Ford'u geçmiş durumda. Ford'un şimdiki piyasada değeri 45,1 milyar dolar. Tesla'nın değeri ise 47,8 milyar dolara kadar çıkmış durumda.(teknolojioku.com http://www.teknolojioku.com/haber/teslanin-piyasa-degeri-fordu-gecti-40600.html)"
         Dünyada enerji sektörü ciddi anlamda makas değiştirmeye başladı, elektrik teknolojisi ile artık daha çevreci ve uygun maliyetlerle insanların hayat kaliteleri artacak gibi duruyor. Tabi bu durumun gerçekleşebilmesi için ülkelerin teknoloji trenini kaçırmadan yeni gelişmeleri yakalamak için zamanınında atak yapması gerekiyor. 
         Ford' dan 100 yıl sonra kurulan bir şirketin 14 yıl içerisinde dünyaca kabul edilmiş ve bilinen en büyük otomobil şirketlerinden olan Ford Motor Company' yi sollaması takdire şayan bir gelişme. Umarım ülkemizde de en kısa zamanda bu teknoloji yaygın bir şekilde kullanılır hale gelir.
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni modellerin krikoları değişmiş, bu başlığı hazırladım çünkü bir çoğu (kılavuzu okumayanlar vb) bir ihtiyaç durumunda bijon anahtarını vs arayabilirdi.
       
      Bijon anahtarı çeki demiri vs bir araya toplanmış. 
      1 Numara: Çeki demiri 2 Numara: Bijon anahtarı       3 Numaranın altındaki delikli somun elle çevrilerek bijon anahtarın yuvasından çıkmasını sağlıyor (hareketli bir sistem mevcut)       Parça çıkarıldıktan sonra iç kısımlardan 2 kanat ayrılıyor ve yeni bijon anahtarı karşınızda        
       



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.