Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

C Segmentinin Kralını Arıyorlar.Yardımcı Olalım


Bahadır Atay

Önerilen Mesajlar

değerli arkadaşlar www.otopark.com adlı otomobil sitesinde C segmentinin kralı kim diye bir anket yapıyorlar.

belli ki diğer modellerin forumları bu işe el atmış focusumuz geride kalmış bizde gereken müdehaleyi yapalım bu yanlış yönlendirmeye sebep olacak ankette focusumuzu üst sıralara taşıyalım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Herkes kendi arabasına oy verdiği için böyle bir sonuç çıkmış, çok da ciddiye alınacak bir konu değil. Focus daha çok şirket aracı olarak tercih ediliyor, daha doğrusu Türkiye'deki durum bu. Esasında Dünya'da C segmentinde en çok satılan araba da Focus.

Ben şahsen, Focus'un yol tutuşunu Astra  ve Golf'e tercih ederim. Sıralama yapacak olursam, Focus, Bravo, Astra şeklinde bir sıralama olur.

Hyundai ve Peugeot hiçbir zaman almayacağım arabalar. Mazda3, Megane ve Auris 2. tercihim olur.

Esasında artık kötü araba da kalmadı ama bazı markaları tercih ediyoruz nedense.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benimde anlamadığım hyundai neden alınmayacak bir araba. 92 den beri sadece bir kere hyundaiden başka araç aldım oda focus oldu. excell accent elentra sonata santafe tuscon hepsini kullanadım excell ve accent harici diğer araçlarım 10 numraa araçlardır. şu anda tucson aldım 2015 mükemmel bir araba. türkiye'deki hyundai kötü araba imajını anlamış değilim. neyse iyi akşamlar. oyum focusa :)

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sonata'nın kronik, ve bildiğim kadarıyla uzun süre çözülemeyen, sağa çekme sorunu vardı bildiğim kadarıyla, ön amortisör direği miydi neydi o değişmesine rağmen tüm dünyada ciddi derecede sorun yarattı ve imaj kaybına neden oldu.

Bizde de accent blue var, 1.4 cvt, güçsüz ve çok yakan bir araç olmasına rağmen herhangi bir sorun çıkarmadı da bence hyundai'nin imaj kaybına en çok sebep olan şey taksilerin çoğunluğunun hyundai olması. Bir de Accent Blue dizel sürüş olarak gayet yeterli gelmişti bana da 2011'de test ettiğimde hala 4 ileri otomatik şanzıman kullanıyordu. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sonata'nın kronik, ve bildiğim kadarıyla uzun süre çözülemeyen, sağa çekme sorunu vardı bildiğim kadarıyla, ön amortisör direği miydi neydi o değişmesine rağmen tüm dünyada ciddi derecede sorun yarattı ve imaj kaybına neden oldu.

Bizde de accent blue var, 1.4 cvt, güçsüz ve çok yakan bir araç olmasına rağmen herhangi bir sorun çıkarmadı da bence hyundai'nin imaj kaybına en çok sebep olan şey taksilerin çoğunluğunun hyundai olması. Bir de Accent Blue dizel sürüş olarak gayet yeterli gelmişti bana da 2011'de test ettiğimde hala 4 ileri otomatik şanzıman kullanıyordu. 

Dayımınkilerde çekme sorunu olmadı bildiğim kadarıyla. 2006 sonata güzel geniş konforlu arabaydı benim dikkatimi çeken tek sorun sağından solundan çok ses geliyodu. Sonra 2009unu aldı ama kullanmadım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 saat önce, Ozan Kar said:

Dayımınkilerde çekme sorunu olmadı bildiğim kadarıyla. 2006 sonata güzel geniş konforlu arabaydı benim dikkatimi çeken tek sorun sağından solundan çok ses geliyodu. Sonra 2009unu aldı ama kullanmadım.

Valla bir ara baya sapıttıydı millet bunun yüzünden diye hatırlıyorum da istisnalar vardı illaki. Ne zamandı bunlar hiç hatırlamıyorum da bizde focus yoktu sanırsam

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 saat önce, Mertcan Çelik said:

Sonata'nın kronik, ve bildiğim kadarıyla uzun süre çözülemeyen, sağa çekme sorunu vardı bildiğim kadarıyla, ön amortisör direği miydi neydi o değişmesine rağmen tüm dünyada ciddi derecede sorun yarattı ve imaj kaybına neden oldu.

Bizde de accent blue var, 1.4 cvt, güçsüz ve çok yakan bir araç olmasına rağmen herhangi bir sorun çıkarmadı da bence hyundai'nin imaj kaybına en çok sebep olan şey taksilerin çoğunluğunun hyundai olması. Bir de Accent Blue dizel sürüş olarak gayet yeterli gelmişti bana da 2011'de test ettiğimde hala 4 ileri otomatik şanzıman kullanıyordu. 

2010 var babada sıfır aldık mukemmel.  tık yok. oturaklı güzel

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.