Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mazda Showroomları Yeniliyor


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Mazda’nın SKYACTIV teknolojilerine sahip yeni nesil modelleri dünya çapında övgüye layık bulunurken, şirketin Avrupa bayileri de bu ilgiye ayak uydurabilmek için değişime devam ediyor.

Avrupa çapında 22 ülkede bulunan yaklaşık 1700 bayinin yenilendiği bayi tasarımı projesi kapsamında Mazda Türkiye’de değişim 2016 Ocak ayında başlayacak. Proje ile bayilere samimi ve modern bir ortama sahip çekici, seçkin bir görünüm kazandırılması hedefleniyor.

Değişimin ana hedefi Mazda marka deneyimini geliştirmek ve müşteri beklentilerinin ötesine geçmek. Mazda’nın alışılmışa meydan okuyan iş yaklaşımı yeni kurum kimliği ve mimari tasarımında da görülüyor. Otomobillerin showroom içindeki dizilişleri, yerleşim planları ürünlerin yıldız özelliklerini tüketicinin dikkatine sunmayı kolaylaştırıyor. Yeni Mazda bayi kurumsal kimliği’nde yoğun olarak kullanılan mat siyah malzemeler ve metal unsurlar prestij ve premium marka algısını desteklerken ahşap, kumaş ve seçilen renkler ile ziyaretçi ve çalışanların rahatı ve mutluluğu ön plana çıkarılıyor.

Showroom mimari anlayışında özellikle geleneksel Japon Origami (kağıt katlama), Tsubo-Niwa (avlu bahçe ) ve Kirigami (kağıt kesme) sanatlarına göndermeler bulunuyor. Bu sayede showroom içi ve dışında bir bütünleşme sağlanırken bu birliktelik müşteri ile daha kolay bir iletişim kurulmasını sağlıyor.

Mazda Türkiye, Satış Direktörü Mert Güçlüer, “Mazda büyük bir değişim içerisinde, 2012 yılında SKYACTIV teknolojilerine sahip tamamen yeni CX-5 modelinin satışı ile başlayan, otomotiv mühendisliğinde devrim yaratan ürün gamını efsanevi MX-5 modelinin de satışa sunulması ile tamamladı. Ürünlerimizde de yaptığımız gibi, mükemmel bir müşteri deneyimi sunma stratejimizi bu çalışma ile bayilerimize taşıyoruz. Bu vesile ile bir süreden beri beklemeye aldığımız bayi sayısını artırma programını da yeni kurumsal kimlik uygulamasının başlaması ile yeniden harekete geçireceğiz” dedi.

image.thumb.jpeg.88f696f9e96809ea84207f4image.thumb.jpeg.1b555c5e1cd950b33e2e3d5

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.