Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Crash Test = Done


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Pazar günü (bazılarınız bilir, güzel bir -şirket- Mondeo 2.0TDCI SW aracımız var) bizim Mondiş bir Transporter ile 1 vs 1 kapışmış.

Sonuç :

IMG_20150810_120730.jpg

Sürücü + Yolcu + Diz Airbag açık ..

IMG_20150810_120738.jpg

Sol taraf ön + arka hava perdeleri + şoför koltuğu airbag'i açık.

IMG_20150810_120816.jpg

... iki ön çamurluk, ön tampon, panjur ve sol şase kolu haşat.

Şoför sapasağlam, bir kolunda hafif -sürtünme- yanığı var ama o kadar ... zaten önemli olan da bu değil mi?  Kaza (Allah beterinden korusun) yaşandı, arkadaşımızın burnu bile kanamadı, pasif güvenlik sistemleri devreye girdi ve crash test başarı ile sonuçlandı. 

Not: Kapılar o darbeye rağmen ek güç harcamadan gayet rahat şekilde açılıyor. 

Sonuç : Bravo Mondeo!

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sağolun, araçlar resmen kafa-kafaya girişmişler. Kimsenin (iki taraftan da) yaralanmamış olmasının temel nedeni ortada, emniyet kemeri + pasif güvenlik sistemleri. Yoksa 40km+40km (yaklaşık) hız ile (frensiz) tokuşturan araçlardan ölü bile çıkabilirdi. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kaç model mondeo bu, nir önceki kasa sanırım değil mi?

2012 üstadım ... selective paket 2,0TDCI A/T

Araç pert'e mi gitti acaba ? O güzelim selective jantlar, o güzeli deri koltuklar ahhhh ahhhh... 

Yok, pert ettirmeyiz ama en az 1,5 ay yatar serviste. Neden derseniz döşeme uyumlu (renk) koltuk airbag'i  ve airbag'in yırttığı döşemenin vs. bunların gelmesi zaman alacaktır. Diz - Sürücü - Yolcu - Koltuk - Yan (Ön) Yan (Arka) toplam 6 airbag ve sürücü emniyet kemeri mekanizması (bildiğiniz gibi o da tüpünü patlatıyor) şanzıman takozu, motor takozu, tampon, şase kolu falan bir şey tutmaz ... para -pasif- güvenlik sisteminde. 

FKasko elini cebine biraz -derin- daldıracak artık. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geçmiş olsun, ucuz atlatılmış, haliyle mecazi anlamda.

Takdir ettiğim en karabasan tablolara bile iyimserlik gözlüğü ile bakabilmen ve herşeyin iyi yanını yakalayabilmen, örnek alınası bir özellik.   

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Takdir ettiğim en karabasan tablolara bile iyimserlik gözlüğü ile bakabilmen...

Ne yapayım üstad? Bağırıp - çağırayım mı? Köprüdeki keçiler hesabı kafadan girmişler birbirine (tek şerit yol, kör viraj) kimse ölmemiş, kısa kollu t-shirt ve direksiyon airbag'i karışımı dolayısı ile sürücünün kollarının iç taraflarında sürtünme yanıkları var. Emniyet kemeri, koltuk iskeleti, aktif gergi sistemi ve kafalık işini görmüş. Boyun dahil olmak üzere omurlarda sıfır sorun var, diz airbag'i bacakları korumuş, yan yastıklar kafa travmasını engellemiş. 

...bin beter bir şey olabilirdi, sonuçta hasar -metal- ile sınırlı kalmış. Metal'i her zaman tamir edebiliriz, ama uzmanlığımız et ve kemik'i kapsamıyor. 

Salla!, Allah beterinden saklasın derken işin arka planında ki düşüncem bu... (bkn.Kan çıkmadı, Vefat yok ... s*kt*r et , gerisini hallederiz.)

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.