Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Bosphorus Rally Turkey 2015 Boğaziçi Rallisi

Önerilen Mesajlar

Bugün (Cuma) saat 20'de Seremonik Start yapılacak (Yer Pendik Pazar Meydanı) burası dahil olmak üzere, yarın ve pazar günü yarışları izlemeyi düşünen varsa ulaşabilir. Ben hepsine ayrı ayrı yerlerde gitmeyi düşünüyorum.

@Cem abiler start verdi bile; http://bosphorusrallyturkey.com/tr/NewsDetail.aspx?news_id=176

Ralli Programı burada: http://bosphorusrallyturkey.com/tr/programme-of-the-rally.aspx

Seyirci güvenlik rehberi: http://bosphorusrallyturkey.com/tr/safetytips-rules.aspx

GÜNCELLEME: Hemen alt mesaj içerisinde Video ve Fotoğraflar yer almaktadır.

SeyirciBilgileri2015v2.jpg

 

brosur2015.jpg

 

Türkiye’nin en eski ve en köklü uluslararası otomobil sporları organizasyonu Boğaziçi Rallisi, 24-26 Temmuz tarihlerinde bu yıl 44. kez İstanbul’da gerçekleştirilecek.

Avrupa Ralli Kupası haricinde; Türkiye Ralli Şampiyonası, Türkiye Historic Rally Şampiyonası ve TOSFED Ralli Kupası’na puan verecek olan ralliye, ülkemiz haricinde Katar,Dubai ve Bulgaristan’dan da sporcular katılacak.

24 Temmuz Cuma akşamı saat 20:30’da Pendik Atatürk Meydanı’ndan verilecek olan seramonik start ile başlayacak olan organizasyonun ilk günü, 25 Temmuz Cumartesi sabahı saat 10:00’da Pendik Servis alanından başlayacak. Rallinin ilk gününde Deniz, Mudarlı ve Oruçoğlu etaplarını ikişer kez geçecek ekipler, günü saat 17:30’dan itibaren Pendik Servis Alanı’nda noktalayacaklar.

190 kilometresi özel etap, toplam 619,26 kilometre uzunluğundaki zorlu rallinin ikinci günü ise, 26 Temmuz Pazar sabahı 09:00’da başlayacak. Ekipler ikinci günde ise, yine İstanbul Anadolu yakasında yer alan Kadıllı, Göçbeyli ve Ulupelit etaplarının ikişer kez geçerek saat 17:00’den itibaren Pendik Atatürk Meydanı’ndaki finiş podyumuna ulaşabilmek için mücadele edecekler.

İKİ GÜNLÜK ZORLU MÜCADELE

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu tarafından organize edilen ralli; Radisson Blu Hotel&Spa İstanbul Tuzla, Castrol ve AutoClub sponsorluğunda, Gençlik ve Spor Bakanlığı, Pendik Belediyesi, İstanbul Valiliği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kocaeli Valiliği ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından destekleniyor. Ayrıca Hyundai, Fiat, Opel, Nissan, Peugeot ve Isuzu markaları da organizasyona araçları ile destek veriyor.

RADISSON BLU TUZLA EV SAHİBİ

Aynı zamanda Türkiye Ralli Şampiyonası’nın en uzun ve en yüksek katsayılı yarışı olması nedeni ile Türk pilotlar açısından da büyük önem taşıyan rallide, şampiyona daha da mücadelesi kızışacak. Castrol Ford Team Türkiye’den Murat Bostancı-Onur Vatansever ile Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz, Neo Motorspor’dan Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ekipleri, podyum mücadelesine ortak olacak Türk ekipler olarak dikkat çekiyor.

BOSTANCI LİDER DURUMDA

Bu ralli öncesinde Türkiye Ralli Şampiyonası’nda Murat Bostancı 57 puanla lider durumda yer alırken, 54 puanla Yağız Avcı ikinci sırada... Türkiye Ralli Takımlar Şampiyonası’nda ise Castrol Ford Team Türkiye liderliğini sürdürüyor. 30 yaş üzeri ralli otomobillerine açık Türkiye Historic Ralli Şampiyonası’nda bu sezon Türk lisansı ile yarışan Fin sporcu Hannu Pulkkinen lider konumda yer alırken, takımlar birinciliğinde Bonus Unifree Parkur Racing ilk sırada...
Amatör sürücülere daha düşük bütçelerle yarışma imkanı sunan TOSFED Ralli Kupası’nda ise Kategori 1’de Emrah Ali Başo, Kategori 2’de eşit puana sahip Alptekin Işıkalp ve Osman Tanrıverdi, Kategori 3’te Hakan Ertarman, Kategori 4’te Serhan Türkkan ve Kategori 5’te de Osman Karaosman liderlikleri paylaşan isimler... 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buyrun önce video geldi taze taze

 

Şakadan! start günü ve servis alanından bazı kesitler

Demekki neymiş bu spora ilgi duyanlar hızlı hb alabiliyormuş :) Servis alanı otoparkından iki adet SuperCar

 

 

 

56cab80b7b7e7_BosphorusRallyTurkey2015-156cab810c0957_BosphorusRallyTurkey2015-156cab815e9b54_BosphorusRallyTurkey2015-156cab81a79560_BosphorusRallyTurkey2015-2

Start

 

56cab81dd5108_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8216111d_BosphorusRallyTurkey2015-156cab824d59d0_BosphorusRallyTurkey2015-256cab8286ae5e_BosphorusRallyTurkey2015-556cab82c8900a_BosphorusRallyTurkey2015-656cab82fd0094_BosphorusRallyTurkey2015-3

Historical Araçlar

56cab8348df8e_BosphorusRallyTurkey2015-156cab837e4da5_BosphorusRallyTurkey2015-2

 

Atlama noktasına giderken...

 

56cab83f31596_BosphorusRallyTurkey2015-4

 

Ralli ve sonrası

İlk günü iyi derece ile kapatan Yağız Avcı (pug), normal etapta yarış dışı kalınca iş Ford'a kaldı...Buyrunuz.

Bu araç ise nam-ı değer ''0'' yani son kontrol aracı :) 

 

56cab843c9810_BosphorusRallyTurkey2015-4

1. Bostancı

 

56cab846b4280_BosphorusRallyTurkey2015-156cab84adbf43_BosphorusRallyTurkey2015-2

2. Avcıoğlu

 

56cab84f2845c_BosphorusRallyTurkey2015-456cab854a725e_BosphorusRallyTurkey2015-2

Ümit Erdim

56cab8582d1f0_BosphorusRallyTurkey2015-156cab85beaeef_BosphorusRallyTurkey2015-356cab86023121_BosphorusRallyTurkey2015-556cab8644b832_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8684332e_BosphorusRallyTurkey2015-1

Öğleden sonra - tekrar Bostancı

56cab86c5c4db_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8718c70d_BosphorusRallyTurkey2015-256cab875b3a21_BosphorusRallyTurkey2015-356cab87a648c1_BosphorusRallyTurkey2015-956cab87e395c2_BosphorusRallyTurkey2015-156cab8825a5dc_BosphorusRallyTurkey2015-356cab886b7056_BosphorusRallyTurkey2015-756cab88b85216_BosphorusRallyTurkey2015-8

Bu ablanın nasıl indiğine mutlaka video'dan bakın :) 

 

 

 

56cab8944ed1e_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8989f9d2_BosphorusRallyTurkey2015-356cab89d7ed66_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8a1ebbf6_BosphorusRallyTurkey2015-256cab8a613dd9_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8aa433a8_BosphorusRallyTurkey2015-256cab8ae37a5d_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8b2e426f_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8b72adb9_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8bc6e1c7_BosphorusRallyTurkey2015-256cab8c174f56_BosphorusRallyTurkey2015-156cab8c67150b_BosphorusRallyTurkey2015-2

3.lük konuk yarışçıda

56cab8cc241f9_BosphorusRallyTurkey2015-556cab8d099dd2_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8d5a97e3_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8db0becd_BosphorusRallyTurkey2015-256cab8e0abbe6_BosphorusRallyTurkey2015-356cab8e5e78df_BosphorusRallyTurkey2015-156cab8eab4cbe_BosphorusRallyTurkey2015-456cab8ef657c5_BosphorusRallyTurkey2015-4

Ailecek!

56cab8f485f17_BosphorusRallyTurkey2015-5

 

Yarış sonrası, araçlar ile değil zamanla yarışan Avcıoğlu

 

56cab8f9ded30_BosphorusRallyTurkey2015-5

Bosphorus Rally Turkey 2015-5.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni videoları eklerken aklıma geldi;

Koca İstanbul'da yapılmasına rağmen seyirci yok denecek kadar azdı, %80 medya zaten %10 yarışcıların aile ve arkadaşları, %5 çevre halk ve %5 izlemeye gidenler...

Halbuki 1 arabaya 3-4 arkadaş toplanıp gidilebilirdi veya ailecek hem piknik hem arabalara bakıp vakit geçirilebilirdi. Bizim gibi topluluktan bile ilgi yokken genelde böyle bir beklenti olması zaten yanlış olurdu ama göremeyince ayrıca bi üzüldüm.

Spor'a bile ilgi azken otomobil firmalarından atak veya yenilik (yerel etkinlik) beklemek hayal geliyor, her şey tamamen ticari kaygı ile ilerliyor maalesef. 

Özet görüntüler

 

Araç içi 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Semih O.
      MCA'da Mk3'ten farklı olarak kameranın çalışması için bir görüntü işleme modülüne ihtiyaç yok. (IPMB)
      4.2" Sync Gen 1.1 ve 8" SYNC 2 için işlemler birebir aynı. Yalınızca ekran üzerindeki bağlantı noktaları farklı
       
      SYNC 1 için bağlantı şeması

       
      Sync 2 için bağlantı şeması

       
      Orijinal geri görüş kamerası montajı için gerekli parçalar
       
      F1ET 19G490 AC - Geri görüş kamerası
      F1EB 19B514 BC - Geri görüş kameralı bagaj açma switchi
      BM51 19H421 AB - Geri görüş kamerası braketi
       
      Araçta kamera tesisatının mevcut olup olmadığını kontrol etmekte fayda var. Bende yoktu. (Burada bir püf nokta  da tesisat aslına uygun olarak yapıldığında C237 soketinde 31 ve 43 pinleri arasında bir jumper gerekiyor)
       
      Aşağıdaki tesisat Transit Courier'e ait bagaj kamera tesisatı, iş görüyor. Focus tesisatı ile ciddi fiyat farkı var.
      ET76-17K400-ABD
       
      Bunun dışında Video + - kablosunun LIYCY (anten kablosu aslında) diye tabir edilen kendinden shield özellikli olmasında yarar var. 0.5 kesitli olması ideal. Bu sayede görüntüdeki gürültüler en aza indirilmiş olur. Geri kalan bağlantı ve ayar...
       
      APIM’de 7D0-01-01 ilk bloğun 2. byte'ı yani x*xx xxxx kameradan sorumlu. Mevcut değer, +2 hex olarak ayarlanır ve aktivasyon tamamlanır. Örnek olarak 9 + 2 = B
       
      Başımıza gelen sorunlardan bir tanesi, büyük ihtimalle APIM üzerinde kamera gösterecek yazılımın olmaması yüzünden görüntü alamamaktı. Bu da APIM yazılım güncellemesi ile çözüldü, kısıtlı zamanda master reset denedik mi hatırlamıyorum. 
       
      Bir diğer önemli nokta BCM C2280B 32 pinde yer alan RVC LIN bağlantısı. Direksiyona duyarlı dinamik çizgiler için bu bağlantı şart. Ancak olmasa da görüntü için bu gerekli değil. Titanium araçların BCM'si halihazırda bu çizgileri göstermeye müsait. Ancak Trend ve Style'da bu işi yapacakların işi o kadar kolay değil. Bunu da yakında netleştirmiş olacağız. Neyse şimdilik sonuç bu. 🙂
       
      Tabi söylemeden olmaz Savaş Ustaya kocaman teşekkürler.
       

    • Yazan: ER-OL Otomotiv
      Focus 3.5 arka bagaj açma butonu kameralı tip sedan araçlar için uygundur.
       
      Fiyat :
      Satış fiyatı kdv dahil 230 tl.
       
      Açıklama :
      Kargo tarafımızdan karşılanacaktır.
      Ürün orijinaldir.
      Stoklarla sınırlıdır.
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Türkiye'de ilk kez yine tabiki burada
      2015 Ford C-max Donanım Listesi (Makyajlı C-MAX)
      Trend:
      - 16'' alüminyum alaşım jantlar
      - Ön sis farları
      - Hız kontrol sistemi
      - Yan perde hava yastıkları
      - Ford Sync 1.1 ve Acil durum yardımı
      - Deri direksiyon simidi
      - Yokuş kalkış desteği
      - Ford MyKey
      Titanium:
      - Elektrikli katlanan yan aynalar
      - Anahtarsız çalıştırma
      - Otomatik Klima (1.5 ecoboost: trend donanım ile de standart.)
      - Otomatik yanan ön farlar
      - Yağmur sensörü
      - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
      - Arka hava menfezleri
      - Otomatik çocuk kapı kilidi
      - Çocuk gözlem aynası
      - Gündüz yanan Led ön farlar
      - 8'' dokunmatik ekran & Ford Sync 2
      - Otomatik dikey ve paralel park
      - Paralel park çıkış yardımı
      - Arka koltuk emniyet kemeri uyarısı (Net değil belki hepsinde)
      Grand ile
      - 3. Sıra koltuklar
      - Kayar arka kapılar
      - Tavan Rayları
      Opsiyon Listesi
      Trend:
      Gelişmiş Otomatik Park Sistemi
      -Otomatik Dikey Park
      -Otomatik Paralel Park
      - Paralel park çıkış yardımcısı
       
      Titanium:
      X Paket
      - 17'' aluminyum alaşım jantlar
      - Panoramik cam tavan
      - Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi (bu yeni geldi)
      - Akıllı bagaj sistemi (bu yeni geli)
      - Isıtmalı ön cam
      - Arka yan camlara entegre güneşlikler (Ayrıca arka cam siyah)
       
      Bi-Xenon Farlar ve Dinamik Ön Far Sistemi
      Tekno Paket
      - Aktif Şehirİçi Güvenlik Sistemi
      - Şerit Takip Sistemi
      - Şeritte Kalma yardımcısı
      - Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      - Otomatik uzun far
      - Kör Nokta Uyarı Sistemi
      - Çapraz trafik uyarı sistemi 
       
      Navigasyon Paketi
      - Geri görüş kamerası ile 
       
      NOT: 01.01.2018 üretimi itibari ile araçlarda aktif şehiriçi güvenlik sistemi standart sunulmaya başlanmıştır.
       
      AĞUSTOS İTİBARIYLA TAM LİSTE:   cmax.pdf
      Motorlar
      Benzinli:
      --> 1.6 ti-vct 125 Ps Manuel 
      125 ps - 159 Nm Tork
      Tüketim: 8.4 - 5.2 - 6.4   / CO2: 149
      --> 1.5 Ecoboost 182 PS - 6 ileri Otomatik Şanzıman - S&S ile
      182 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 9.2 sn ve 213 km/h
      Tüketim: 8.9 - 5.1 - 6.5 lt / CO2: 149
      Dizel:
      --> 1.6 Tdci 115 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile 
      115 ps - 270 Nm
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 11.3 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.4 - 4.0 - 4.5 lt  / CO2: 117
       
      1.5 Tdci 120 PS - 6 ileri PowerShift Otomatik Şanzıman - S&S ile  (2016 OCAK)
      120 ps (3600 rpm) 300 Nm (1750 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 12.4 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.0 - 4.1 - 4.4 lt  / CO2: 115
       
      NOT: 1.6 Ti-vct grand c-max ile gelmiyor. Yani sadece otomatik benzinli var şuan bu cephede. Ayrıca 1 Eylül'den sonra Grand C-max manuel dizeli 1.5 tdci olarak gelecek. Normal C-max 1.6 dizel ile devam fakat s&s mevcut hepsinde.
       
      Ek: Silecek suyu fıskiyeleri ön camın önüne gizlendi, bagaj tutamağı lazer kesin ile bagaj kapağına entegre edildi. 
       
      Yeni Renkler: Kiremit Kırmızı (Lansman fotoğraflarında gördüğümüz. BKNZ: Ana başlığımız)
      Teknotik Gri ve Tundra Kahverengi (Yine lansman rengi bunlar)
       
      İç tasarım olarak ekranlara girelim; artık alt donanımda da gösterge önü TFT ekran ve Müzik sistemi de 4'' renkli ekran ile geliyor fakat kol dayama Trend ile sunulmuyor.
       
      İlk fiyatları burada: http://www.focusclubtr.com/topic/10097-2015-ford-c-max-donanım-motor-listesi-türkiye-fiyatları/?do=findComment&comment=310404
       
    • Yazan: Abdussamed Acar
      Türkiye Markalara ve Yıllara Göre Pazar Payları, 2003'ten 2017'ye (dahil) kadar.
       






    • Yazan: Yakup Çağatay
      Trend X Donanım
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar Deri kaplı direksiyon simidi & vites topuzu Elektrikli, sinyalli yan aynalar 16" Aluminyum Jantlar (205/55R) Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon Manüel 4 yönlü sürücü koltuğu Tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli ön/arka camlar Manüel far yükseklik ayarı Yol bilgisayarı Vites arttırma ikazı Ford EcoMode Manuel Klima Fasılası ayarlanabilir ön cam silecekleri Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölgesi Ön koltuk arkası eşya cepleri Torpido aydınlatması Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar Portatif müzikçalar bağlantı soketi (USB) Halojen farlar Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları ABS + EBD Acil durum fren desteği (EBA) Elektronik Denge Programı (ESP) ve Gelişmiş Proaktif Denge (ETS) (altta detay mevcut) Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) Dinamik Tork Kontrolü (TVC) Yokuş Kalkış Desteği (HLA) Kontrol kollu tam bağımsız arka süspansiyon Ford Kolay Yakıt Sistemi Akıllı Şarj Sistemi Disk frenler - ön / arka Ford MyKey Immobilizer Uzaktan kumandalı merkezi kilit Global Açma/Kapama ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları 16" Aluminyum Alaşımlı Jantlar Ön sis farları Karartılmış Arka Camlar Hız kontrol sistemi Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı Otomatik Start-Stop (1.0 Turbo ve 1.5 Tdci ile)
      Style Donanım (Trend X üzerine)
      Elektirikli, ısıtmalı, sinyalli, katlanabilir yan aynalar Gecikmeli Sönen Ön Farlar Yağmur sensörü Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Yan perde hava yastıkları  

      ST-Line Donanım (Trend X üzerine)
      Yan perde hava yastıkları 17'' Aluminyum Jantlar (215/50R W) ST-Line tarzı spor, delikli deri direksiyon Spor body kit Paslanmaz metal pedallar Spor süspansiyon LED'li siyah sürmeli ön far LED'li arka stop farı Spor koltuk Geri görüş kamerası SYNC 3 (Bluetooth) 8’’ dokunmatik -renkli gösterge ekranı- "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Direksiyondan Kumandalı Otomatik Vites (1.5TDCi 120PS PowerShift ve 1.0 Ecoboost 125 PS A/T ile) Acil Durum Yardımı Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile)  
      Titanium Donanım (Style üzerine)
      Manüel 4 yönlü ön yolcu koltuğu Sürücü ve ön yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği Ön koltuk ayarlanabilir kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima 8’’ dokunmatik, renkli gösterge ekranı Ford SYNC 3 (Aux Girişi kapsamaktadır ve USB ile birlikte Kol Dayama içindedir) Direksiyondan Kumandalı Otomatik Vites (1.5TDCi 120PS PowerShift ve 1.0 Ecoboost 125 PS A/T ile) Acil Durum Yardımı Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile) Arka park sensörleri Ön ve yan park sensörleri* Otomatik Paralel Park Sistemi* Otomatik Dikey Park Sistemi* Paralel Park Çıkış Yardımı* Spor Ön koltuklar LED'li siyah sürmeli ön far Krom kapı çıtaları Led İç Aydınlatma Lüks Tavan Kumaşı Yumuşak Dokulu Ön Trimler Not: * : 1.6 Ti-Vct 125 PS Powershift (Benzinli) ile sunulmamaktadır.
       
      GÜNCELLEMELER
      2014 ve 2015 modellerde, 'Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölgesi' Style ve üzerinde vardı. 2016 modellerin tamamında yer alacak. 2015 son dönem üretimlerinden sonra Titanium donanımına 'Halojen gündüz farları' eklendi. 2016'da Spor Paket opsiyonu geldi. Led Arka Stoplar (HB - SW), 2016 modelde artık yok. (Zaten donanım listesinde bulunmadan geliyordu) Eylül 2016 üretimi araçarda SYNC 3, öncesi araçlarda SYNC 2 mevcut. 2016 modellerde halojen gündüz farları vardı. 2017 modellerde LED'li gündüz farı Titanium'da standart oldu. 2018 model yılında Trend X'e konfor paketi eklendi. ST-Line donanım tamamen kalktı. 1.6 dizel (manuel) kalktı yerine 1.5 dizel geldi. Benzinli modellerde Style donanım kalktı, ayrıca 1.0 EcoBoost motor listeden çıkarıldı.  
      Donanım Listesini pdf olarak indirmek için buraya tıklayınız:  Yeni_Focus.pdf
      Türkiye Fiyat Listesi: Fiyat için Tıkla
      İncelemeler için Tıkla
      NOT: Buradan donanımlar hakkında isteklerinizi oylayabilirsiniz Anket için tıkla
      2016 sonu 2017 başında çıkan katalog: Yeni_Focus-38.pdf

      ST-Line hariç diğer donanımların üzerine eklenen Opsiyon
      -Spor Paket: 6.100 TL (Sadece HB ve Dizel olmak şartı ile)
      Full Body Kit
      Ön & Arka Eteklikler
      Yan Eteklik
      Ön & Arka Çamurluk
      17'' Alaşım Jant 
       
      Trend X 1.5 dizel üzerine eklenen Opsiyon (2018)
      -Konfor Paket: 6.100 TL (Sadece HB ve Dizel olmak şartı ile)
      Bluetooth
      SYNC 1
      Arka park sensörü
       
      Titanium üzerine eklenen Opsiyon Listesi

      -Bi-Xenon Far ve Dinamik Ön Far Sistemi: 3.900 TL
      -Tekno Paket ( * ) 4.750 TL Bu özellikleri incelemek için tıkla  Özellik 2.başlık
      Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi Kör Nokta Uyarı Sistemi  Şerit Takip Sistemi  Şeritte Kalma Yardımcısı  Sürücü Dikkat Takip Sistemi  Otomatik Uzun far Çapraz Trafik Uyarı Sistemi - Navigasyon Paketi (2.000 TL)
      Navigasyon Sistemi Geri görüş kamerası Sony Hoparlörler - Elektrikli sunroof 2.500 TL
       
      Genel Bilgiler
      Kayma Önleme Teknolojisi ve Makyajsızdan farkları

      Motor Çeşitleri ile Donanım Kombinasyonları
      (üstü çizili modeller 2017 modellerde kaldırıldı diğer yıllar mevcut)
      Trend X
      Dizel: 1.6L TDCi 95PS 6 ileri M. & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Style
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M. & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Titanium
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.  & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Your (Makyajsız'a göre):
      Trend x'e; Deri direksiyon, mykey,yokuş kalkış eklenmiş.
      Style'a: Ön kol dayama ve yukardakiler
      Titanium'a: Ddokunmatik ekran ve oto park sistemleri eklenmiş yani standartlaşmış bunlar.
       
      2016 Katalog: Yeni_Focus-2016.pdf
       
      Son jant tasarım ve seçenekler

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.