Jump to content

Boyraz N.

Member
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Poor

About Boyraz N.

  • Rank
    Yeni üye

Profile Details

  • Location:
    Karabük
  • Car:
    06 Focus 1.6 Trend Hb OV
  • Job:
    Diş Hek. Yrd.
  • Gender:
    Bay
  • Age 32

Recent Profile Visitors

193 profile views
  1. Merhaba arkadaşlar. Aracıma16' 5x108 carre jant aldık ancak biraz boşluk oluştu. Elimizde bulunan bir bilezik takdık ancak tam uymadı. Tabi şu an jant, araça takılı olduğundan göbek çapını bilemiyoruz. Bunun başka bir çaresi varımdır. Jantları sökmeden temin edebilmemiz için araç teknik bilgi lerine ulaşabileceğim bir site veya başka bir şey..
  2. Yağ filtresi de bir miktar yağ tutar. Yenisini takdıktan sonra çubuğa bakın. Gerektiği kadar ilave edersiniz.
  3. Merhabalar 15 teneke jantlardan, 16'e geçmek gibi bir planım var. Lakin aracın orijinal ofset ve genişlik değerini bulamadım. Her 5x108 jant aracıma uyarı mı? Kaç ofset genişlik değerleri arasına bakmalıyım. Tercihim tabiki orijinal ancak B planı için nelere dikkat etmeliyim Teşekkürler...
  4. Değerli arkadaşlar. 2006 trend hb aracımın arka plakalı üstü, ön arka kapı çıtası, kapı kolları, aynalar ve ön sis farı üstü çıtası siyah. Bunların bir kısmına kromlar mevcut. Kapı kolları tamamda, diğer parçaları boyattırsam ne kadar sağlık lı olır. İleride atma dökülme yapabilir mi. Basınçlı suda mesela. Bu parçalara astar vs. Atılıyor mu? Yine kromu mu tercih edeyim?, teşekkürler...
  5. Ama bu, eğer arkadaşında aynı ise araç içinden geliyor. Valla bi gün arkadaki pandizotu sökücem, binecem bagaja. Diyecem hanıma sür. Anca öyle
  6. Bende de aynı sıkıntı. Yavru kuş sesi gibi. Aracım hb. Bulamadım... Takip
  7. Kardeşim benim de aynı sorun var. 2006 lpg otomatik. Genelde sıcak motor. Saydırıyor ancak almıyor. Kapat aç düzeliyor. Bazen 2.yi tekrar latıyor. Şu an bekliyorum. Ayağım gazda çalıştırıyorum.
  8. Hararet kadranı tam orta da mı olmak zorunda. Zira aracım da bir tık sol da yanı 90 nın altında (80-85 diyebilirim) çakılı kalıyor. Normal mıdır sizce?
  9. 06 focus trendle aranızdayım. 15` jantlar var ve bunları 16 yapmak istiyorum. Jant alırken nelere dikkat etmeliyim. Bijon aralıgı kaçtır vs.. Teşekkürler

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.