Jump to content

Tüm Etkinlikler

Bu akış otomatik olarak yenilenir     

  1. Son Saat
  2. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    İç tasarımı mükemmel olmuş. Dışardan da yakışıklı görünüyor. Yalnız bu segmentte dizel otomatik seçeneğinin olmaması rakipleri karşısında eksi yazıyor. En azından Türkiye'de
  3. Focus 3 Hatchback Modifiye

    Teşekkür ederim, bu işlerden çok anlamam o yüzden aklıma bir iki şey takıldı. Marşpiyel vs gibi aracın kullanımını zorlaştıran parçalar istemiyorum. Kasislerden geçerken yavaşlama huyum yok pek:) Sayfayı inceledim, ön ızgara güzel ama sanki tampon eteği var gibi, eteksiz temin edebilir miyim? Bir de arka tampon eteğindeki sadece difüzörü temin edebilir miyim? Aracın yere değecek bir parçası olsun istemiyorum. Sadece 3.5 cm düşürebilirim, yani herhangi bir etek istemiyorum Maşallah, tüm ekstraların maliyeti ne oldu? Ford servisinden mi temin ettiniz?
  4. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    vhu huuuu En sevdiğimmm bunu benim mavi boncuğumun yanına koymak isterdim yan yana otoparkda güzel dururdu
  5. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    Yakutu mondeomdan biliyorum panoramik cam tavanımda vardı tavan siyah olunca çok şık oluyor
  6. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

  7. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    O zaman bu sana gelsin @Zafer Akbs
  8. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    Yakut kırmızı katalogda güzel duruyo ama çıplak gözle görmek lazım. Bence arabada, spor'u agresifliği gücü çağrıştıran tek renk var kırmızı. (tabi hak ettiği araç için ) Bu nedenlede benim favorim---- fordun spor kırmızısı bir harika dostum
  9. Er-Ol Otomotiv - Ford Yedek Parça Ve Daha Fazlası

    2013 benzinli otomatik focus sedan araç için, 45.000 km bakımında kullanılacak yağ, filtre takımı, silecek uçları, ön fren balatası ve diski, varsa başka değişmesi gereken malzemeler için orjinal fiyat verebilir misin? kargo dahil olsun, teşekkürler.
  10. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    Favori rengim bu --4 dakika sonra eklendi-- Aynen
  11. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    @Serdar yaman evet kapı ayna tarafındaki dirsek çok köşeli olduğu için bu kadar yuvarlak hatlara sahip bir araçta göze batmış. Sorun orada.
  12. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    Fiesta alacak olsam aklımdaki tek seçenek, Kırmızı renk Manuel 1.0 Stline... sonrasımı? gazla gitsin
  13. Focus 3 Tdci Klima (fan) Açınca Gelen Kötü Koku

    Bu koku klima tesisatındaki nemden kaynaklanıyor. Gideceğim yere varmadan 2-3 dakika önce klimayı kapatıp sadece fanı açıyorum, bu şekilde klima tesisatı kurumuş oluyor, nem kalmadığı içinde koku da yapmıyor. Çok sıcak havalarda bunu yapmadığım zaman, sonraki gün hep bu koku geliyor. Tabi ileri derecede küf oluşmuşsa tesisatta, bunların temizlenmesi lazım, spreyler işe yarayabilir.
  14. 2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

    Yeni fiestayı test ettim az önce araç 1.0 ecoboost otomatik vites kilo vediğim için olabilir içi geniş ferah geldi bana lastiklerde pilot sport 4 kullanılmış araç en full model malzeme kalitesi iyi tablet araç içindeyken rahatsız etmedi 150-160 km hızlara çıktım yalıtım çok iyi gerçekten performansı ise tartışmaya gerek yok B&O ses sistemini beğendim kapı garibime gitti onunda resmini attım şekli şemali garip geldi gözüme...
  15. Istanbul'daki Ford Sahipleri Kimler? (ANKETLİ)

    Bu davetiyeyi görünce aklıma DTX de izlediğim bir otomobil programı geldi. Bu gibi etkinlikleride ülkemizde görmek güzel gelecekde daha yaygın olur umarım. Özellikle otomobil parçalarının bulunduğu etkinlik yapılması??? gerçekden hoş olurdu...
  16. Hız Sorunu

    Merhaba arkadaşlar aracim 160 km zar zor geçiyor devir 3100 civari fazla gecmiyor bu bahsettigim durum 5. Viteste oluyor .2.3.4 viteste 3000 , 3500 , 4000 , 4500 civari devirleniyor . Sizce sıkıntı ne olabilir arkadaşlar . En cok yaptigim hiz 140 dır otobanda bir kere bi basayim dedim oda yemedi gaz pedali dibe dayandı fakat 160 ve 3000 yada 3100 deviri gecmedi. Turbo 1800, 1900 devirlerde aciyor ve arac ivmeleniyor turboda ötme sesi de yok. Aracım 2005 c-max dizel
  17. Bugün
  18. Istanbul'daki Ford Sahipleri Kimler? (ANKETLİ)

    “ATMA DEĞERLENDİR. TÜKETİMİ AZALT MUTLU OL” yarın kilyosa gidiyoruz ailecek --3 dakika sonra eklendi--
  19. Şuan ne dinliyorsunuz... ?

  20. Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri

    .
  21. iyi günler arkadaşlar araç 2010 titanium x 109 ps esp var elm327 den lastık basınc uyarısını aktif ettim menude lastık basıncını ayarla dedıgınde menu tusuna uzun basıyorum ayarlandı yazıyor fakat lastıklerı elle ındırdım herhangı bı uyarı vermedı yola cıktım vermedı..... esp lı focuslarda oluyor denıyor ama acaba hec yada gem den acacagım baskabı yer daha mı var ptc heater ıcın 2 yerden onay ıstıyor gemdende acmadan calısmıyor mesela bunda da oyle bı şey varmıdır bilen yapan varmıdır acaba?
  22. Otomatik Vites Kutusu Arızası

    aynı sorun dun bende de oldu olay şu aracı yıkattım ve temızlemek ıcın uygun bır yere park ettım sıkntı yoktu 20 dk sonra calıstırdıgımda bana vites kutusu arızası dedı ve kapattım kontagı tekrar çalıştırıp tekrar ılerı aldım (ne işe yaradıgını da anlamadım yaki) hıc bir ışık falan yanmadı seyır halınde ıken de sıkıntı gormedım arac 2008 makyajlı kasa benzın otomatik de bu ne anlama gelıyor
  23. Ne Alırdınız?

    Bence bu alfa sevgisi boşa gitmesin güvenilir temiz bir alfa bulursanız alın derim. 159 jts kullandım focus dahil yol tutuşunu kıyaslayacak araba kullanmadım başka. Gülü seven dikenine katlanır deyip birazda temiz kullanıp iyi bakarsanız bence çok büyük sıkıntı çıkmaz. Alırkende detaylı bir kontrol bakım yaptırırsınız. Arıza işi tamamen şans arıza açmasın diye sıfır focus alıp 1 yıla yakın aks keçesiyle uğraşmış biri olarak söylüyorum bunuda. Bende bundan sonraki aracımı düşük hacimli turbo benzinli bir alfa gui. Opel astra gelirse 1.5 eb focus arasından seçmeyi düşünüyorum kısmetse
  24. Focus 3 Hatchback Modifiye

    olmadıki bi siyah ST focusumuz
  25. Focus 3 Hatchback Modifiye

    şu linki bir inceleyin isterseniz fikir olması açısından eski aracımın konusu...
  26. Ne Alırdınız?

    Bence daha standart bir araba al, bu araçlar özellikle Mazda alınır ama biraz fantezi, meraklı işi. Al bir Focus,Astra vs bin gitsin. 3 gün sonra alışıyorsun hepsi aynı geliyor, beğendiğin özellik alışınca az geliyor vs.
  27. Devir Sorunu

    Sorunu çözdüm bole bisey başına gelen olursa irtibat kuralım yardımcı olayım
  1. Daha fazla etkinlik yükle
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.