Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2. Nesil Yeni Hyundai İ20 Tanıtıldı - Canlı Canlı Yolda Yakaladık


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ağustos başında tanıtılan yeni i20'den biraz da biz bahsedelim :)

 

  • Sofistike tasarım: zarif ve rafine çizgileri ayrıntıları bulunuyor
  • Yeni Nesil i20'un 5K versiyonu sınıfında lider iç mekan sunuyor.
  • Yüksek özellikli ve sınıfında benzersiz donanımlar sunuyor.
  • Avrupa yollarında zevkli sürüş sağlayacak şekilde tasarlandı.
  • Son yatırımlar ile; Tasarım, mühendislik ve üretim Avrupa'da yapıldı.
  • 3.nesil için çalışmalar 2017'de başlayacak.
GÜNCELLEME: SATIŞ BAŞLADI, 
 
2002'den beri satılan B segmenti Hyundai aracı yaklaşık 1 milyon adet. 2008 öncesi Getz sonrası i20 olarak :yeah: 2008 sonrası 400 bin'den fazlasını i20 oluşturuyor.
 
Reklamları atlayarak, yeni i10 ve ix35'in ardından çıkacak olan model oldu.Ekim ayında Paris oto fuarında müşterilere sunulacak Kasım ayında ise satışa sunulacak. -bilgim yok ama tahminim 2015 model olarak Şubat gibi en geç ülkemizde satışı başlar.-
 
Yeni i20 mevcut modeline göre daha uzun, daha alçak ve daha geniş olmuş. Tasarım anlamında anahtar parçaları ise led aydınlatmalar olarak gösterilmiş.
Boyutlar artmasına rağmen sürtünme değeri 0,30 cd'ye kadar düşmüş ayrıca bagaj kapasitesi % 10 artmış ( İlk nesil ise 0,32 cd )
 
Boyutları ve kıyaslaması
 
FocusClubTr--1409786761.png
 
İç mekanda termal plastik olefin kullanılarak yumuşak dokulu trimler kullandıklarını ifade eden Hyundai iç mekanda kaliteli olduklarını ifade ediyor.
 
Donanım olarak ise D segmentinde bulunan abisi Genesis'de yer alan bazı donanımlara da sahip bunlardan biri Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi, i40'dan alınan otomatik buğu giderici sistem ve ısıtmalı direksiyon.
 
Diğer özellikleri; Hyundai ilk kez b segmenti aracına navigasyon sistemi ekledi, katlanır aynalar, ön-arka park sensörleri ve usb&bt.
 
Gelelim Asıl Mevzuya, Motor ve Şanzımanlar
 
Benzinli
1.25 lt 75 ps (5500 rpm) - 122 Nm (4000 rpm) (Sadece 5 ileri manuel) - Maks: 160 km/h 0-100: 13.6 sn
1.25 lt 84 ps (6000 rpm) - 122 Nm (4000 rpm) (Sadece 5 ileri manuel) - Maks: 170 km/h 0-100: 13.1 sn
1.4 lt  100 ps (6000 rpm) - 134 Nm (3500 rpm) (6 ileri manuel veya 4 ileri otomatik) - Maks: 184/170 km/h 0-100: 11.6 sn/13.2 sn
 
Dizel
1.1 lt 75 ps (4000 rpm) - 180 Nm (1750-2500 rpm) (Sadece 6 ileri manuel) - Maks: 159 km/h 0-100: 16.0 sn
1.4 lt 90 ps (4000 rpm) - 240 Nm (1500-2500 rpm) (Sadece 6 ileri manuel) - Maks: 175 km/h 0-100: 12.1 sn
 
Lastikleri donanıma göre 185-65 R15 veya 195-55 R16
 
Frenler;  
1.2 benzin 75 ps'de  Ön 256 mm Arka 203.2 mm
Diğer benzinliler Ön 256 mm Arka 262 mm
Dizeller Ön 280 mm arka 262 mm
 
Tüm modellerinde 6 hava yastığı,ESP ve yokuş kalkış desteği standart sunulacak olan modelin iskeletine yüksek mukavemetli çelik eklenmiş. Böylelikle güvenliği elden bırakmamaya çalışmışlar Ncap testleri yakında sunulur artık.
 
Bu aracın en önemli noktası ise bence bu;
Yeni Nesil i20'lerin tamamı Türk fabrikasında üretilecek. Ek olarak Avrupa'da satılan Hyundai otomobillerin %91'i Avrupa'da üretilmektedir. 500.000 adet Avrupa üretim kapasitesi mevcut. (Türkiye: 200,000, Çek: 300.000)
 
İç Boyut 
 
FocusClubTr--1409786747.png
 
 
Fotoğraflar ile 
 
FocusClubTr--1409787163.jpg
 
FocusClubTr--1409787187.jpg
 
FocusClubTr--1409787224.jpg
 
FocusClubTr--1409787229.jpg
 
Resmi Fotoları
 
 
7YkYfX4.jpg
 
TS9llZr.jpg
 
L8GrA3U.jpg
 
Hayırlı Olsun :yeah:
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tasarım güzel, akıllı bir iç mekanla destekleniyorsa rekabetçi fiyatla iyi satar. 

Sorun Hyundai'nin kalite artışı ile koşut bir fiyat artışına gitmesi.

 

Bu arada Hyundai dayanıklılığını Dünya Ralli Şampiyonasında sınıyor ve son Almanya rallisinde 1. ve 2. olarak bitirdiler, hoş favoriler kalmıştı ama yine de önemli başarı.

Artık kesinlikle ciddiye alınacak bir marka.

 

3110_Poland-Hyundai-Paddon-2014_2_896x50

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hyundai İ serileri hem kalite ham dayanıklılık olarak gerçekten çok aşama kaydetti ve piyasada iyide yer edindi ama Cem abinin dediği gini aynı oranda da fiyatı arttı. Kesinlikle küçümsenecek bir model marka değil artık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İç mekanla ilgili bir fotoğrafla bizimde katkımız olsun.

Bu arada bana Citroen-Hyundai ortak yapımıymış gibi geldi araç,tasarım dilini niyeyse Citroen'e çok benzettim özellikle arkası.

Neyse araç güzel,donanım güzel ama yemezler.. Bu motor seçenekleri ve hyundai'nin kendi egosuyla oluşturduğu fiyatla rakipleriyle çokta boy ölçüşebileceğini sanmıyorum.

 

72zn4v.jpg

Semih G. tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugüne kadar 2 tane Hyundai aracım olmuştu memnundum fiyat olarak ucuz, parça yine ucuz, tam bir hesaplı ve sağlam aile aracıydı. Geçen yıl aracımı küçük bir kaza sonucu servise bıraktığımda kiralık otomatik i20 vermişlerdi bir hafta kullandım ama hoşuma gitmedi yerden fazla yüksek savrulacakmış hisli, iç hacimi dar,  ses yalıtımı kötü, motor performansı çok kötüydü. Yeni kasa daha iyi olmuştur eminim. Hyundai'nin 5 yıl garanti olayı güzel.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dış ve İç tasarımı iyi bir araca benziyor otomatik dizel veya küçük motor ve otomatik şanzımanlı ve birde fiyatı rakiplerine göre olursa satar bence ama iç donanım malzeme kalitesinin yine sandalye plastiğinin bir tık üstünde olacağı garanti  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.